Доторкнись до природи сердцем

Про матеріал
Презентація до розробки проекту "Меньше сміття - краще життя". Можно використовувати для проекту в 6-му классі,або для позакласного заходу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема роботи : «Доторкнись до природи серцем»«Менше сміття – краще життя»Бойко Олена Дмитрівна

Номер слайду 2

Цікаво знати!Одна сім'я в світі щорічно, в середньому, використовує 500 пластикових пляшок. кожній з них необхідно 700 років, щоб розкластися в природному середовищі.2,12 мільярда тонн - стільки сміття щорічно виробляє людство. Ця гора важить набагато більше загальної маси всіх жителів Землі - 287 млн ​​тонн. У всьому світі щорічно більше 100 000 ссавців, птахів і риб гинуть через викинутих поліетиленових пакетів. Тварини з'їдають їх або задихаються. Щорічно в світі на смітник викидається 7 000 000 тонн одягу, з яких тільки 12% переробляється і повторно використовується. Найпоширеніший сміття на планеті - сигаретні недопалки. Щорічно їх викидається 4.500.000.000 штук.

Номер слайду 3

SOS!Забруднення Азовського моря Проблема зберігання та утилізації сміття. Отруєння навколишнього середовища сміттям

Номер слайду 4

Екологічне дослідженнязбір та аналіз даних про якість організації збору та вивезення сміття в різних мікрорайонах міста. Запропонувати учням дізнатися якими способами в їхньому районі можливо утилізувати сміття і наскільки це зручно. чи є місця прийому токсичного сміття (наприклад батарейки)на основі отриманих даних зробити висновок про якість організації збору та вивезення сміття в місті Маріуполь

Номер слайду 5

Задачі екологічного змісту. Екологічне виховання :формування в учнів розуміння необхідної гармонії людини з природою;оволодіння знаннями про природу (зокрема свого краю);виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, основу життя на Землі;формувати елементи наукових знань про основні екологічні фактори в розвитку живої природи та очевидні взаємозв’язки і залежності;виховувати у дітей діяльну любов до природи, вміння піклуватися про рослини і тварини, нетерпеливість до безглуздого псування рослин, знищення тварин;формувати у школярів вміння пізнавати взаємозв’язки у природі;розвивати вміння класифікувати живу природу на основі безпосереднього сприймання та аналізу зовнішніх ознак, способів їх живлення та взаємодії із середовищем;

Номер слайду 6

Екологічні проєктипросування роздільного збору сміття. Просування в маси тези : «Менше сміття – краще життя»Організація суботника в своєму дворі

Номер слайду 7

Вікторина : ЧИ ВМІЮ Я СОРТУВАТИ МУСОР?На вибір учням дати предмети сміття,для того,що б вони розсорторували його по контейнерам: Пластикову пляшку;Зошити та альбоми;Підгузок;Лампочка;Одяг,взуття;Пупирчата плівка;Металеві кришки;Пісок для кицьки;Консервні упаковки;Одноразовий пакетик чаю;Упаковка з фольги

pptx
Додано
12 серпня 2020
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку