Формальні та поточні форми контролю "Хімічні диктанти"

Про матеріал
Ефективність засвоєння здобувачами освіти навчальної інформації підвищується в разі усвідомлення ними систематичності впровадження фронтальних та поточних форм контролю. Такою формою контролю знань можуть бути й хімічні диктант. За формою які поділяються на такі види: формульні. Вибіркові, фразеологічні, графічні, цифрові та інші
Перегляд файлу

Вибірковий диктант

 Серед речовин виділіть окремо формули кислот і оксидів:

NaOH, H2 SO4 , P2O5, K2 SO4 ,CO2 ,FeO,H3 PO4 , Ca(NO3)2 , Al2 O3 ,Cu(OH)2 .

Назвіть їх.

Фразеологічний диктант (диктант-доповнення)

  1. Карбонові кислоти - це......сполуки, у молекулах яких....радикал, а в одному випадку атом Гідрогену, сполучений з .....групою.
  2. Група атомів -C-OH називається ......групою
  3. Загальна формула альдегідів......або......
  4. Сируктурна формула етаналю......, його електронна формула.....
  5. Жири – це…….трьохатомного спирту гліцеролу і ……………..кислот
  6. ……………- це органічні сполуки, склад яких виражається загальною формулою : Cn (H2 O)m

Логічно-ланцюговий диктант

 Здійснити генетичний зв’язок між класами органічних сполук із метану одержати етанову кислоту. Складіть відповідні рівняння реакції. Під час виконання такого диктанту учні не лише відтворюють здобуті знання, а й прогнозують властивості речовин, демонструють розуміння генетичних зв’язків між різними класами неорганічних та органічних сполук.

Диктант «Так чи ні» або як графічний диктант

 NaOH – оксид, HNO3  - кислота, H2 CO3  - сіль, CuO – основа, NaCl – кислота, H2SiO3 – кислота, K2 SO4 – сіль, LiOH – основа, Mg(OH)2 – оксид, BaO – оксид, SrSO4  - сіль, H3 PO4 –сіль.