Game: Alphabet and sound recognition. A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Номер слайду 3
1 Дайте по одному набору карток букв кожному учню, парі чи групі учнів і попросіть їх розкласти букви на своїх столах. 2 Попросіть учнів розповісти вам алфавіт і почніть розставляти ваші картки у правильному порядку на дошці або писати літери у правильному порядку. 3 У цей час діти переставляють картки на своєму столі у правильному порядку. 4 Після того, як всі діти мають свої картки в потрібному порядку, учитель називає букву, і діти піднімають картку з буквою на ній.
1 Учні діляться на команди. 2 Учитель промовляє слова. Якщо він називає слово, в якому є довгий голосний, учні піднімають ліву руку. Якщо в названому слові є також приголосні звуки… або..., всі піднімають обидві руки.3 Перемагає команда, яка зробила менше помилок.
Номер слайду 6
Game: Words in the envelope[æ] [e] [i] [ɒ] [Ʌ] [eɪ] [əυ] [ju:] [aυ][oɪ] [u:] [aɪ]catbusnotoy
Номер слайду 7
1 Учитель ділить клас на 2 команди. 2 Учитель дає кожній команді кілька конвертів, на яких зображені звуки і у конверті лежить набір карток зі словами.3 Учні повинні розмістити картки у потрібні конверти. 4 Перемагає команда, яка першою впоралася із завданням і виконала його правильно.
Номер слайду 8
Game: Cross out in the web [æ] [e] [i] [Ʌ] [oɪ] [ju:] [aυ][oɪ][p] [k][s][t][f][d][r][g][n][h][j][m][l][b]
Номер слайду 9
1 Учитель малює на дошці павутинку з різними звуками всередині.2 Учитель ділить клас на 2 команди. 3 Учитель називає кожній команді звук, який є на дошці.4 Учні повинні підійти до дошки по черзі та закреслити цей звук на дошці.5 Перемагає команда, яка виконала всі завдання правильно.
1 Учитель називає різні слова, в яких є або немає звука [ d ] чи іншого звука. 2 Якщо учні чують потрібний звук, вони плескають в долоні, якщо не чують цей звук, то сидять тихо.
Номер слайду 12
Game: Hot ball
Номер слайду 13
1 Учні стають у коло. 2 Один учень кидає м’яча іншому і вимовляє звук, наприклад, [і:]. Учень, який піймав м’яча, називає слово із цим звуком, наприклад, see. 3 Щоб продовжити гру, учень називає інший звук і кидає м’яча іншому.
1 На дошці зображено телефон. Замість цифр – звуки та звукосполучення.2 Учні повинні «набрати» за певний час якомога більше слів з цими звуками та вимовити ці слова.
Номер слайду 16
Game: Whispering race
Номер слайду 17
1 Учні діляться на 2 або 3 команди.2 Учитель чітко промовляє звук чи слово пошепки для кожної команди.3 Учні передають пошепки почуте слово, щоб воно дійшло до останнього гравця. 4 Перемагає та команда, чий гравець правильно назвав слово, яке передали йому.
Номер слайду 18
Game: Phonics maze startfinishnpojesbikskdhw
Номер слайду 19
1 Учитель малює на дошці лабіринт з написаними звуками або звукосполученнями .2 Учні діляться на 2 або 3 команди.3 Команди по черзі кидають кубик з цифрами та передвигають свої фішки по лабіринту, називаючи звук або звукосполучення обраної клітинки.4 Перемагає та команда, яка прийшла першою до фінішу лабіринту.
Номер слайду 20
Game: Dicev
Номер слайду 21
1 Учитель малює на дошці сторони кубика з цифрою від 1 до 6, а поряд слова з однаковими буквосполученнями .2 Учні діляться на 2 або 3 команди по 3 або 6 учасників.3 Команди по черзі кидають кубик з цифрами та називають слова обраної цифри кубика.4 Перемагає та команда, яка правильно прочитала всі слова.