Тема 5. Nice and tasty.
Вправа 1 «Їжа. Вживання прислівників кількості much/many».
Навчальний ресурс: «Genial.ly».
Мета: перевірка граматичного матеріалу «Їжа. Вживання прислівників кількості much/many».
Мовленнєва діяльність: читання (граматичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді wheel-quiz.
Інструкція: Учні обирають правильний варіант much/many відповідно до змісту речення.
https://view.genial.ly/63dd63cb03513b0018942ac5/interactive-content-genial-wheel-quiz
Вправа 2 «Їжа».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Їжа».
Мовленнєва діяльність: читання (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді true or false.
Інструкція: Учні читають речення і відповідно до змісту вживають true або false. Вони натискають на правильну кнопку. Після виконання всіх завдань натискаємо «leaderboard» і пишемо своє прізвище та ім’я.
https://wordwall.net/ru/resource/52155612
Вправа 3 «Їжа».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Їжа».
Мовленнєва діяльність: читання (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді quiz.
Інструкція: Учні читають речення і відповідно до змісту обирають правильний варіант. Після виконання всіх завдань натискаємо «leaderboard» і пишемо своє прізвище та ім’я.
https://wordwall.net/ru/resource/52150573
Вправа 4 «Їжа.Напої».
Навчальний ресурс: «Wordwall».
Мета: перевірка лексичного матеріалу «Їжа. Напої».
Мовленнєва діяльність: говоріння (лексичний матеріал)
Матеріал представлено у вигляді random cards.
Інструкція: Учні називають їжу або напої відповідно до малюнку.
https://wordwall.net/ru/resource/14868059