Досвід роботи вчителя початкових класів

Про матеріал
Досвід роботи з теми «Гра як засіб активізації пізнавальної активності школярів»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вітрук Ганна Володимирівна вчитель початкових класів І кваліфікаційної категорії гімназії імені Дмитра Конокеєнка Подільської міської ради Одеської області

Номер слайду 2

Курси підвищення кваліфікації14.04.2019р. «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (30 год)21.04.2019р. «Робота вчителів початкових класів з дітьми з ООП» (30год)Червень-листопад 2019р. «Вчитель початкових класів НУШ» (60 год) 25.08.2020-01.05.2022р. «Про дистанційний та змішаний формати навчання» (50 год)21.01.2021р. «Результативна початкова освіта» (6год)26-28.01.2021р. «Основи робототехніки LEGO Mindstorms EV3 у поч.школі» (30 год)27.08.2021р. «Вчитель поч.школи, які у 2021/2022н.р. працюватимуть у 1 класі» (30 год)24-26.01.2022р .«Навчання через гру» (30 год)17.02.2022р. «Створення підтримуючого середовища в освітньому просторі» (2 год)36.04.2022р. «Здоров’я, безпека та добробут у НУШ : інноваційні підходи» (12 год)Липень 2022р. «Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних речовин» (30 год)Серпень 2022р. «Перша домедична допомога в умовах війни» (15 год)26-28.12.2022р.«Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти : реалії та перспективи» (10 год)02.03.2023р. «STEM-школа» (30 год)

Номер слайду 3

Учитель - вічний учень

Номер слайду 4

Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 5

Проблема, над якою я працюю: «Гра як засіб активізації пізнавальної активності школярів»Школа гри, що правильно керується, відкриває дитині вікно у світ ширше та надійніше, ніж читання...(Ж. Фабр)

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 8

Схема професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Публікація на веб-ресурсах. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками

Номер слайду 9

Початкова освіта є фундаментом для здобуття знань в основній і старшій школі. На мою думку, мета НУШ полягає в тому, щоб виховати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати, лічити та розв’язувати задачі. Починаючи з першого класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, розвиваю критичне мислення, їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях та силах.

Номер слайду 10

Вирішила спробувати: Сформуватикреативну особистість .інноваційні ігрові технології навчаннятворчаспівпрацявчителя та учнів

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Під час дослідження було виявлено, що найбільш значними показниками пізнавальної активності дитини є : зосередженість, концентрація уваги досліджуваному предметі; дитина з власної ініціативи звертається до тієї чи іншої області знань; прагне дізнатися більше, брати участь у дискусії; позитивні емоційні переживання при подоланні труднощів у діяльності; емоційні прояви (зацікавлені міміка, жести).

Номер слайду 13

Була проведена класифікація пізнавальної активності

Номер слайду 14

формуванню уваги, спостережливості, розвитку пам’яті, мислення, самостійності та ініціативності; засвоєнню нового матеріалу, повторенню та закріпленню вивченого; формуванню навчальних умінь та навичок; стимулюють пізнавальну активність учнів, викликаючи в них позитивні емоції в процесі навчальної діяльності; підтримують і посилюють інтерес до навчального предмета; запобігають перевантаженню психіки дитини; звужують коло пошуків психологічних причин невстигання школярів Дидактичні ігри, казки, подорожі, які проводжу на уроках, сприяють:

Номер слайду 15

Перед собою ставлю такі завдання щодо організації та проведення ігрових уроків: чітке формулювання виховної мети гри та підпорядковування її змісту діяльності на всіх етапах проведення гри; чітко формулювати пізнавальні завдання; зосередити увагу на діяльності слабких, невстигаючих учнів; навчити учнів здійснювати самоконтроль, самоаналіз і самооцінювання; попередній підбір і виготовлення необхідних атрибутів; варіативне використання під час гри різноманітних форм виховної роботи задля оптимізації виховного впливу в цілому; обов’язкове узгодження складності завдань та часового регламенту з віковими можливостями учнів; залучення до проведення абсолютно всіх учнів класу з метою активізації творчого потенціалу кожної дитини.

Номер слайду 16

Для власної педагогічної діяльності підібрала найбільш альтернативні форми навчання: робота в парах; робота в малих групах ; робота в великих групах ; робота в групах за інтересами ; робота в рольових групах Це дає можливість дібрати посильні завдання кожному учневі, максимально розвивати його пізнавальні здібності.

Номер слайду 17

Активно запроваджую такі види ігор1. Рухливі ігри.2. Сюжетно-рольові ігри.3. Комп’ютерні ігри.4. Дидактичні ігри ( ігри-мандрівки, ігри-доручення, ігри - загадки, ігри-діалоги). відгадування загадок(«Чарівна торбинка»); рольові дії відповідно до ігрових ситуацій («Перукарня», «Магазин», «Театр», «Лікарня»); малювання за уявою або інструкцією; рухи на увагу («Будь уважним, заборонений рух»); дії, засновані на класифікації або порівнянні предметів («Добери за формою»). На уроках використовую різноманітні ігрові дії:

Номер слайду 18

Запроваджую такі дидактичні ігри :- ігри щодо сенсорного виховання;- словесні ігри;- ігри щодо ознайомлення з природою;ігри щодо формування математичних уявлень тощо. Правила, за якими я проводжу ігри:- на початку гри повідомляю її назву та стислу характеристику, ролі гравців і їхнє вихідне положення, хід гри і мету, сигнали початку і зупинки гри, підсумок гри; наприкінці пояснення чітко формулюю правила гри, щоб школярі їх добре запам'ятали; з'ясувую, чи діти все зрозуміли, показую окремі моменти гри; уважно стежу за гравцями і вчасно завершую гру.

Номер слайду 19

«Вчитись легко, коли вчитись цікаво»«Кріслоавтора»«Хмараслів»«Мозковий штурм»Прийом«Фішбоун» «Карусель»«Асоціативнийкущ»«Ромашказапитань»

Номер слайду 20

Найдужча мотивація до навчання – зацікавленість. Коли дитина усвідомлює мету свого навчання, вона досягне успіху. Метод «Сторітелінг» Метод «Займи позицію»Метод «Один – два - чотири»

Номер слайду 21

Щоденні 3 і 5 у моїй роботі

Номер слайду 22

Робота з LEGO

Номер слайду 23

Екскурсії та дослідження

Номер слайду 24

Рухова активність та ігри

Номер слайду 25

Щоденник вражень, лепбуки, проєкти як різновиди рефлексії

Номер слайду 26

Дистанційне навчання

Номер слайду 27

Участь у вебінарах, семінарах та педагогічних конференціях

Номер слайду 28

Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у виховних заходах, дуже активні.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Мої учні є активними учасникамиконкурсів «Колосок», «Соняшник», «Кенгуру»,олімпіад на освітніх порталах «Всеосвіта», «На. Урок»

Номер слайду 32

Участь у засіданнях ШМО вчителів початкової школи та класних керівників

Номер слайду 33

Результативність моєї педагогічної діяльності

Номер слайду 34

Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Вивчати за різними джерелами останні досягнення педагогічної науки і практики. Впроваджувати в навчально-виховнуроботу сучасні інноваційні технологіїПрацювати над розвитком компетентностей учнів, їх обдарованостіСтворювати сприятливі умови для навчання Мої завдання на майбутнєВести, але не тягнути за собою. Спонукати, але не змушувати. Розвивати, вчити і виховувати. Сприяти участі дітей у конкурсах і олімпіадах

Номер слайду 35

«Не зупиняйся, Вчителю, не треба!Іди вперед, бо в цьому суть життя. Ти робиш чистим і безхмарним небо,Ти твориш віру в краще майбуття» (Д. Павличко) Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
19 березня
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку