ФОНЕТИЧНІ ІГРИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 1

Про матеріал
ФОНЕТИЧНІ ІГРИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Мета: формувати навички фонематичного слуху.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фонетичні ігрина урокаханглійської мови

Номер слайду 2

Game: Alphabet and sound recognition. A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Номер слайду 3

1 Дайте по одному набору карток букв кожному учню, парі чи групі учнів і попросіть їх розкласти букви на своїх столах. 2 Попросіть учнів розповісти вам алфавіт і почніть розставляти ваші картки у правильному порядку на дошці або писати літери у правильному порядку. 3 У цей час діти переставляють картки на своєму столі у правильному порядку. 4 Після того, як всі діти мають свої картки в потрібному порядку, учитель називає букву, і діти піднімають картку з буквою на ній.

Номер слайду 4

Game: Hear - don`t hear[b] [w] [k] [d] [z] [f] [g] [t] [h] [dʒ] [v] [l][m] [r] [n] [p]

Номер слайду 5

1 Учні діляться на команди. 2 Учитель промовляє слова. Якщо він називає слово, в якому є довгий голосний, учні піднімають ліву руку. Якщо в названому слові є також приголосні звуки… або..., всі піднімають обидві руки.3 Перемагає команда, яка зробила менше помилок.

Номер слайду 6

Game: Words in the envelope[æ] [e] [i] [ɒ] [Ʌ] [eɪ] [əυ] [ju:] [aυ][oɪ] [u:] [aɪ]catbusnotoy

Номер слайду 7

1 Учитель ділить клас на 2 команди. 2 Учитель дає кожній команді кілька конвертів, на яких зображені звуки і у конверті лежить набір карток зі словами.3 Учні повинні розмістити картки у потрібні конверти. 4 Перемагає команда, яка першою впоралася із завданням і виконала його правильно.

Номер слайду 8

Game: Cross out in the web [æ] [e] [i] [Ʌ] [oɪ] [ju:] [aυ][oɪ][p] [k][s][t][f][d][r][g][n][h][j][m][l][b]

Номер слайду 9

1 Учитель малює на дошці павутинку з різними звуками всередині.2 Учитель ділить клас на 2 команди. 3 Учитель називає кожній команді звук, який є на дошці.4 Учні повинні підійти до дошки по черзі та закреслити цей звук на дошці.5 Перемагає команда, яка виконала всі завдання правильно.

Номер слайду 10

Game: Catch the sound[æ] [e] [i] [ɒ] [Ʌ] [eɪ] [əυ] [ju:] [aυ][oɪ] [u:] [aɪ][eə] [iə] [ɜ:]

Номер слайду 11

1 Учитель називає різні слова, в яких є або немає звука [ d ] чи іншого звука. 2 Якщо учні чують потрібний звук, вони плескають в долоні, якщо не чують цей звук, то сидять тихо.

Номер слайду 12

Game: Hot ball

Номер слайду 13

1 Учні стають у коло. 2 Один учень кидає м’яча іншому і вимовляє звук, наприклад, [і:]. Учень, який піймав м’яча, називає слово із цим звуком, наприклад, see. 3 Щоб продовжити гру, учень називає інший звук і кидає м’яча іншому.

Номер слайду 14

Game: Phonics phoneekju:i:hbkscsləʊdvu:g. Hello!həˈləʊ

Номер слайду 15

1 На дошці зображено телефон. Замість цифр – звуки та звукосполучення.2 Учні повинні «набрати» за певний час якомога більше слів з цими звуками та вимовити ці слова.

Номер слайду 16

Game: Whispering race

Номер слайду 17

1 Учні діляться на 2 або 3 команди.2 Учитель чітко промовляє звук чи слово пошепки для кожної команди.3 Учні передають пошепки почуте слово, щоб воно дійшло до останнього гравця. 4 Перемагає та команда, чий гравець правильно назвав слово, яке передали йому.

Номер слайду 18

Game: Phonics maze startfinishnpojesbikskdhw

Номер слайду 19

1 Учитель малює на дошці лабіринт з написаними звуками або звукосполученнями .2 Учні діляться на 2 або 3 команди.3 Команди по черзі кидають кубик з цифрами та передвигають свої фішки по лабіринту, називаючи звук або звукосполучення обраної клітинки.4 Перемагає та команда, яка прийшла першою до фінішу лабіринту.

Номер слайду 20

Game: Dicev

Номер слайду 21

1 Учитель малює на дошці сторони кубика з цифрою від 1 до 6, а поряд слова з однаковими буквосполученнями .2 Учні діляться на 2 або 3 команди по 3 або 6 учасників.3 Команди по черзі кидають кубик з цифрами та називають слова обраної цифри кубика.4 Перемагає та команда, яка правильно прочитала всі слова.

Номер слайду 22

Фонетичні ігрина урокаханглійської мови

pptx
Додано
5 липня 2020
Переглядів
2084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку