Досвід роботи " Від традиційного до інноваційного"

Про матеріал
Запалити в учнів бажання вчитися – основне завдання кожного творчого вчителя. Практичний досвід переконує мене у тому, що найголовніше - це мотивація учнів.
Перегляд файлу

Слайд 1

Я працюю вчителем понад 30 років. Школа  це мій другий дім ,в якому є свої радості,турботи і проблеми. Я дуже люблю свою професію, люблю дітей.

Саме це змушує залишатися завжди на хвилях впевненості та вимагає постійної роботи над собою. Необхідний неабиякий багаж знань, щоб задовольнити допитливість сучасної дитини. Постійно вдосконалювати свою майстерність, йти вперед, освоювати інновації, нетрадиційні методики та Інтернет ресурси.

Цього навчального року будуть  перші мої випускники НУШ. Так як і все нове і невідоме викликає у людини багато труднощів НУШ не стала винятком.

Було багато розчарувань, невдач, але все це стало поштовхом до реалізацї багатьох ідей, успіхів і творчих здобутків.

Сьогодні я хочу поділитися своєю роботою. «Від традиційного до інноваційного.

 

Слайд 2

Запалити в учнів  бажання вчитися – основне завдання кожного творчого вчителя. Практичний досвід переконує мене у тому, що найголовніше  - це мотивація учнів.

 

Слайд 3 (Мотивація)

Які ж шляхи підвищення мотивації?

Слайд 4

А за допомогою інноваційних технологій діти вчаться

 

Слайд 5

Принципово змінився процес навчання. Для НУШ характерні:

  • навчання у формі гри;
  • багато практичних завдань та дослідів;
  • інтегровані уроки;
  • інтеграція методик LEGO .
  • робота в команді, спільне вирішення завдань;
  • атмосфера взаємопідтримки;
  • розвиток критичного мислення.
  • діяльнісний підхід (це застосування щоденних ротаційних моделей «Щоденні 5» та «Щоденні 3»).

Відтепер головне завдання для учнів українських шкіл — опанувати за 12 років навчання не просто окремі предмети, але так звані «компетентності». Це означає, що учні не просто набувають знань, а вчаться використовувати їх на практиці й опановують навички.

 

Слайд 6

 

У кабінеті є створений куточок настрою,який створює позитивну атмосферу. Під час онлайн теж частенько визначаємо свій настрій за допомогою реакцій, які є на платформі зум.

 

Слайд 7

 

Кожен день навчання, коли ми ходили до школи розпочинався «ранковими зустрічами»під час дистанційного навчання впроваджую теж елементи ранкової зустрічі, під час яких діти знайомилися з планами на день, ділиляться власним досвідом, обмінюються щоденними новинами. Це сприяє:

 Створенню спільноти в клас

• Розвитку навичок спілкування

Діти вчаться:

* висловлювати свої думки так, щоб вони були зрозумілими іншим;

* уважно слухати, коли говорять інші;

* вирішувати проблеми за допомогою слів;

* ділитися своїми думками та ідеями з іншими.

• Розвитку соціальних навичок

• Розвиток академічних навичок

це

* розширення словникового запасу;

*уміння досліджувати, аналізувати й оцінювати навчальний матеріал;

* уміння відповідати на запитання;

* уміння використовувати нову інформацію.

А також  створенню у класі позитивного настрою

Та розвиток демократичних цінностей

 а саме з боку інклюзії:

Слайд 8

Освітнє середовище організовую таким чином, щоб кожна дитина почувала себе у класі затишно і безпечно.  Є місце, де дитина зможе побути наодинці. Стіни і меблі використовуються для розміщення робіт учнів та навчальних матеріалів. Парти в класі переставляю в залежності від виду роботи.

У центрі роботи стоїть дитина, яка почувається у класній кімнаті вільно. Я  прагну створити у класі родинний затишок. Діти відчувають, що вони потрібні  і з задоволенням діляться власними відчуттями.  Правила роботи в класі ми склали разом з дітьми через деякий час щось змінюєм чи добавляємо. Діти всі правила вивчають напам’ять, їм це дуже подобається

 

Слайд 9

 

Часто на уроках офлайн і онлайн використовую метод «Крісло автора», який спрямований на підвищення самооцінки учнів.Діти з великим задоволенням розповідають цікаві історії, факти, діляться враженнями та вносять пропозиції. Саме цей метод дає можливість дітям розвивати свою допитливість та невимушено готувати та доповідати про щось цікаве.Під час дистанційного навчання трішки не в такій формі, але часто дти готують щось цікаве, щоб побути оповідачем.

Слайд 10

Моїм вихованцям до вподоби  конструктор ЛЕГО саме за допомогою нього вирішуються завдання освітньої діяльності початкової школи за наступними напрямками:

  • Розвиток дрібної моторики рук
  • Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.
  • Ознайомлення з математичними поняттями, розв’язування математичних та логічних задач.
  • Розширення уявлень про навколишній світ.
  • Розвиток уваги, пам’яті, творчого мислення.

 

  • Вміння працювати у групі.
  • Створення атмосфери змагання.

Слайд 11

 

Провести сучасний результативний урок означає вдало дібрати наочність, якомога доцільніше урізноманітнити види діяльності та форми роботи на уроці, спрямувати навчальну діяльність у практичне русло, дібрати та поєднати методи навчання так, щоб засвоєння навчального матеріалу було цікавим, усвідомленим,  достукатись до кожного серця, захопити дітей.

У своїй роботі намагаюся використовувати комп‘ютерні технології навчання, інтерактивні вправи,  індивідуальні, фронтальні, у групах використовуємо математичні тренажери та тренажери для вдосконалення техніки читання. Працюємо з презентаціями. Переглядаємо навчальні відеоролики, слухаємо музичні твори, проводимо фізкультхвилинки під музичний супровід, розучуємо пісні.

До вподоби дітям під час хвилинки відпочинку є вправа « Креативне мислення», це коротенькі ігри, у які можна грати будь-де.

 

Слайд 12

У своїй педагогічній практиці стараюся використовувати всі форми організації.

 

      Серед фронтальних інтерактивних методів найчастіше використовую такі технології: «Мозковий штурм», «Метод «Прес», «Експрес-опитування», «Мікрофон», «Асоціативний кущ», «Займи позицію», «Критичне мислення»,    « Кубування» метод «Кейс», де головне його призначення розвивати в учнів здатність розв’язувати проблеми, знаходити рішення самостійно, квести, у підручниках є багато завдань з QR кодами у більшості дітей встановлена відповідна програма-сканер і вони з легкістю знаходять потрібну інформацію.

Діти люблять створювати проєкти та їх захищати.Вже можуть самостійно дібрати потрібний матеріал та вдало оформити роботу

Слайд 13

     Найпростішою, на мою думку, формою організації інтерактивного навчання є робота в групах. Це так звана палочка-виручалочка вчителя НУШ. Робота в групах корисна для формування навичок дискутувати. Більшості учням легше висловитися в невеликій групі.Діти набувають навичок, необхідних для спілкування. Саме така робота стимулює роботу в команді, розвиває почуття терпимості та поваги до думки інших.Моїм учням це дуже подобається.

Під час хвилинок відпочинку чи у вільний час діти використовую ігри у які можна грати будь-де(можна використовувати на укр..мові та літературному читанні) дуже подобаються дітям.

Слайд 14

Останнім часом декілька разів пробували використати можливості освітньої платформи Kahoot .Діти можуть завантажити цей застосунок з плеймаркета на свій пристрій і самостійно виконувати різні  цікаві завдання. Цю платформу можна використати з будь якими віковими категоріями.Це платформа конструктор, на якій за допомогою готових шаблонів можна швидко створити будь яку навчальну гру, тест, вікторину.

Слайд 15

Усі діти в класі  добре читають,аналізують прочитане,вміють визначати головну думку твору, швидко пишуть під диктовку, знають частини мови,вчимося робити морфемний аналіз слова;  вміють додавати,віднімати, множити і ділити, задачі не всім даються легко, добре справляються із завданнями геометричного матеріалу, працюємо і вдосконалюємо роботу з іменованими числами. Всі діти цікавляться  навколишнім світом, дізнаються багато додаткової інформації до уроків ЯДС.

 

Слайд 16

У нашому класі є дитина з ООП, починаючи з 3 класу  разом з нами працює асистент вчителя Лідія Іванівна . Діти з великим задоволенням прийняли її у нашу класну сім’ю.Під час офлайн уроків вона багато у чому допомагає мені і дітворі, особливо велику допомогу отримує Віталик і зараз.Він вже читає так, що можна зрозуміти про що,техніка читання до 30 слів за хвилину, охайно пише, вміє писати невеликі речення під диктовку, знає багато віршів, вміє обчислювати приклади в межах 100 без переходу через розряд, порівнює, знає деякі міри маси та довжини.Я думаю , що для таких дітей асистент вчителя це їхнє майбутнє.

Слайд 17

Три кроки успіху

Слайд 18

Діти є активними учасниками виховних заходів. З ними легко підготувати і провести будь яке свято, вікторину чи просто цікаву бесіду.

Бути вчителем початкових класів це моє.У ньому я почуваюся легко і вільно. Щоденна хоч і дистанційна зустріч з моїми вихованцями приносить мені багато радісних моментів. Головне –любити дитину і вірити в її успіхи.

 

Промінчик 
Сядьте зручно, заплющіть очі, уявіть як теплий-теплий промінчик торкається вашого плеча, обличчя, серця… (лунає приємна музика). Тепло обливає вас, сипле золотаві м’які промінчики, які лягають вам на плечі. Ви дихаєте їхнім свіжим ароматом. Відчуйте, як самі линете, ніби птах, у чисте, прозоре мирне небо, повне безкрайнього щастя. 
Ваші груди наповнені добром, світлом, ніжністю. Візьміть промінчик у руки. Подаруйте його друзям, близьким, рідним.   Ви щасливі, бо вас люблять учні за вашу щирість. Вас люблять  колеги за вашу людяність, вас люблять друзі -- за вашу вірність. 
А промінчики безкінечні. Вони знову і знову гладять, запам’ятайте ці приємні відчуття і згадайте про них, коли втомитесь , образитесь чи настане якесь розчарування., Розплющіть очі і посміхніться))

docx
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку