Дороги, які ми обираєм

Про матеріал
Мета: • формування ціннісних пріоритетів до праці через мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності, формування умінь і навичок навчальної діяльності через виконання домашніх завдань; • закріплення отриманих на уроках знань при виконанні домашніх завдань; • розвиток пам'яті, усного мовлення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, навичок узагальнення отриманих знань; • виховання свідомого ставлення до навчання, розуміння його необхідності у житті, почуття обов'язку перед батьками, вчителями, державою.
Перегляд файлу

 Мета:

  • формування ціннісних пріоритетів до праці через мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності, формування умінь і навичок навчальної діяльності через виконання домашніх завдань;
  • закріплення отриманих на уроках знань при виконанні домашніх завдань;
  • розвиток пам'яті, усного мовлення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, навичок узагальнення отриманих знань;
  • виховання свідомого ставлення до навчання, розуміння його необхідності у житті, почуття обов'язку перед батьками, вчителями, державою.

 

Завдання : закріплення і повторення вивченого на уроках матеріалу ;

Тренування в застосуванні знань , умінь і навичок для їх міцного засвоєння

Критерії:

Активність , правильність та швидкість виконання домашнього  завдання .

І.  Організаційний момент

Вихов.                   Дорога життя…

            По ній кожен має пройти гідно. Але, якою вона буде?

            Це залежить тільки від нас. Зрозуміти самого себе, зрозуміти свої бажання, розмежувати добро і зло, зробити правильний життєвий вибір – ці завдання ставить перед собою кожна людина.

             Кожна людина – це є окрема особистість і усвідомлення цього допомагає їй

творити справжні свої справи, ніхто не зможе стати їй на перешкоді в досягненні своєї мети.

            Для того щоб ви іще раз задумались над тим , що кожна людина прокладає собі свою стежину, що кожен має свій не простий життєвий  шлях, ми проведемо коротку бесіду.

            Кожний із вас зустрівся із досягненням певних результатів, радощами і звичайно із труднощами. Бачите, що людина своїм вчинком може показати себе з найкращої сторони, і одним не правильним кроком може зашкодити своїй життєвій стежині.

Отже  я,  пропоную, вам послухати вірш Ліни Костенко “Життя іде і все без коректур”

                  Відео                   Читає вірш Олег Романченко

- Поміркуйте , що саме висвітлює у своєму вірші, про, що нагадує нам поетеса.

                                                (Обмін думками)

 

Так Ліна Костенко нам нагадує про те, що зробленого не перепишеш.

Життя не має чернеток , над усім володарює час.
Поетеса передає стрімкий літ часу миттєвість людського життя.

Дійсно життєва стежина не проста, особливо зараз випала на нашу долю.

Але ми маємо пам’ятати що, як нам зараз не було би важко все це пережити,

все це пронести через наше життя, ми не повинні зупинятись. А впевнино ідти до своєї мети з надією, що все буде добре, мир настане на нашій землі.

Але, ви маєте роз приділити свій час, свої сили щоб на кожному етапі свого життя було цікаво.

Тому зараз прошу вас скласти збірку порад для ваших молодших друзів. Кожен із вас мав якісь труднощі, поразки. Щоб ви порадите своїм друзям щоб у них такого не сталось.

 (Діти на стіках пишуть поради промовляють їх в голос та наклеюють їх на ватман)

Буває таке у кожного із нас, коли щось не виходить щось іде не за планом, не має більше сили – такі ситуаії нам усі відомі . Але існують такі вислови, які допомагать нам у важкі хвилини.

Звертаю вашу увагу на такі вислови.

1 Якщо ти зараз заснеш, то тобі  насниться твоя мрія, але якщо ти зараз будеш вчитись, то  зможеш втілити свою мрію у життя.

2 Якщо ти не йдеш сьогодні, то завтра тобі доведеться бігти

3 Навіть зараз твої суперники гортають розумні книжки
 

                      (Обговорення значення цих висловів).

Ваше основне завдання старанне навчання, дисциплінованість, допомога рідним, повага до старших. А мрія у нас усіх одна, одна дорога до Перемоги. Усіх одне бажання – щоб настав Мир!
ІІ Підготовчий етап

Вих  .Ну , а зараз  активуємо наші сили .

              Сьогодні, вся наша розмова була присвячена слову “людина”. Тож, давайте до кожної літери підберемо нове слово, яке буде притаманне людині.

Л – Ласка, летіти , лебідь.

Ю – Юрба, юшка, юрист,

Д – Дім, дорога , дякую

И – Икати, инжир

Н – Нація ,народ

А – Активний, агресор, алергія

От і дійсно із одного слова утворилось стільки нових слів, які підійдуть кожній людині.

Розім’ялись і перейдемо до виконання домашнього завдання.

Сьогодні  у нас працюють наші консультанти (П’ятківський і Виклюк.)

Звертаю  вашу увагу на рекомендації вчителів , щодо виконання домашнього завдання . 

ІІІ Самостійна  робота

1

2

3

4

5

6

Наш девіз

Працюй наполегливо , швидко , старанно ,

Щоб кожна хвилина  не втратилась марно .

Переходимо до виконання дом. завдання .

ІV Індивідуальна робота з учнями .

V Підсумок самопідготовки

Великий Аристотель, свого часу казав Є лише один засіб уникати критики – нічого не робити , нічого не говорити і бути ніким .Тож не чекайте дива, творіть його самі .

Дякую за увагу

docx
Додано
17 грудня
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку