Флешмоб до Дня Європи

Про матеріал
Захід розрахований на всю школу, де учні вивчали одну із країн Європи. У День Європи 2 представники класу виходять у національних костюмах країни і з прапором, представляючи країну й клас. Ведучі - у національних костюмах України. Захід масштабний, розрахований на проведення на подвір''ї.
Перегляд файлу

 Вихід у національних костюмах. Флешмоб країн.

Директор: Шановні друзі, учні, вчителі, батьки та гості! Ми раді вітати вас на нашому родинному святі країн Європи, яке проводимо сьогодні у нашому гостинному закладі з нагоди Дня Європи. Весь рік ми працювали спільно над європейським проектом, тож урочистості з нагоди завершення навчального року та підсумку проекту «Європа – наш спільний дім» оголошую відкритими!

 

(Гімн України

Прапор України піднімають на флагштоці)

 

(Фон)

 

В1: «Моя любов до Вітчизни не примушує мене заплющувати очі на досягнення іноземців. Навпаки, чим більше я люблю Вітчизну, тим більше намагаюсь збагатити мою країну скарбами здобутими не з її надр». Так сказав Вольтер, і ми не можемо не погодитися з цією думкою.

 

В2: Сьогодні весь світ дивиться на нашу державу, сподіваючись, що ми – Європа!

 

В1: "Світ схожий на книгу, і той, хто знає тільки свою країну, пройшов у ній лише першу сторінку". Давайте ж сьогодні переглянемо усі сторінки країн Європи.

 

(класи під гімн своїх країн виходять у національних костюмах і утворюють велике коло в центрі шкільного подвір’я обличчям до глядачів)

 

В2: Отож, до урочистого виходу під гімн держави запрошуємо представників 1-А класу, які впродовж усього року вивчали Болгарію! Болгарія - яскрава країна з чудовою природою, стародавніми пам'ятниками, відмінними пляжними і гірськолижними курортами, а також смачною і різноманітною кухнею.

(1- А Болгарія)

В1: Білорусь! Однією з визначних пам’яток Білорусі є найбільший і найдавніший європейський ліс — Біловезька пуща. На її території росте близько двох тисяч дерев величезних розмірів. Деякі з таких ветеранів лісу старші відкриття Америки... Тому наступними до урочистої ходи ми запрошуємо 1-Б клас!

(1-Б Білорусь)

В2: Велика Британія. Країна, в якій на весь світ відома вежа «Бігбен», адже висота її 98 метрів сягає зірок. Панк-рок та пожежна служба зародилася саме тут! А ще ця країна хвалиться найкоротшим авіарейсом у світі, тривалість якого 1хв 14 секунд. До почесної ходи запрошуються учні 1-В класу, які й представляють Велику Британію.

(1-В Велика Британія)

 

В1: Словаччина. Країна, яка 1 січня святкує не тільки Новий рік, але й День становлення своєї Руспубліки. Бойніцкий замок - один з найкрасивіших і величних замків Словаччини. Дивлячись на нього, навіть не віриться, що це справжній замок, аж надто він «казковий». А представлять нам сьогодні цю країну учні 1-Г класу!

(1-Г Словаччина)

В2: Сербія. Країна славиться найсильнішими та найперспективнішими збірними з баскетболу та волейболу! А рукописна пам’ятка цієї країни – «Пам'ять світу» (Мірославово Євангеліє 1180року) - занесена до реєстру ЮНЕСКО! Головний сербський товар на експорт – це малина. У хороші врожайні роки вирощують до третини всієї світової продукції, поставляючи її на всі континенти. Вивчали Сербію учні 2-а класу!

(2-А Сербія)

В1: Монако - найменша, проте найдорожча країна Європи. Багаті будинки, дорогі машини, найбільші пляжі Лазурного узбережжя і звичайні перехожі – мільйонери – розкіш тут абсолютно у всьому! Національний оркестр князівства Монако більший, ніж його армія. Не зважаючи на такі дані, рівень злочинності країни – найнижчий на планеті! Представляють Монако учні 2-Б класу!

(2-Б Монако)

В2: Чехія. На території країни налічується більше двох тисяч замків! Саме тут вперше почали виготовляти цукор у формі кубиків і фруктові йогурти! Чехи дуже люблять тварин, тому практично у кожної сім’ї є домашній улюбленець, на кожному кроці – зоомагазин, а безпритульних тварин на вулицях майже не трапляється. І саме зараз із нетерпінням ми спостерігатимемо за національними костюмами цієї країни, які для нас демонструють учні 2-В класу!

(2-В Чехія)

В1: Румунія. Батьківщина напівміфічного графа Дракули і саме тут замок його насправді існує! А чорнильна ручка, без якої ніхто не уявляє свого навчання, вигадана була саме студентом із цієї країни! Тому зараз до цього прекрасного букету доєднається Румунія, яку нам демонструють учні 2-Г класу!

(2-Г Румунія)

 

 

 

 

В2: Боснія і Герцоговина. Її жителі вважають мусульманство національністю, адже 90% населення сповідують саме цю віру. Країна має трьох президентів, а географічне розташування ідеально сприяє теплій погоді. Коли стовпчик термометра опускається до позначки -5, то це вже паніка! Тому підтримаємо представників 3-а класу, які вивчили цю країну.

(3-А Боснія і Герцоговина)

В1: Чорногорія – молода країна Балканського півострова, яка згідно з дослідженнями Міжнародної ради з питань туризму та подорожей входить в трійку найцікавіших туристичних напрямків світу! Міста в Чорногорії дуже невеликі. В принципі кілька десятків будинків вже вважаються цілком собі самостійним містом. А багато людей і зовсім живуть високо в горах, де навіть немає електрики. І при цьому чорногорські містечка дуже красиві. Заплутані вулички, невеликі вілли, дбайливо прикрашені тропічної зеленню і квітами, черепичні дахи. І про це знають учні 3-Б класу, адже впродовж року вивчали Чорногорію!

(3-Б Чорногорія)

В2: Албанія. Сонячна країна, в якій 300 днів на рік світить сонце. Держава знаходиться на заході Балканського півострова. На південному сході і півдні межує з Грецією, на сході – з Македонією, на півночі і північному заході – з Сербією і Чорногорією. Омивається водами двох морів. Тож знайомимося з її представниками – учнями 3-В класу.

(3-В Албанія)

В1: Греція. Жителі цієї країни здобутки сусідніх держав переробили на свій смак: у фінікійців запозичили абеткове письмо, а потім удосконалили його; у лідійців перейняли гроші у вигляді монет. Греція щороку приваблює мільйони туристів, її омиває 5 морів. А популярний у нас грецький салат на своїй батьківщині дуже сильно відрізняється і за смаком, і за кількістю інгредієнтів. Самі греки називають цей салат - «сільський».

(3-Г Греція)

В2: Польща. 26 лауреатів Нобелівської премії були саме з цієї країни, яку ми очікуємо. Більше того, ми дуже добре знаємо цю країну, адже саме вона є нашим сусідом. Славиться своєю незвичною для українського слуху мовою і величезними порціями їжі в кафе і ресторанах. На польських землях в різні часи існували різні державні утворення, і сучасна Польща з'явилася на світ на початку минулого століття. Весь рік досліджували цю країну учні 3-Д класу.

(3-Д Польща)

В1: Хорватія. Відомо, що саме у цій країні – найбільший театр в Європі. Карнавали тут проходять, не зважаючи на заборони влади, а через звук традиційного хорватського інструменту – сопіли, фольклорний спів зараховано до списку нематеріальної світової спадщини ЮНЕСКО! Зустрічаємо 4-А клас, які вивчили цю країну.

(4-А Хорватія)

 

В2: Не менш досконало знають учні 4-Б класу Македонію, адже також старанно вивчали традиції цієї країни! Відомо, що ця країна сіяє променями добра, адже саме вона  батьківщиною Матері Терези! Кухня Македонії щедра на розміри порцій. Македонські кулінари готують страви, які не зустрінеш в жодній іншій країні світу. Зустрічайте 4-Б клас, які є представниками цієї країни!                         

(4-Б Македонія)

В1: Словенія. «Постойна печера», яка розташована на території ції країни, є однією з відомих систем карстових печер у світі. Вона користується величезною популярністю серед туристів з Європи та США. Має широку мережу з двадцяти кілометрів різних переходів, камер, тунелів. До речі, ця пам’ятка входить до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Отож саме зараз ми запрошуємо взяти участь в урочистій ході наступних представників – учнів 4-В класу, які представляють із гордістю сьогодні Словенію!

(4-В Словенія)

В2: Латвія – країна, будівлі якої у стилі модерн, а екологічна безпека Латвії посідає друге місце у світі! Найпопулярніший і всесвітньовідомий  курорт Латвії — Юрмала — місце проведення таких концертів, як «Нова Хвиля», «КВН», «Юрмаліна»! Тож розглядамо національні костюми Латвії, які нам демонструють учні 4-Г класу!

(4-Г Латвія)

В1: Ірландія. Національними символами країни є арфа, кельтський хрест та  трилисник! Ірландія дуже дорожить своєю екологією (не має важкої і екологічно шкідливої промисловості яка могла б забруднювати екологію), тому іноді Ірландію навіть називають «острівцем чистої екології». Тому саме в цю хвилину крокують учасники нашої європейської ходи, які демонструють Ірландію – учні 5-А класу!

(5-А Ірландія)

В2: Бельгія. Про старанність та пунктуальність жителів цієї країни можна писати легенди. Саме тут випускається найбільше коміксів у світі! А ще це не тільки країна мережива та шоколаду, а ще й більярдних куль, замків, яскравої масляної фарби, алмазів! Саме Бельгію вважають батьківщиною саксофону! Упродовж усього навчального року працювали над вивченням цієї країни учні 5-Б класу!

(5-Б Бельгія)

В1: Андорра – найменша у світі держава! Сьогодні основним доходом жителів цієї країни вважають туризм і банківську діяльність. На території Андорри живе більше сімдесяти п’яти різних видів мурах. В’язниць в Андоррі немає. Крім того, ця країна вважається однією з найбезпечніших в світі. Представники Андорри – учні 5-В класу!

(5-В Андорра)

 

 

В2:  Мальта. Здавна її називають «Землею меду» через її велике виробництво меду та ендемічних видів бджіл, що живуть на острові. Офіційна назва країни походить від фінікійського слова, що означає «притулок». У Мальті існує традиція робити вузькі вулиці, щоб будинки могли повністю закрити один одного своєю тінню. Це робиться не тільки для того, щоб уберегти людей від спеки, але і для створення ефективних засідок у разі вторгнення. Прекрасно знайомі із Мальтою, раєм для туристів, її особливостями та традиціями учні 5-Г класу!

(5-Г Мальта)

В1: Італія. Нам відомо, що це країна моди, пасти, вина та пристрасті! 60% культурної світової спадщини міститься в Італії. А справжню італійську піцу випікають у печі тільки на дровах! А саме зараз учні 6-А класу демонструють нам італійський національний костюм!

(6-А Італія)

В2: Іспанія. Усі великі знаменитості починали свої географічні подорожі саме від портів цієї країни. Хоча я не Христофор Колумб і не Фернандо Могелан, але точно переконаний, що іспанську циганку я сьогодні зустріну. До почесної ходи запрошуються учні 6-Б класу, які представляють Іспанію.

(6-Б Іспанія)

В1: Португалія. Для жителів цієї країни футбол – це релігія! Столиця Португалії може похвалитися унікальною пам’яткою – мостом Васко да Гами. Його довжина становить 17 185 м. Це найдовший міст у Європі. Гордо тримаючи в руках прапор Португалії, до європейського кола наближаються учні 6-В класу!

(6-В Португалія)

В2: Туреччина. Ми наближаємося до теплих берегів, а тихий вітер лоскоче море. А жителі цієї країни – найвправніше уміють торгуватися! Туреччина посідає перше місце в світі за кількістю пам'ятників архітектури та історії. Частина південно-західного узбережжя Туреччини була весільним подарунком Марка Антонія великій Клеопатрі. Представники цієї країни– учні 6-Г класу!

(6-Г Туреччина)

В1: Швейцарія і її представники – учні 7-А класу! Поки ми їх зустрічаємо, згадуємо швейцарський сир, швейцарський годинник, швейцарські банки і швейцарське фондю! Швейцарці придумали їстівне шоколадне золото!

(7-А Швейцарія)

В2: Угорщина. Неймовірно красива країна, з консульством та почесним консулом якої співпрацює наш заклад! Саме завдяки такій співпраці учні закладу мали нагоду відвідати її. Надзвичайно винахідливий і розумний народ. Адже кулькова ручка, кріптонова лампочка, мова програмування – Бейсік, та славнозвісний кубик Рубіка – це все родом із Угорщини! А вивчали Угорщину впродовж усього року учні 7-Б класу!

(7-Б Угорщина)

В1: Данія. Вивчали цю країну учні 7-В класу! Відомо, що саме в цій країні вперше, як доказ злочину були використані відбитки пальців, а також Данія славиться найстарішим прапором світу! Саме в Данії вперше з'явився всім відомий конструктор «LEGO», ця країна подарувала нам відомих людей, таких як письменник Ганс Хрістіан Андерсон, фізик Нільс Бор, і Ларс Ульріх – засновник групи «Металліка». 

(7-В Данія)

В2: Молдова – країна-сусід нашої держави! А її представники – учні 7-Г класу поспішають демонструвати нам свій національний костюм! Відомо усім, що це країна винограду, вина та власниця унікальних технологій і методів виробництва та зберігання фруктів і ягід. Також країна славиться великою кількістю стародавніх православних пам'ятників - ранньохристиянських скельних монастирів і середньовічних соборів.

(7-Г Молдова)

В1: Австрія – країна композиторів, музики та найбільшої крижаної печери у світі! Батьківщина Арнольда Шварценнегерра! Гордо тримають у руках прапор Австрії учні 8-А класу, адже саме над цією країною працювали впродовж усього року!

(8-А Австрія)

В2: Ісландія. Вивчали цю країну учні 8-Б класу. А нам відомо, що це країна ельфів, гейзерів та віккінгів! Гордість Ісландії й один з її національних символів - Блакитна Лагуна. Це абсолютно унікальне геотермальне озеро, температура води в ньому цілий рік +37 °. Також Ісландія – найбільший у світі острів вулканічного походження.

(8-Б Ісландія)

В1: Німеччина. Вивчали цю країну учні 8-В класу! У Німеччині є близько 5000 сортів пива, 1500 видів ковбас, 300 видів хліба і близько 500 видів різної мінеральної води. А ось сушеної риби німці не признають і навіть лякаються!

(8-В Німеччина)

В2: Нідерланди. Володарка найбільших портів у світі, країна тюльпанів, вітряних портів та сабо! Нарешті дочекалися своєї черги представники 8-Г класу, які представляють нам Нідерланди! А ми із нетерпінням очікуємо їх побачити!

(8-Г Нідерланди)

В1: Естонія. Керівник культурного центру цієї країни Анатолій Лютюк передав у подарунок нашому закладу унікальну листівку із черпаного паперу зі словами побажань та своїм підписом! Відомо, що знамениту програму Skype, яка реально звужує нашу планету до розмірів екранів гаджетів, вигадали саме місцеві програмісти. Ще більше про цю країну знає 8-Д клас!

(8-Д Естонія)

 

 

В2: Фінляндія. У рейтингах журналів найкращих країн світу беззаперечне місце посідає саме вона! Тримаючи у руках прапор цієї країни, учні 9-А класу демонструють вам національний костюм цієї країни! А ми раді їх бачити у нашому великому європейському колі!

(9-А Фінляндія)

В1: Литва. Чотири міжнародних аеропорти, незамерзаючий морський порт і дві дороги для міжнародного транспорту дали можливість наступній країні стати важливим центром міжнародних перевезень. До нас поспішають уже учні 9-Б класу, які представляють Литву. Адже саме ця країна стала об’єктом вивчення для них впродовж усього року!

(9-Б Литва)

В2: Ліхтенштейн – саме таку країну методом жеребкування у вересні минулого року обрали учні 9-В класу і сьогодні вони гордо крокують у національному костюмі. Це дивовижна карликова країна у Центральній частині Європи. Красиві види гір, альпійських лугів та безтурботність – все про цю країну!

(9-В Ліхтенштейн)

В1: Норвегія. Цю країну для вивчення обрали учні 9-Г класу. Відомо, що ця країна – одна з небагатьох, де дозволено полювання на китів. Саме у цій країні, вперше у світі було введено обов’язкову початкову освіту, адже освіта і культура Норвегії – на першому плані!

(9-Г Норвегія)

В2: Ватикан. Кожна з будівель цієї країни є пам’яткою. Можна з упевненістю назвати Ватикан найбільшим музеєм під відкритим небом, хоча це всього кілька вулиць та дві площі. Все місто обнесено стіною, яку не можна помітити лише стоячи на центральній площі св. Петра. Єдиний банк у цій країні має назву «Інститут релігійних справ»! Представники Ватикану – учні 10-А класу!

(10-А Ватикан)

В1: Франція! І перша асоціація, яка виникає – Ейфелева вежа! Це країна, де придумали прикрашати новорічну ялинку. Франція – батьківщина кінематографу, балету, велосипеда, жіночих колготів та білої весільної сукні. А голуб для французів – це «летючий щур»! І звісно ж, смаколики країни – жаб’ячі лапки, трюфелі та виноградні равлики. Столиця моди світу! Зустрічаємо 10-Б клас, які не тільки вивчали цю країну впродовж року, але й побували там!

(10-Б Франція)

В2: Сан-Марино! До нас поспішають учні 10-В класу, які сьогодні із гордістю можуть сказати, що знають практично все про неї! Сан-Марино – країна, яку можна обійти за день. Туристи, окрім музеїв, цікавляться магазинами з брендовими прикрасами, окулярами, сумками, сувенірами, гаманцями, шкіряними виробами. Наймоторошніше місце, що бачили, триповерховий Музей тортур.

(10-В Сан-Марино)

В1: Люксембург. У вересні минулого року для 11-А класу Люксембург став рідною країною, бо саме про усі її особливості прийшлось дізнаватися впродовж усього навчального року! Велике герцогство Люксембург – одна з найбагатших у Європі країн! Згідно зі статистикою на 100 жителів цієї країни припадає близько 150 мобільних телефонів та смартфонів!

(11-А Люксембург)

В2: Швеція – остання європейська країна на сьогодні, яку представляють учні 11-Б класу і замикають велике європейське коло! Так званий «шведський стіл» почав активно використовуватися понад століття тому. Відомо, що шведи не дуже люблять церемонитися з оформленням і подаванням страв для своїх гостей, тому і придумали такий спосіб подачі їжі. До того ж це істотно збільшило час для спілкування.

(11-Б Швеція)

 

В1: Ви тільки погляньте, який європейський флешмоб у нас получився і ми просимо усіх високо підняти прапори своїх країн, хай європейський дух відчуємо і ми!

В2: Усі ці країни об’єднує Європа, яка є спільним домом для нас усіх!

В1: Внести прапор Європейського союзу!

 

(Гімн ЄС

Хлопець з прапором ЄС обходить коло і ста в центрі кола, високо тримаючи прапор)

 

Учасники флешмобу: Україно! Україно! Україно!

 

(урочисті фанфари)

 

В2: А саме зараз і нам пора приєднатися до європейського кола країн!

В1: Україна - країна з легендарною історією та культурою. Славна моя Україна, ти гордо йдеш, не зважаючи на те, що доля тримає для тебе. 

В2: Отож, ваші оплески – наша рідна Україна!

 

(Ведучі крокують під рок-версію гімну навколо кола і стають до країн)

 

Директор: Ми утворили велике європейське коло, яке стверджує, що Європа – наш великий спільний дім!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
929
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку