Дуель-шоу: «Хлопці чи дівчата?»
Конкурсно-розважальна програма між командами хлопчиків та дівчаток (по 4 учні в команді).
Мета: Виховувати у дітей через ігри людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність, скромність та самопожертву. Навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного, морального. Розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.
Обладнання: художньо оформлене приміщення, комп’ютер, навушники, 2 комплекти подвійних літер – на живіт та спину, підручний матеріал для фіналу.
Організація свята. Конкурсно-розважальна програма між командами хлопчиків та дівчаток (по 4 учні в команді).
Хід гри
Ведучий. Доброго дня! Доброго дня, пані та панове! Вас вітає інтелектуальне, розважальне шоу «Хлопці чи дівчата?»
Ведуча. Хто розумніший, хлопці чи дівчата? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.
Ведучий. І сама наївна… Адже відмінницями в школі є завжди дівчата, а керівні посади та депутатські крісла зазвичай займають чоловіки!
(Представлення команд-суперниць)
Ведучий. Отже ми познайомилися з учасниками і перший наш конкурс має назву «Еліос»
Ведуча. Умови конкурсу такі: треба максимально швидко пояснити своїй команді задані слова без використання однокореневих. Чим більше слів вгадано — тим швидше команда просувається до перемоги.
Ведучий. А першими розпочнуть гру дівчатка.
Дівчатка.
Піаніно, жорсткий диск, батон, ромашка, хамелеон, екскаватор, мураха, діалог, конструктор, вареник
Хлопці.
Перука, бейсбольна біта, ластівка, будинок, телевізор, клавіатура, шафа, ґудзик, крокодил, м'ясо.
Ведуча. Другий конкурс називається «Збери літери».
Ведучий. 4 гравців із вашої команди отримують по 2 літери, ми прикріплюємо їх на спини і попереду. Хто саме отримає вирішуйте самі.
Ведуча. Правила наступні: зачитуються питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах. Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати. На це вам дається 2 хвилини. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів.
Ведучий. Три, два, один – час пішов.
Хлопці
Дівчата
Ведуча. Ми переходимо до наступного конкурсу, який називається «Хто швидше» де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 120 с команда має дати якомога більше правильних відповідей.. Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого.
1. Як звали сестру Кия, Щека, Хорива? (Либідь)
2. Назвіть найбільшу святиню українського народу в музичній символіці. (Гімн)
3. Назвіть велике зібрання творів Т. Шевченка. (Кобзар)
4. Назвіть композитора, який поклав вірші Чубинського, що стали гімном, на музику? (Вербицький)
5. Що означає слово «козак»? (Вільна ,незалежна людина)
6. Яка тварина найдовше живе – до 180 років? (Черепаха)
7. Назвіть найбільшого земного плазуна серед цих тварин. (Крокодил)
Що спільного?
Ведучий. Суть конкурсу полягає у тому, щоб вгадати спільну ознаку чи суть картинок.
Ведуча. Щоб грати, потрібно уважно подивитись на 3 картинки, помітити якусь спільну ознаку між ними та повідомити
(Презентація додається)
Покажи пісню
Ведуча. Наступний конкурс «Покажи пісню». На конкурс я запрошую (вибирає сама кого із команд). Ти слухаєш уважно мелодію. А потім за допомогою міміки і жестів показуєш своїй команді цю пісню. За 120 секунд дівчатка повинні відгадати.
Ведучий. А я запрошую для цього конкурсу (сам вибирає). У тебе теж є 120 секунд. Спочатку ти слухаєш пісню. А потім показуєш її команді.
Фінал.
У фіналі вам потрібно збудувати піраміду з підручних матеріалівза 2 хв, щоб вона не впала.Хто зробить цю піраміду найвищою і чия простоїть довше, той і переміг.
Підсумок гри.