Екологічний навчально-виховний проект Дня доброти з дітьми молодшої групи “Гуманне відношення до тварин”

Про матеріал
Світ тварин надзвичайно різноманітний і привабливий для дітей. Ще в ранньому дитинстві багато хто з малюків мають таку необхідну можливість контактів з тваринами - кішками, собаками, птахами та ін. Тварини стають такою ж невід'ємною частиною дитинства, як і улюблені іграшки. Домашня тварина в сім'ї - це потужний виховний фактор. Дитина вчиться піклуватися, доглядати за ним, у нього розвиваються морально-вольові і трудові якості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Екологічний навчально-виховний проект. Дня доброти з дітьми молодшої групи Автор проекту вихователь ДНЗ №163м. ЗапоріжжяЄфимова Людмила Іванівна. Гуманне відношення до тварин. Гуманне відношення до тварин. Гуманне відношення до тварин. Гуманне відношення до тварин

Номер слайду 2

Співчуття до тварин так тісно пов'язане з добротою характеру, що можна з упевненістю стверджувати, що не може бути добрим той, хто жорстокий з тваринами.

Номер слайду 3

Ціннісне ставлення дитини до природи проявляється насамперед у її природодоцільній поведінці: емоційно позитивному й виваженому ставленні до рослин і тварин, готовності включатись в практичну діяльність, дотримуватись правил природокористування.(Базовий компонент дошкільної освіти, освітня лінія «Дитина в природному довкіллі».)

Номер слайду 4

Мета проекту: розвиток в дітях гуманного ставлення до «братів наших менших».

Номер слайду 5

Завдання:1. Формувати, розширювати та узагальнювати знання дітей про домашніх тварин на прикладі котів та собак.2. Формувати зацікавлене, дбайливе ставлення до домашніх улюбленців.3. Познайомити з особливостями і потребами тварин, що живуть у нас, навчити елементарним правилам догляду за ними.4. Розвивати інтерес дітей до навколишнього світу. 5. Підтримувати цікавість і допитливість, активність і самостійність дітей.6. Виховувати бажання доглядати за домашніми тваринами, почуття співпереживання до всього живого. 7. Виховувати гуманне відношення до тварин.

Номер слайду 6

Анотація. Діти дошкільного віку люблять спілкування з тваринами, але так як міські жителі, в тому числі і діти, не мають широкого спілкування з ними, потрібно знайти різноманітні форми роботи, які сприятимуть безпосередньому і опосередкованому спілкуванню з тваринами. Особливу увагу варто приділити розширенню та поглибленню знань, вихованню у дошкільнят стійкого інтересу і уважного, дбайливого ставлення до тварин. Необхідно в дітях попереджати такий порок, як безсердечне поводження з тваринами, прояв жорстокості. Потрібно викликати інтерес до представників тваринного світу, тому в процесі реалізації проекту використовуються різноманітні види діяльності для ознайомлення з ними. Робота спрямована на виявлення і розширення знань, виконання правил поводження з тваринами, емоційність сприйняття.

Номер слайду 7

Актуальність проекту. Світ тварин надзвичайно різноманітний і привабливий для дітей. Ще в ранньому дитинстві багато хто з малюків мають таку необхідну можливість контактів з тваринами - кішками, собаками, птахами та ін. Тварини стають такою ж невід'ємною частиною дитинства, як і улюблені іграшки. Різноманітні ситуації спілкування з домашніми тваринами дають великий запас уявлень про їх особливості, звички, пробуджують інтерес, допитливість, формують навички взаємодії з ними. Домашня тварина в сім'ї - це потужний виховний фактор. Дитина вчиться піклуватися, доглядати за ним, у нього розвиваються морально-вольові і трудові якості. Це не дивно, адже кожній матері і кожному батькові хочеться, щоб їхні діти були добрими, сердечними, чуйними. "Не може бути доброю людина, яка не любить тварин, яка ніколи не проявляла до них турботу". Залучаючи дитину до спільної діяльності по догляду за домашніми вихованцями, дорослі розвивають у ньому чуйність, уміння розуміти інше життя, спонукають до співчуття, виховують готовність допомагати справою.

Номер слайду 8

Проблема: Діти не мають достатніх знань про домашніх тварин, не знають правил поводження з тваринами та догляду ха ними

Номер слайду 9

Заходи: Організація спостережень за домашніми тваринами (котами, собаками);Заняття за відповідною тематикою;Читання художньої літератури.Ігрова діяльність. Використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Номер слайду 10

Очікуванні результати: Збагачення знань дітей про тваринний світ найближчого оточення; знайомство з правилами догляду за домашніми тваринами, правилами поведінки з безпритульними тваринами, прищеплення дітям любові і дбайливого ставлення до тварин.

Номер слайду 11

Характеристика проекту: Тип проекту: екологічний, навчально-виховний. За тривалістю – 1 день. За кількістю учасників – колективний. За характером контактів – у межах групи. Учасники та співучасники проекту – діти, батьки, вихователі групи «Писанка».

Номер слайду 12

Етапи реалізації проекту

Номер слайду 13

Підготовчий етап. Обговорення мети, завдання з дітьми та батьками. Анкетування батьків. Вивчення та аналіз методичної літератури, інтернет-ресурсів з даної проблеми. Підбір художньої літератури для читання по темі. Підбір програмно-методичного забезпечення з даної теми. Підбір дидактичного матеріалу, наочних посібників (альбоми для розглядання, картини, настільні ігри). Планування майбутньої діяльності, спрямованої на реалізацію проекту. Підбір рухливих ігор, ігрових вправ, пальчикових ігор. Підготовка матеріалу для образотворчої діяльностіПідбір музичних творів, які відповідають віку дітей. Організація розвивального середовища в групі

Номер слайду 14

Основний етап Організація навчально-освітньої діяльності Бесіди Дидактичні та розвивальні ігри Творчі ігри Рухливі та народні ігри. Розгляд ілюстрацій Читання художньої літератури Перегляд презентацій та мультфільмів Робота з батьками

Номер слайду 15

Заключний етап Підведення підсумків. Організація фотовиставки «Поділися добротою з тим, хто поряд із тобою!»»Створення альбому «Породи котів та собак»Виготовлення вихователями лепбуку «Про котиків і собачок»Оформлення результатів проекту у формі презентації. Презентація проекту на сайті ДНЗ.

Номер слайду 16

Зміст роботи в ході реалізації проекту

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Заняття доброти «Котики та собачки – наші друзі» (про гуманне та відповідальне ставлення до тварин)До нас прийшли Чорниш і Вуханчик

Номер слайду 19

Треба нагодувати наших гостей

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Спостереження за котиком

Номер слайду 22

Ігрова діяльність Дидактичнаі ігри: «Ланцюжок добрих слів», «Назви лагідно», “Хто як кричить?”, “Хто що їсть?”, “Нагодуй тваринку” Рухливі ігри «Лохматий пес», «Кішка та кошенята» Народні іграи«Сірий кіт», «Бабуся та кошенята»Розвивальні ігри «Лабіринти», «Чия тінь»Пазли «Домашні тварини» Конструктивна гра «Побудуємо для собачки будку»Сюжетно рольові ігри «Сім’я» (обігрування нового сюжету «В домі зявилося кошеня (щення)”«На прийомі у ветлікарні»

Номер слайду 23

Граємо з лепбуком «Про котиків і собачок»

Номер слайду 24

Наша книжкова виставка

Номер слайду 25

Ми читаємо

Номер слайду 26

Самостійна ігрова діяльність

Номер слайду 27

Наша фотовиставка

Номер слайду 28

Участь у благодійній акції «Щаслива лапа»

Номер слайду 29

Зібрали 9 кг корму

Номер слайду 30

Отримані результати Розширився кругозір дітей про домашніх улюбленців, котиків та собачок. Поліпшилося предметно - розвиваюче середовище: літературою, дидактичними іграми, фотографіями, ілюстраціями, віршами, розповідями про домашніх тварин, загадками. У дітей сформувалися допитливість, творчі здібності, пізнавальна активність, комунікативні навички. Вихованці та їх батьки взяли активну участь в реалізації проекту

Номер слайду 31

Перспективи проекту. Продовжувати формувати інтерес батьків і дітей до знань про особливості життя свійських тварин. Розробити осінній проект «На фермі»Дякуємо за увагу!

pptx
Додано
18 березня 2023
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку