1
Сценарій виховного заходу
Ековистава «Про довкілля треба дбати нам! »
Учень.
Людина над природою панує,
Сучасні технолоігї планує,
Щоб споживати більше від природи,
Підкорює її красу і вроду.
Людина над природою панує,
Бездумно світ навколишній руйнує,
Відходи у довкілля викидає.
І бруд, і пил на землю осідає.
Панує над природою людина.
І неминуча та сттрашна година,
Коли природа відповість сюрпризом,
І виникне екологічна криза...
А може, катастрофи уникнем?
А може, берегти природу звикнем?
(Відеоролик додаток 1).
Кімната хлопчика: на підлозі розкидані різні речі (недогризене яблуко, порваний ведмедик, обгортка від цукерки, одяг, батарейка). Хлопчик знаходиться в кімнаті (неохайний, брудний).
Заходить дівчинка (чистенька, акуратна).
Дівчинка: Привіт, Дімо! Ой, лишенько, що в тебе тут сталося?
Хлопчик: Нічого. Це в мене просто творчий безлад (усміхається).
Дівчинка: Ні, як на мене тут, то це просто хаос. Ти що? Як ти можеж знаходитись в такій брудній кімнаті?
Хлопчик: Я не бачу в цьому нічого жахливого. Але погоджусь з тобою, поприбирати тут не завадить. Ось зараз візьму, зберу весь цей мотлох у мішок, тай винесу на звалище.
Сміттєзвалище: на купі зі сміттям лежать недогризене яблуко, порваний ведмедик, обгортка від цукерки, одяг, батарейка. І між ними зав’язалась розмова.
Кофтинка: Фу! Яке ти бридке! Гидкий недогризок!
Батарейка: Ага! Дійсно такий! Псуєш своїм виглядом увесь пейзаж!
Обгортка: Що за люди! До таких елегантних речей і такий непотріб!
Яблуко: Все фу та бе! Ви б краще про себе подумали!
Речі: А що нам про себе думати? З нами все гаразд!
Яблуко: Ага! І ще довго буде гаразд! Можливо, я і бридке, але я не принесу стільки шкоди як кожна із вас!
Речі: Та якої шкоди ми можемо завдати?
Яблуко: Зараз про все дізнаєтесь. І тоді вже буде не до жартів.
(Відеоролик додаток 2)
Кімната хлопчика.
Хлопчик: Ось зараз зберу весь цей мотлох у мішок і винесу на сміттєзвалище. І буде у мене чиста кімната.
Дівчинка: Авжеш, який ти! Кімнату прибереш, а про довкілля ти подумав?
Хлопчик: Тож сміттєзвалище призначене для сміття. Це ж логічно?
Дівчинка: Звичайно. Але ж деяким речам ще можна дати друге життя. Ось, наприклад, ведмедик (бере в руки порвану іграшку). Ну, трішки порваний. Його можна зашити, випрати і подарувати сусідській дівчинці. О, дивись, кофтинка. Пам’ятаю, як ти в ній ходив. Її можна віддати молодшому братику.
Хлопчик: А недоїдок від яблука, обгортку, батарейку кому подарувати? (сміється). Ну?
Дівчинка: А про це давай спитаємо у когось дорослішого. Хто може нам допомогти?
(Презентація додаток 3)
Розповідь учителя
Учениця.
Люби цей світ, моя дитино,
Свій рідний край, ліси, поля.
Турбуйсь про нього кожну днину,
Бо рідна це твоя земля.
Тут ти живеш і вчишся в школі,
Тут в тебе друзі і сім'я.
Не нищ нічого і ніколи -
Людина ж бо тобі ім'я!
Допоможи малій пташині,
Її ти вчасно погодуй.
Під силу це малій дитині,
Але нічого не марнуй.
Бо світ чарівний, наче казка,
Ти теж частиночка його.
Тож бережи цей світ, будь ласка,
Прийми до серденька свого.