1 Дайте по одному набору карток букв кожному учню, парі чи групі учнів і попросіть їх розкласти букви на своїх столах. 2 Попросіть учнів розповісти вам алфавіт і почніть розставляти ваші картки у правильному порядку на дошці або писати літери у правильному порядку. 3 У цей час діти переставляють картки на своєму столі у правильному порядку. 4 Після того, як всі діти мають свої картки в потрібному порядку, учитель називає букву, і діти піднімають картку з буквою на ній.
1 Учитель ділить клас на 2 команди. 2 Учитель дає кожній команді кілька конвертів, на яких зображені звуки і у конверті лежить набір карток зі словами.3 Учні повинні розмістити картки у потрібні конверти. 4 Перемагає команда, яка першою впоралася із завданням і виконала його правильно.
1 Учитель малює на дошці лабіринт з написаними звуками або звукосполученнями .2 Учні діляться на 2 або 3 команди.3 Команди по черзі кидають кубик з цифрами та передвигають свої фішки по лабіринту, називаючи звук або звукосполучення обраної клітинки.4 Перемагає та команда, яка прийшла першою до фінішу лабіринту.
1 Учитель малює на дошці сторони кубика з цифрою від 1 до 6, а поряд слова з однаковими буквосполученнями .2 Учні діляться на 2 або 3 команди по 3 або 6 учасників.3 Команди по черзі кидають кубик з цифрами та називають слова обраної цифри кубика.4 Перемагає та команда, яка правильно прочитала всі слова.