29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Form 2 Тема: Зовнішність Підтема: Частини тіла

Про матеріал

Мета:

Практична:

- розширювати навички усного мовлення з використанням вивченої лексики, мовних зразків;

- формувати навички монологічного мовлення на рівні речення;- удосконалити навичку учнів вживання граматичних структур «has got, have got» в усному мовленні на рівні фрази.

Освітня:

- поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;

- закріпити вивчений лексичний матеріал, формувати навички усного мовлення.

Розвиваюча:

-розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;

-розвивати фонематичний слух, довільну увагу і пам'ять при слуханні;

-розвивати навички усного мовлення на основі діалогу за темою.

Виховна:

-виховувати культуру спілкування, цілеспрямованість, інтерес до вивчення іноземної мови.

Перегляд файлу

Form 2                            Тема: Зовнішність              Підтема: Частини тіла

Мета:

Практична: 

-  розширювати навички усного мовлення з використанням  вивченої  лексики, мовних зразків;

-  формувати навички монологічного мовлення на рівні речення;- удосконалити навичку учнів вживання граматичних структур «has got, have got» в  усному мовленні на рівні фрази.

Освітня:

- поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;

- закріпити вивчений лексичний матеріал, формувати навички усного  мовлення.

Розвиваюча:

-розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;

-розвивати фонематичний слух, довільну увагу і пам'ять при слуханні;

-розвивати навички усного мовлення на основі діалогу за темою.

Виховна:       

-виховувати культуру спілкування, цілеспрямованість, інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання:  тематичні картки, проектор, комп’ютер, мікрофон, кольорові олівці

 

                                               ХІД  УРОКУ

 

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  • Привітання.

T: Good morning  everyone!

Students: Good morning

T: Are you ready for a brand new day?

Ss: Yes.

T: Very good, my dear..  Сьогодні  до нас  завітало багато гостей. Давайте привітаємося з ними.

D:\АААААа Усі плани\наглядн\наглядн\внешн таблички\body.jpgSs: Good morning.

T: Sit down, please. На сьогоднішній урок до нас хочуть завітати казкові герої, але вони загубилися на зупинках по яких ми подорожуватимемо і будемо їм допомагати вчити нові слова, писати їх, навчимо їх описувати зовнішність, а також будемо виховувати дружність. Do you want to have new friends? Чи хочете ви мати нових друзів? Then let’s start our lesson!

  • Повідомлення теми та мети уроку

T:  Тема нашого уроку "Частини тіла". Наприкінці уроку ви повинні назвати частини вашого тіла. Сьогодні ми будемо співати пісні, ми будемо говорити по-англійськи, і зробимо деякі вправи ... Ви повинні не тільки слухати, але і чути мене.

Arms   nose   lips   head   cheeks   mouth

 

 

 

                                                             Appearance

 

 

hand   hair   foot   leg   ears    eyes

 

  • Уведення в іншомовну атмосферу

T – We know all the colours and animals. Ми вже з вами вивчили кольори і тварин. Давайте пригадаємо їх.

T – Now look at the blackboard, please.

What is it? (на інтерактивній дошці зявляються тварини, діти називають їх та колір)

S1 – It’s a zebra.

T – What colour is it?

S1 – It’s blue.

  • Розігрування діалогу.

У дворі у нас хлопчина

теревенив без упину

-В мене є велосипед,

він червоний, просто red.

Ще є вдома клоун Джек

він чорнявий, тобто black.

І багато є мишей

їхній колір сірий — grey.

Іграшковий є дельфін

він у нас зелений — green

жовта- yellow є машинка

і біленька - white сніжинка.

Pink- рожеве кошеня

і малесеньке щеня.

brown в мене оченята-

карі, бо я вдався в тата.-

Так з собою говорив

чи то кольори учив?

Описание: 0_4d7fa_e3aa2e5b_L - копияХлопчик просто молодець

і англійської знавець.

  • Please look at your dolls attentively and answer my questions.
  1. What is your doll’s name?
  2. What is your doll’s face like?
  3. What colour is your doll’s hair?
  4. Is your doll’s hair long or short?
  5. Is your doll’s hair straight or curly? 
  6. What colour are your doll’s eyes?
  7. What is your dolls nose like?
  8. What colour are your doll’s cheeks?
  9. Are your doll’s lips rosy, red or pale?
  10. Do you like your doll? Why?

Результат пошуку зображень за запитом "teddy- bear"

  • Мовленнєва зарядка.

T:  Ми вирушаємо в подорож і перша наша станція станція  «Знайомство» і тут нашої допомоги чекає новий друг, він хоче з вами познайомитись, ми повинні допомогти йому в цьому. It is teddy- bear

Hello. My name is Teddy. What is your name?.....

T: Беремо нашого нового друга і продовжуємо нашу подорож.

 

 

  • Фонетична зарядка

Решение: ц 1 на сколько?Game «Find the sound [p]»

T: Зараз ми зупиняємось на «Фоетичній» станції і тут ми можемо зустріти Буратіно. Він знайшов листа і в ньому потрібно знайти слова із звуком [p], а він не вміє. Let's help him.OK?

Ch: OK.

T: Well. Тоді почувши слово із звуком [p] сплесніть в долоні. Аге you ready? Ви готові?

Ch: Yes, of course.

  T: Pen,  ten, lip, ball, hips, leg, pet, cat, pencil, rabbit, red, pig, map, clap, nose, body, pig, lesson, hand, pink.

T: Very good. Now repeat after me words with a sound [p]. Pen, lip, hips, pet, pencil, pig, map, clap, pig, pink.

Пов’язане зображення

  1. Основна частина уроку.

Повторення лексики.

T: Wonderful.   Ми прибули на станцію  «Повторення слів».   Тут ми зустріли Кота у Чоботях і нам потрібно допомогти йому розгадати кросворд. Let’s  help  him? OK?

Ps: OK

T: What is it?

Ps: It is…

  • Вживання  граматики

Т: Наступна станція «Граматична». Тут загубився маленький Гномик, бо він не вміє описати свою зовнішність. Для цього нам треба використати дієслово Have got «мати».

T: «Have got» ми кажемо, коли хочемо сказати, що я щось маю, а якщо ми кажемо, що він, вона або воно щось має, то нам потрібно «have got» замінити на «has got».

Т: Давайте з вами повторимо нове слово «я маю». Please, look at the blackboard and say.

 Нарешті ми можемо описати зовнішність Гномика. Скажіть будь ласка що він має.

  • Фізкультхвилинка

Т: OK. Тепер ми зупинимось на Станції  «Відпочинковій». Do you like to relax? Чи любите ви відпочивати?

 Ch: Yes, of course.

T: Клоун хотів відпочити, але він не може вивчити фізкультхвилинку. Давайте покажемо як ми вміємо відпочивати

     https://www.youtube.com/watch?v=oB0gbHWnpq4

 

  • Словникова гра «Знайди словo»

T: Наступна наша станція «Пошукова» і тут нашої допомоги потребує Незнайко, бо він ще досі не знає слів. А ми знаємо, правда? Maybe we help him? Можливо ми йому допоможемо?

 

L  E  G  L  R  T  A  E

N  T  O  E  H  D  E  S

S  R  T  H  E  A  D  Y

F  I  N  G  E  R  V  W

J  E  D  I  A  R  M  S

T  F  E  E  T  Q  P  G

 

 

 

 

LEG

TOE

HEAD

FINGER

ARM

FEET

 

T: Excellent. Look at the board, please. It’s time for a game – word search.

Find the words in the table and circle them, please. (на дошці зображено кросворд, діти підходять, шукають слова та обводять їх, можна використати інтерактивну дошку)

 

 

  • Аудіювання тексту.

T:  Do you like to colour  pictures? Ви любите кольорові картинки? Ми прибули на станцію «Веселкову» і ми повинні допомогти Лисичці розмалювати…., а кого саме ви зараз дізнаєтесь.

Who is this? Так, правильно – це є Лунтік.  Ви повинні слухати текст і розмалювати вашого Лунтіка відповідно до інструкцій. Are you ready? Ти готовий? Let’s start. Давайте почнемо

Listen and colour Luntik

Luntik has got blue eyes and black nose. It has got red cheeks and pink  ears . Luntik has got pink hands and  brown legs.

 

  • Гра «Назви частини тіла»

Повторення лексичних одиниць.

T:  Well done!  А зараз ми прибули на станцію ЛІСОВОЇ ШКОЛИ.  На ній нам потрібно допомогти Мудрій Сові і вчителю цієї школи вибрати учня лісової школи з назвою потрібної частини тіла  . Look at this blackboard.

(клацнути мишкою на учня дає результат: якщо відповідь вірна – герой підручника буде в будиночку, якщо відповідь невірна – він зникне)

Т:  - Як англійською буде слова тіло?

Яка тваринка має це слово?

  • Фізкультхвилинка

Т: OK. Ми знову зупинимось на «Станції відпочинку».

 

  • Рольова гра «At the doctors»

T: Наступна наша станція  «ЗДОРОВЯ» . На цій станції ми повинні допомогти Лікарю Айболиту  лікувати  дітей.

Хлопчик1:  Good morning doctor. My leg – I can not jump.

Лікар : Well…

Хлопчик1: Oh, doctor, thank you ! My legs ! I can jump ! Hop , hop, hop, good bye!

Лікар: Very good, good bye!

 

Дівчинка 1: Good morning doctor.

Лікар: Good morning, how are you?

Дівчинка 1: I am bad. My hands – I can not clap.

Лікар: Well, well. That’s  all.

Дівчинка: Thanks a lot. I can clap. Fine.

Лікар: Good luck!

 

Хлопчик 2: Good morning. Doctor, help me.

Лікар: Good morning,what….

Хлопчик 2: My eyes – I can not see my friends.

Лікар: Let me see..

Хлопчик 2: Wow, I am very glad, thanks. I can see my friends.

Лікар: Good bye.

 

  1. Заключна частина уроку
  • Домашнє завдання

T: -Well, children.  На домашнє завдання вам потрібно розгадати кросворд.

  • Підведення підсумків уроку

T:   Ми закінчимо нашу подорож на ПОЕТИЧНІЙ станції і останнім нашим другом буде Сорока-Білобока, нам потрібно допомогти їй відгадати загадки. Help his. Are you ready?

 

При будь-якій  погоді,

Турбуюсь я про тіло …    body

Від  плеча до ніг! Все- сам,

Руку називаю … arm.

Допоможе мені завжди friend.

Руку ми ж  назвали …      hand

А щоб «не розбити глек»

Ногу ми  назвали …leg.

Правди, друзі, ніде діти

Палець по-англійськи … finger.

В коліні ногу ти  зігни

Коліно по-англійськи …  knee.

Від заборонених конфет

Розболілась сильно …      head

За погане, що затієм,

Ми отримаєм по …             ear 

 

T – Very good job. We have got friends. They are very happy. Ми сьогодні з вами знайшли нових друзів. Вони дуже задоволені нашою  допомогою. Do you like the lesson?

Ss – Yes.

T – Excellent! Казкові герої вам вдячні за допомогу і за вашу хорошу працю залишили вам нагороди.

        ….  You worked perfect!  ….. Well done!   … Good job!

Your work is very good today! Stand up, please. The lesson is over. Good bye, children! Thank you for the lesson.

Ss.: Good- bye teacher! Thank you for the lesson, too.

 

Apendix:                                        

                                                         Appearance

 

My mather is dark-haired. Her face are oval.

 Her eyes is blue. Her nouse is smаll

 

Девушка в офисе - POWERCLIP.RU - 100% Векторной графики

Аниме и манга стиле блондинка мальчик хоккеист, с озорной улыбкой и определяется выражением на лице, катание на коньках и провед

.

My brother is a good boy. He has fair hair.

He has small nose. His eyes is blue.

His cheeks is pale.

 

Malvina

 

This is a girl. Her name is Malvina. She has a nice face and a little nose. Her cheeks are red. Her eyes are blue. Malvina's hair is long and blue, too. Her arms and legs are small. She is a beautiful doll-girl. Malvina has a nice dress on. It's red.

 

Проект подиум

Buratino

 

This is a boy. He is a small wooden boy. His name is Buratino. He has an ugly face. He has a long nose and brown eyes. His hair is fair and short. His cheeks are red. His arms and legs are long and thin. His head is large. Buratino has a red shirt and blue shorts on. There is a nice hat on his head.

Решение: ц 1 на сколько?

 

 

 

 

 

 

     My Sister

 

My sister is pretty.

My sister is nice.

She has a small nose

And beautiful eyes.

 

Her full lips are rosy,

Her cheeks are rosy, too.

Her little face is round

Her ears are small,

I love my dear sister

Best of all, best of all.

12(19)

0_ea150_549b064b_L                                                 Only one heart

 

I have two legs

With which I walk.

I have a tongue

With which I talk.

I've got two eyes

With which I see.

I've got one heart

To live and be.

2f2f324e0f27t                                My, My,My!

 

My eyes can see,

My ears can hear,

My nose can smell,

My mouth can talk,

My head can nod,

My arms can hold,

My legs can walk,

And walk and walk.

 

 

 

   My sister is very beautiful. She have dark hair. Her face are round. Her eyes is grey. Her lips are rose.

 

 

 

 

D:\АААААа Усі плани\наглядн\наглядн\внешн таблички\have_has.jpgD:\АААААа Усі плани\наглядн\наглядн\внешн таблички\has_have.jpg

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Sokolova Larysa Dmytrivna
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
24 липня 2018
Переглядів
1157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку