МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК
Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування.
Ціннісне ставлення до людей.
За підсумками обговорення проблеми на засіданні ШМО класних керівників ВИРІШЕНО:
1. Вважати гуманізм основним принципом побудови взаємин у колективі.
2. Забезпечувати умови для формування гуманних взаємин у колективі, серед яких:
3. Звернути увагу на розмаїття методів і засобів формування гуманних відносин
МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК
Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування.
Ціннісне ставлення до людей.
За підсумками обговорення проблеми на засіданні ШМО класних керівників ВИРІШЕНО:
1. Вважати гуманізм основним принципом побудови взаємин у колективі.
2. Забезпечувати умови для формування гуманних взаємин у колективі, серед яких:
3. Звернути увагу на розмаїття методів і засобів формування гуманних відносин
МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК
Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування.
Ціннісне ставлення до людей.
За підсумками обговорення проблеми на засіданні ШМО класних керівників ВИРІШЕНО:
1. Вважати гуманізм основним принципом побудови взаємин у колективі.
2. Забезпечувати умови для формування гуманних взаємин у колективі, серед яких:
3. Звернути увагу на розмаїття методів і засобів формування гуманних відносин
4. Під час вибору методів та засобів враховувати рівень сформованості цієї якості особистості та вікові, психологічні та фізіологічні особливості учнів.
5. Формування у школярів якостей гуманістичної спрямованості забезпечувати на основі гуманно-орієнтованих творчо-діяльнісних суб’єкт-суб’єктних взаєминах між лідерами та учасниками навчально-виховного процесу, за умови демократичного стилю керування навчально-виховним процесом.
Рівні сформованості гуманних взаємин
4. Під час вибору методів та засобів враховувати рівень сформованості цієї якості особистості та вікові, психологічні та фізіологічні особливості учнів.
5. Формування у школярів якостей гуманістичної спрямованості забезпечувати на основі гуманно-орієнтованих творчо-діяльнісних суб’єкт-суб’єктних взаєминах між лідерами та учасниками навчально-виховного процесу, за умови демократичного стилю керування навчально-виховним процесом.
Рівні сформованості гуманних взаємин
4. Під час вибору методів та засобів враховувати рівень сформованості цієї якості особистості та вікові, психологічні та фізіологічні особливості учнів.
5. Формування у школярів якостей гуманістичної спрямованості забезпечувати на основі гуманно-орієнтованих творчо-діяльнісних суб’єкт-суб’єктних взаєминах між лідерами та учасниками навчально-виховного процесу, за умови демократичного стилю керування навчально-виховним процесом.
Рівні сформованості гуманних взаємин