Методичні поради "Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування. Ціннісне ставлення до людей"

Про матеріал
Методичний порадничок щодо реалізації орієнтира виховання "Ціннісне ставлення до людей" (можна роздрукувати у вигляді флаєра)
Перегляд файлу

МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК

Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування.

Ціннісне ставлення до людей.

За підсумками обговорення проблеми на засіданні ШМО класних керівників ВИРІШЕНО:

1. Вважати гуманізм основним принципом побудови взаємин у колективі.

2. Забезпечувати умови для формування гуманних взаємин у колективі, серед яких:

 

3. Звернути увагу на розмаїття методів і засобів формування гуманних відносин

 

 

D:\Downloads\Методи (1).pngD:\Downloads\Методи.png

МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК

Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування.

Ціннісне ставлення до людей.

За підсумками обговорення проблеми на засіданні ШМО класних керівників  ВИРІШЕНО:

1. Вважати гуманізм основним принципом побудови взаємин у колективі.

2. Забезпечувати умови для формування гуманних взаємин у колективі, серед яких:

 

3. Звернути увагу на розмаїття методів і засобів формування гуманних відносин

 

 

D:\Downloads\Методи (1).pngD:\Downloads\Методи.png

МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК

Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування.

Ціннісне ставлення до людей.

За підсумками обговорення проблеми на засіданні ШМО класних керівників ВИРІШЕНО:

1. Вважати гуманізм основним принципом побудови взаємин у колективі.

2. Забезпечувати умови для формування гуманних взаємин у колективі, серед яких:

 

3. Звернути увагу на розмаїття методів і засобів формування гуманних відносин

 

 

D:\Downloads\Методи (1).pngD:\Downloads\Методи.png

4.  Під час вибору методів та засобів враховувати рівень сформованості цієї якості особистості та вікові, психологічні та фізіологічні особливості учнів.

5.  Формування у школярів якостей гуманістичної спрямованості забезпечувати на основі гуманно-орієнтованих творчо-діяльнісних суб’єкт-суб’єктних взаєминах між лідерами та учасниками навчально-виховного процесу, за умови демократичного стилю керування навчально-виховним процесом.

Рівні сформованості гуманних взаємин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://funbook.com.ua/pic/images_4/Mozhno_li_vospitat_gumannost_cherez_tvorenie_dobra_lyudmi.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://funbook.com.ua/pic/images_4/Mozhno_li_vospitat_gumannost_cherez_tvorenie_dobra_lyudmi.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  Під час вибору методів та засобів враховувати рівень сформованості цієї якості особистості та вікові, психологічні та фізіологічні особливості учнів.

5.  Формування у школярів якостей гуманістичної спрямованості забезпечувати на основі гуманно-орієнтованих творчо-діяльнісних суб’єкт-суб’єктних взаєминах між лідерами та учасниками навчально-виховного процесу, за умови демократичного стилю керування навчально-виховним процесом.

Рівні сформованості гуманних взаємин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://funbook.com.ua/pic/images_4/Mozhno_li_vospitat_gumannost_cherez_tvorenie_dobra_lyudmi.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://funbook.com.ua/pic/images_4/Mozhno_li_vospitat_gumannost_cherez_tvorenie_dobra_lyudmi.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  Під час вибору методів та засобів враховувати рівень сформованості цієї якості особистості та вікові, психологічні та фізіологічні особливості учнів.

5.  Формування у школярів якостей гуманістичної спрямованості забезпечувати на основі гуманно-орієнтованих творчо-діяльнісних суб’єкт-суб’єктних взаєминах між лідерами та учасниками навчально-виховного процесу, за умови демократичного стилю керування навчально-виховним процесом.

Рівні сформованості гуманних взаємин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://funbook.com.ua/pic/images_4/Mozhno_li_vospitat_gumannost_cherez_tvorenie_dobra_lyudmi.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://funbook.com.ua/pic/images_4/Mozhno_li_vospitat_gumannost_cherez_tvorenie_dobra_lyudmi.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
823
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку