Сформувати в учнів початкові уявлення про фізику як науку,
формувати інтерес до її вивчення. Ознайомити з обладнанням кабінету, вивчити
правила безпеки у кабінеті та при проведенні лабораторних робіт.
Розширити кругозір учнів, викликати цікавість до вивчення нового
предмету.
Привчати до уваги. Вимагати дотримання правил безпеки у фізичному
кабінеті.
Урок засвоєння нових знань.
Прилад |
Назва приладу |
Призначення приладу |
Прилад |
Назва приладу |
Призначення приладу |
|
|
Для вимірювання температури |
|
|
Для вимірювання температури |
|
|
Для вимірювання кута. |
|
|
Для вимірювання кута. |
|
терези |
|
|
терези |
|
|
Мірний ціліндр або мензурка |
|
|
Мірний ціліндр або мензурка |
|
|
секундомір |
|
|
секундомір |
|
|
|
|
|
|
|
Дайте відповіді на питання : варіант №1 1.Що таке фізика? 2. Наведіть приклади оптичних явищ? 3.Наведіть приклади механічних явищ? 4.Из яких речовин складаються наступні тіла : підручник, олівець, фут. м’яч, стакан, автомобіль? |
Дайте відповіді на питання : варіант №1 1.Які ви знаєте фізичні явища? 2.Наведіть приклади теплових явищ? 3. Наведіть приклади електромагнітних явищ? 4.Які фізичні тіла можуть складатися з скла, метала, дерева, пластмаси? |