Щоденник спостереження для асистента вчителя та вчителів корекційного навчання дитини протягом навчального року.
Спеціалізована загальноосвітня школа
з поглибленим вивченням іноземних мов
І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г.Шевченка
Щоденник спостереження
Учениці __________ класу
__________________________________________________
__________________________________________________
(інклюзивна форма навчання)
Асистент вчителя:
___________________________________________________
___________________________________________________
2019- 2020 н.р.
Анкета учениці
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Параметри |
Предмети, що вивчаються із задоволенням |
Предмети, що викликають труднощі |
Предмети, які хотіли б вивчати додатково |
Думка учня |
|
|
|
Думка вчителя |
|
|
|
Карта емоційного стану учня в школі
«Дерево емоцій»
Веселий –
Сумний –
Хвилювання –
Пасивність –
Роздратування –
Утомленість –
Цікавість –
Агресивність -
Сторінка асистента вчителя
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка асистента вчителя
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка асистента вчителя
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка асистента вчителя
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка асистента вчителя
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка практичного психолога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка практичного психолога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка практичного психолога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка практичного психолога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка практичного психолога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка дефектолога
__________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка логопеда-дефектолога
________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка логопеда-дефектолога
________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка логопеда-дефектолога
________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка логопеда-дефектолога
________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка соціального педагога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка соціального педагога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка соціального педагога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка соціального педагога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Сторінка соціального педагога
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
______________________________________________________________
Дата
Зміст спостереження:
Висновки:
Рекомендації:
Найкращий спосіб зробити дитину хорошою - це зробити її щасливою.
Оскар Уайльд
“Є чудові люди, які нестерпні, а є інші, котрі подобаються з усіма недоліками”
Ф. де Ларошфуко
«Не вміти добре висловлювати свої думки – недолік, але не мати самостійних думок – ще значно більший; самостійні ж думки випливають тільки з тих знань, що їх здобувають самостійно.»
К.Д.Ушинський
Знедолена природою дитина не повинна знати,
що вона малоздібна, що у неї слабкий розум,
слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.
В.О.Сухомлинський