Фізичний QUEST для учнів 8 класу
«Електричний струм у різних середовищах»
Квест – спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
Територію школи, яка відводилася для проведення квесту, поділено на 7 станцій. Учасники освітнього простору шляхом жеребкування об’єднуються в групи. Капітани отримують карту руху від станції до станції. Під час гри учасники розв’язують логічні завдання, шукають предмети у приміщенні школи, визначають оптимальні маршрути переміщення, використовують оригінальні розв’язання та підказки. Після виконання одного завдання команди переходять до наступного. За кожен етап змагання вони отримують певну кількість балів. Перемагає та команда, яка найшвидше та правильно виконає всі завдання.
Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді, підвищити мотивацію до вивчення фізики
Правила проведення фізичного квесту.
Станція «Експериментальна»
Станція «Сортувальна»
На столі лежать пластилінові кульки – моделі позитивних і негативних іонів, електронів та аркуші паперу з написами
Станція «Логічна»
Іскровий розряд |
|
Коронний розряд |
|
Дуговий розряд |
|
Тліючий розряд |
|
Рафінування |
|
Гальванопластика |
|
Гальваностегія |
|
Електроліз |
|
Станція «Кросвордів»
По горизонталі:
2. Негативний електрод.
5.Водні розчини солей, кислот і основ, а також їхні розплави, у яких носіями струму є іони.
7. Речовини, питомий опір яких дуже швидко зменшується з підвищенням температури (Ge, Si, Te).
По вертикалі:
1. Покриття деталей тонким шаром металу (позолота, нікелювання, хромування тощо).
3. Негативно заряджений іон.
4. Об'єднання іонів різних знаків у нейтральні молекули — процес, протилежний дисоціації.
5. Виділення речовини на електродах при проходженні струму через електроліт.
6. Назва атомів, що втратили або набули зайві електрони.
Станція «Задач»
Станція «Ребусів»
Станція «Фініш»
Першою до фінішу прибула команда ...............................
Привітаймо її оплесками. (Підраховують суму набраних балів та визначають переможця). Але обидві команди старалися, тому вважаємо, що перемогла дружба.
З нашими командами на галявині «Розважальній» сьогодні трапилися цікаві історії. То ж послухаємо команду …........
А тепер запрошується до слова команда ................................
Ось така вийшла історія, яку склали учасники квесту, коли подорожували по країні «Кмітливих».
Наш фізичний квест наближається до кінця. Ліна Костенко писала: «А що таке життя? Це те, що переждалось? Чи все-таки життя – це те, що відбулось?» Вважаю, що сьогоднішня наша зустріч відбулася.
Дякую всім за участь у спортивно-інтелектуальному змаганні та бажаю вам вдалої самореалізації і успішних життєвих квестів у майбутньому.
Карта руху фізичного квесту Команда _________________________ |
||
Назва |
Розташування станції |
Бали |
Станція «Експериментальна» |
Кабінет фізики |
|
Станція «Сортувальна» |
Кабінет першого класу |
|
Станція «Логічна» |
Кабінет математики |
|
Станція «Кросвордів» |
Зона відпочинку на ІІ поверсі |
|
Станція «Задач» |
Кабінет хімії |
|
Станція «Ребусів» |
Шкільна бібліотека |
|
Станція «Фініш» |
Актова зала |
|