Факультатив "Сталий розвиток" 3-4 клас

Про матеріал
Календарне планування, титульна сторінка факультативу "Сталий розвиток" для учнів 3-4 класів.
Перегляд файлу

«Погоджено»

___________________

 

Голова методичного обєднання

__________________________

«Затверджую»

________________

 

Директор школи

________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно - тематичне планування уроків

«УРОКИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. МОЯ ЩАСЛИВА ПЛАНЕТА». 3 клас

 

(17 годин,0.5 год. на тиждень)

 

 

Складено за навчальною програмою курсу за вибором для 3-4 класів «Уроки сталого розвитку. Моя щаслива планета»

Схвалено до використання в загальноосвітніх навчальних закладах як курс за вибором у 3-4 класах Науково-методичною радою з питань освіти Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України. Протокол №5 від 28.04.2011 року

 

 

 

 

 

20__/20__ навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель _________________

_________________________


ВСТУП (1 год.)

Дата

Зміст уроку

Тема 1. ЩО РОБИТЬ НАШУ ЗЕМЛЮ ЩАСЛИВОЮ (1 год.)

1

 

 

Завдання і структура курсу для 4 класу. Екологічні проблеми планети, фактори впливу на екологічний стан навколишнього середовища. Взаємозв’язки у довкіллі. Можливі дії щодо зменшення негативного впливу людини на довкілля

Тема 2. ДО ДОБРОЇ СПРАВИ ДОЛУЧАЄМОСЬ РАЗОМ (1 год.)

2

 

 

Правила роботи в малій групі. Обов’язки членів групи. Планування роботи. Представлення аудиту. Вимірювання власного впливу на навколишнє середовище. Проведення домашніх аудитів

Тема 3. ВАЖЛИВІСТЬ ВОДИ ДЛЯ ЛЮДИНИ ТА СКОРОЧЕННЯ ЇЇ ВИТРАТ (4 год.)

3

 

 

Вода – джерело життя. Чиста вода – джерело виживання. Проблема забруднення і надмірного використання води. Якісний і кількісний аудити. Як планеті залишитися блакитною.

4

 

 

Дії щодо скорочення витрат і запобігання забрудненню води: вода для зубної щітки; тоненька цівка; ощадливий душ; миска для миття посуду; яйце замість шампуню.

5

 

 

Екскурсія «Йдемо до водойми» (вивчення стану водойми у місті, селі, факторів впливу на її стан).

6

 

 

Проект «Як залучити до дій інших». Планування подальших дій і змін індивідуальної поведінки щодо використання та економії ресурсів

Тема 4. СМІТТЯ ЯК ПРОБЛЕМА ЛЮДСТВА (4 год.)

7

 

 

Чиста планета чи великий смітник. Сміття – хвороба планети. Якісний і кількісний аудити. Світ оголошує війну пластиковому сміттю. Як зменшити кількість мого сміття.

8

 

 

Дії щодо скорочення відходів та їх вторинного використання: нова іграшка; пташина їдальня; книжкова лікарня; саморобний блокнотик; стаканчик для олівців.

9

 

 

Екскурсія «Шукаємо шлях до чистої вулиці (засміченість вулиць у місті, селі)».

10

 

 

Проект «Запрошуємо усіх до лав рятівників планети від сміття». Планування подальших дій і змін індивідуальної поведінки щодо

використання та економії ресурсів

Тема 5. РАЦІОНАЛЬНЕ СПОЖИВАННЯ ЕНЕРГІЇ (4 год.)

11

 

 

Скільки енергії потрібно для життя. Економити енергію – це розумно. Економимо енергію – зберігаємо ресурси нашої планети. Якісний і кількісний аудити. Як стати дбайливим користувачем енергії.

12

 

 

Дії щодо скорочення споживання енергії: денне світло – мій помічник; без зайвого світла; прилади вимкнуто; ділові телефонні розмови; тепла оселя.

13

 

 

Екскурсія «Де і як використовують енергію».

14

 

 

Проект «Стань чемпіоном по збереженню енергії». Планування подальших дій і змін індивідуальної поведінки щодо використання та економії ресурсів

Тема 6. НОВИЙ СТИЛЬ МОГО ЖИТТЯ (2 год.)

15

 

 

Твій внесок у справу збереження ресурсів планети. Визначення бажаних змін у стилі життя сім’ї та окремих її членів. Самооцінювання діяльності і перспективне планування подальших дій.

16

 

 

День Землі.

17

 

 

Узагальнення набутого досвіду. Презентація досягнень

 

doc
Додано
21 вересня 2020
Переглядів
1488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку