Досліджуємо склад числа 6.

Про матеріал
Даний матеріал дасть можливість формувати в учнів знання складу числа 6; вчити подавати число у вигляді суми двох доданків, користуватися знаками + і -. Розвивати обчислювальні навички, навички усної лічби, порівняння чисел, логічне мислення; виховувати цікавість та інтерес до математики.
Перегляд файлу

Урок математики у 1 класі

Тема: Досліджуємо склад числа 6.

Мета: формувати в учнів знання складу числа 6; вчити подавати число у вигляді суми двох доданків, користуватися знаками + і -. Розвивати обчислювальні навички, навички усної лічби, порівняння чисел, логічне мислення; виховувати цікавість та інтерес до математики.

Обладнання: мультимедійний проектор, цеглинки лего, будинки з числами, картки для роботи в парах, лічильний матеріал ( трикутники, кружечки ).

Освітні галузі: математична, мовно – літературна, соціальна.

Хід уроку

І Організація класу

Психологічна вправа «Всі готові до уроку»

  •          Чи готові ваші вуха слухати – головою кивніть.
  •          Чи готові ваші очі бачити – оком моргніть.
  •          Чи готові ваші ротики відповідати – посміхніться.
  •          Чи готові ваші руки писати – рукою махніть.

ІІ Контроль, корекція і закріплення знань

  1. Усна лічба

Математика дуже цікава наука. Сьогодні ми спробуємо це довести.

Гра з цеглинками.

  •          Я буду задавати запитання, а ви відповідь будете відкладати цеглинками.
  •          Скільки кольорів у світлофора?
  •          Скільки крил у птаха?
  •          Скільки лап у кішки?
  •          Скільки місяців у осені?
  •          Скільки пальців на одній руці?
  •          Скільки цеглинок у кожного з вас?

Гра «Так чи ні»

  •          За числом 3 слідує число 4? (так)
  •          Число 4 – це 1 і ще 1? (ні)
  •          3 = 3? (так)
  •          2 і 4 є сусідами числа 4? (так)
  •          Число 2 є попереднім до числа 5? (ні)
  •          Число 5 є наступним після 4? (так)
  1. Інтерактивна вправа «Випадкове колесо»

 

ІІІ Вивчення нового матеріалу

  1. Робота в парах

Гра «Засели будиночки»

Потрібно заселити будиночки. Це незвичайні будиночки. В них живуть числа 3, 4, 5. Вам потрібно вставити ті числа, яких е вистачає.

 

Діти роблять перевірку, звіряючи з дошкою.

Фізхвилинка

  1. Повідомлення теми уроку.
  •          Давньогрецький математик, філософ Піфагор вважав, що число 6 дуже дивовижним. Якщо додати 1, 2, 3 – ці три послідовні числа, то отримаємо 6. Лего - конструктор, з яким ми працюємо теж складається з 6 цеглинок. І будинок числа 6 не заселений і йому дуже сумно. Допоможемо його заселити? Отже, сьогодні будемо досліджувати склад числа 6.
  1.  Робота з лічильним матеріалом

Учні за допомогою трикутників і кружечків виставляють склад числа 6, вчитель на дошці заселяє будинок відповідними числами.

IV Закріплення вивченого матеріалу

  1. Учениця розповідає скільки дітей у її сім’ї, діти слухають скільки хлопчиків і скільки дівчаток. ( 3 + 3 ).
  2. Робота з підручником ст. 25, завдання 4.

Вправа «Долоні, ребро, кулак, ось так»

  1. Виконання завдань у зошиті з математики.

Доповнити кульки з морозивом числами, які входять до складу числа 6.

  1. Гра «Загадкова скринька»

Скринька з ключиком 21х11 купити оптом і в роздріб

У скриньці завдання:

  •          6 – це 5 і …
  •          6 – це 4 і ...
  •          6 – це 3 і …
  •          6 – це 2 і …

V Рефлексія

  •          Склад якого числа ми сьогодні вивчили?
  •          Хто нагадає, які числа ми заселяли у будиночок числа 6?

Вправа «Ромашка»

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 жовтня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку