мета формувати уявлення учнів про цінність знань про природу для збереження життя людини, актуалізувати та поглибити знання про вплив господарської діяльності людини на природу, сприяти розумінню важливості розвязанння екологічних проблем; розвивати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність, знаходити необхідну інформацію, готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, висловлювати оцінні судження, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи, роботи на комп'ютері виховувати почуття відповідальності, взаємодопомогу, толерантність, екологічну культуру, прагнення удосконалювати свої знання для покращення життя людей.
Завдання ознайомити учнів з основними прийомами дослідницької роботи, як от: аналіз, синтез, порівняння, співставлення, аргументованість (доказовість) та ін.; вчити учнів застосовувати прийоми дослідження під час ознайомлення з географічними явищами та процесами; максимально спиратися на індивідуальний життєвий дослідницький досвід учнів; розвивати індивідуальні дослідницькі вміння та творчі можливості кожної дитини; допомагати кожному учню пізнати себе, розкрити свої здібності, самореалізуватися в процесі дослідницької роботи.
Структура та очікувані результати дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту; формування навичок організації та проведення дослідницької роботи; -представлення матеріалів роботи групи на учнівських зборах, конференції, батьківських зборах; -висвітлення у пресі; -створення демонстраційного стенду, мультимедійної презентації; -узагальнення отриманого досвіду