Інклюзія. "Щоденник спостереження"(Інклюзивна форма навчання)

Про матеріал

Щоденник спостереження для асистента вчителя та вчителів корекційного навчання дитини протягом навчального року.

Перегляд файлу

Спеціалізована загальноосвітня школа

з поглибленим вивченням іноземних мов

І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г.Шевченка

 

IMG_6423.JPGБезымянный.jpg0001w.jpg

 

Щоденник спостереження

 

 

Учениці __________ класу

__________________________________________________

__________________________________________________

(інклюзивна форма навчання)

 

 

Асистент вчителя:

___________________________________________________

___________________________________________________

 

2019- 2020 н.р.

Анкета учениці

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Як називає дитину матуся  та тато (опікуни)?

_____________________________________________________________

  1. Які улюблені навчальні предмети?

_____________________________________________________________

  1. Чим займається дитина у вільний час?

__________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Малюнок на тему: «Я у своєму класі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАВЧАЛЬНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

 

  Параметри

Предмети,  що вивчаються із  задоволенням

Предмети, що викликають труднощі

Предмети, які хотіли б  вивчати додатково

Думка  учня

 

 

 

 

Думка вчителя

 

 

 

 

 

Карта емоційного стану учня в школі

123.jpg«Дерево емоцій»                                                

 

 

 

 

Веселий –

Сумний –

Хвилювання –

Пасивність –

Роздратування –

Утомленість –

Цікавість –

Агресивність -

rcnjEozcR.jpgСторінка асистента вчителя

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

 

rcnjEozcR.jpgСторінка асистента вчителя

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 


rcnjEozcR.jpgСторінка асистента вчителя

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:


rcnjEozcR.jpgСторінка асистента вчителя

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

 

rcnjEozcR.jpgСторінка асистента вчителя

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:


p_35324_1_advertisimentspirobox.jpgСторінка практичного психолога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:


p_35324_1_advertisimentspirobox.jpgСторінка практичного психолога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

 

p_35324_1_advertisimentspirobox.jpgСторінка практичного психолога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

 

p_35324_1_advertisimentspirobox.jpgСторінка практичного психолога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

p_35324_1_advertisimentspirobox.jpgСторінка практичного психолога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 


images (4).jpgСторінка дефектолога

__________________________________________

Дата                 

Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

 

images (4).jpgСторінка логопеда-дефектолога

________________________________________________

Дата                 

Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:


images (4).jpgСторінка логопеда-дефектолога

________________________________________________

Дата                 

Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:


images (4).jpgСторінка логопеда-дефектолога

________________________________________________

Дата                 

Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:


images (4).jpgСторінка логопеда-дефектолога

________________________________________________

Дата                 

Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:


Без названия (2).jpgСторінка соціального педагога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

Без названия (2).jpgСторінка соціального педагога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

 

Без названия (2).jpgСторінка соціального педагога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 


Без названия (2).jpgСторінка соціального педагога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

 

Без названия (2).jpgСторінка соціального педагога

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

______________________________________________________________

 

Дата                 

 Зміст спостереження:

 

 

 

Висновки:

 

Рекомендації:

 

Найкращий спосіб зробити дитину хорошою - це зробити її щасливою.

Оскар Уайльд

 

“Є чудові люди, які нестерпні, а є інші, котрі подобаються з усіма недоліками”

 Ф. де Ларошфуко

 

«Не вміти добре висловлювати свої думки – недолік, але не мати самостійних думок – ще значно більший; самостійні ж думки випливають тільки з тих знань, що їх здобувають самостійно.»

 К.Д.Ушинський

 

Знедолена природою дитина не повинна знати,

що вона малоздібна, що у неї слабкий розум,

 слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим,  чуйнішим, дбайливішим. 

 

В.О.Сухомлинський

 

0_6d471_1e56358c_XL-296x300-296x300.png

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шайденко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
8847
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку