Фізкультурна пауза для мозку
Тривалість – 3-5 хв.
Виконується на початку та під час уроку або самопідготовки у групі продовженого дня.
1. Під ритмічний музичний супровід перший Лідер показує дії з аркушем: в одну руку бере аркуш та починає зминати його, а іншою, в той же час, пише літери у повітрі.
2. Всі діти під музичний супровід повторюють власні дії з дотриманням зазначеного регламенту.
3. Коли музика затихає, всі зупиняються: очі заплющенні, плечі опущені та трохи назад, маківка тягнеться вгору до сонечка, грудь уперед, ребра підняті, хребет розтягнутий.
4. Коли музика вмикається всі починають степ на місці, а перший Лідер передає «естафету» наступному Лідеру.
5. Наступний Лідер має в своєму темпі, своїми рухами (прискакуючи, присідаючи, приставними кроками тощо) вийти на місце попереднього Лідера.
6. Дії повторюються стільки разів, скільки вистачить часу.
Для чого необхідні фізкультурні паузи на уроках?
Присутні дихальні вправи, отже мозок насичується киснем;
рухи направлені у різних напрямках – активується діяльність обох півкуль;
вправи направлені на розвиток пам’яті та уваги;
відсутній показ у дзеркальному відтворенні;
музичний супровід створює ефект психофізичного ритмування; асиметричні/асинхронні вправи з одночасним виконанням вправ для очей включає в роботу ті клітини мозку, які в попередній діяльності не були задіяні.