Курси підвищення кваліфікації14.04.2019р. «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (30 год)21.04.2019р. «Робота вчителів початкових класів з дітьми з ООП» (30год)Червень-листопад 2019р. «Вчитель початкових класів НУШ» (60 год) 25.08.2020-01.05.2022р. «Про дистанційний та змішаний формати навчання» (50 год)21.01.2021р. «Результативна початкова освіта» (6год)26-28.01.2021р. «Основи робототехніки LEGO Mindstorms EV3 у поч.школі» (30 год)27.08.2021р. «Вчитель поч.школи, які у 2021/2022н.р. працюватимуть у 1 класі» (30 год)24-26.01.2022р .«Навчання через гру» (30 год)17.02.2022р. «Створення підтримуючого середовища в освітньому просторі» (2 год)36.04.2022р. «Здоров’я, безпека та добробут у НУШ : інноваційні підходи» (12 год)Липень 2022р. «Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних речовин» (30 год)Серпень 2022р. «Перша домедична допомога в умовах війни» (15 год)26-28.12.2022р.«Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти : реалії та перспективи» (10 год)02.03.2023р. «STEM-школа» (30 год)
Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
Схема професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Публікація на веб-ресурсах. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками
Початкова освіта є фундаментом для здобуття знань в основній і старшій школі. На мою думку, мета НУШ полягає в тому, щоб виховати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати, лічити та розв’язувати задачі. Починаючи з першого класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, розвиваю критичне мислення, їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях та силах.
Під час дослідження було виявлено, що найбільш значними показниками пізнавальної активності дитини є : зосередженість, концентрація уваги досліджуваному предметі; дитина з власної ініціативи звертається до тієї чи іншої області знань; прагне дізнатися більше, брати участь у дискусії; позитивні емоційні переживання при подоланні труднощів у діяльності; емоційні прояви (зацікавлені міміка, жести).
формуванню уваги, спостережливості, розвитку пам’яті, мислення, самостійності та ініціативності; засвоєнню нового матеріалу, повторенню та закріпленню вивченого; формуванню навчальних умінь та навичок; стимулюють пізнавальну активність учнів, викликаючи в них позитивні емоції в процесі навчальної діяльності; підтримують і посилюють інтерес до навчального предмета; запобігають перевантаженню психіки дитини; звужують коло пошуків психологічних причин невстигання школярів Дидактичні ігри, казки, подорожі, які проводжу на уроках, сприяють:
Перед собою ставлю такі завдання щодо організації та проведення ігрових уроків: чітке формулювання виховної мети гри та підпорядковування її змісту діяльності на всіх етапах проведення гри; чітко формулювати пізнавальні завдання; зосередити увагу на діяльності слабких, невстигаючих учнів; навчити учнів здійснювати самоконтроль, самоаналіз і самооцінювання; попередній підбір і виготовлення необхідних атрибутів; варіативне використання під час гри різноманітних форм виховної роботи задля оптимізації виховного впливу в цілому; обов’язкове узгодження складності завдань та часового регламенту з віковими можливостями учнів; залучення до проведення абсолютно всіх учнів класу з метою активізації творчого потенціалу кожної дитини.
Для власної педагогічної діяльності підібрала найбільш альтернативні форми навчання: робота в парах; робота в малих групах ; робота в великих групах ; робота в групах за інтересами ; робота в рольових групах Це дає можливість дібрати посильні завдання кожному учневі, максимально розвивати його пізнавальні здібності.
Активно запроваджую такі види ігор1. Рухливі ігри.2. Сюжетно-рольові ігри.3. Комп’ютерні ігри.4. Дидактичні ігри ( ігри-мандрівки, ігри-доручення, ігри - загадки, ігри-діалоги). відгадування загадок(«Чарівна торбинка»); рольові дії відповідно до ігрових ситуацій («Перукарня», «Магазин», «Театр», «Лікарня»); малювання за уявою або інструкцією; рухи на увагу («Будь уважним, заборонений рух»); дії, засновані на класифікації або порівнянні предметів («Добери за формою»). На уроках використовую різноманітні ігрові дії:
Запроваджую такі дидактичні ігри :- ігри щодо сенсорного виховання;- словесні ігри;- ігри щодо ознайомлення з природою;ігри щодо формування математичних уявлень тощо. Правила, за якими я проводжу ігри:- на початку гри повідомляю її назву та стислу характеристику, ролі гравців і їхнє вихідне положення, хід гри і мету, сигнали початку і зупинки гри, підсумок гри; наприкінці пояснення чітко формулюю правила гри, щоб школярі їх добре запам'ятали; з'ясувую, чи діти все зрозуміли, показую окремі моменти гри; уважно стежу за гравцями і вчасно завершую гру.
Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у виховних заходах, дуже активні.
Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Вивчати за різними джерелами останні досягнення педагогічної науки і практики. Впроваджувати в навчально-виховнуроботу сучасні інноваційні технологіїПрацювати над розвитком компетентностей учнів, їх обдарованостіСтворювати сприятливі умови для навчання Мої завдання на майбутнєВести, але не тягнути за собою. Спонукати, але не змушувати. Розвивати, вчити і виховувати. Сприяти участі дітей у конкурсах і олімпіадах