Дужки. Порядок виконання дій у виразах з дужками. Розв’язування задач. Підготувала :вчителька початкових класів. Гадяцького ліцею № 1імені Олени Пчілки. Капустянська Світлана Іванівна
Номер слайду 2
Пролунав уже дзвінок, нас покликав на урок. Тож і ми часу не гаєм, працювати починаєм.
Номер слайду 3
Працюємо усно ─33 +16 ─5652+266178455 Допоможи мишці дістатися до сиру.
Номер слайду 4
Математичний диктант. До числа 77 додати 3. Різницю чисел 32 і 12 збільшити на 25. Число 37 зменшити на 8. Запишіть тільки відповідь: Суму чисел 25 і 5 зменшити на 9. Різниця чисел 30 і 15. Перевіряємо:21 80 45 29 32 15 Перший доданок 16, другий – 16. Знайдіть суму.
Номер слайду 5
Робота над темою уроку (підручник ст.65)а) Від числа 20 відняти суму чисел 9 і 5. Якщо у виразах на дві дії спочатку потрібно обчислити суму чи різницю, то її записують у дужках.20 – (9 + 5) = Якщо вираз містить дужки, то першою виконують дію, записану в в дужках.146 б) Від числа 11 відняти різницю чисел 10 і 6. 11–10 - 6()=74
Номер слайду 6
Руханка
Номер слайду 7
Приклади15 – (7 + 6) = 23 – (12 – 7) = 16 + (45 – 15) =42 – (13 + 8) =30215132146182 Завдання. Периметр трикутника АВС дорівнює 32 см. Довжина сторони АВ дорівнює 14 см, сторони ВС – 6 см. Обчисліть довжину сторони АС. АСВР = 32 см14 см6 см?АВ – 14 см. ВС – 6 см. АС – ? см. Р = 32 см. Розв’язання1) 14 + 6 =20 (см)– АВ і ВС разом2) 32 - 20 =12 (см)Відповідь:довжина сторони АС 12 см
Номер слайду 8
Самостійно опрацювати. С. 65, N 4 і 5 .
Номер слайду 9
Я дізнався/дізналась…Мені сподобалось…Я зрозумів/зрозуміла…Сьогодні на уроці: