Формувальне оцінювання в 5-6 класах НУШ

Про матеріал
Пояснити сутність та особливості формувального оцінювання в контексті Нової української школи та визначити його значення для успішного навчання учнів.
Перегляд файлу

Тема: Формувальне оцінювання в 5-6 класах НУШ

Мета виступу: Пояснити сутність та особливості формувального оцінювання в контексті Нової української школи та визначити його значення для успішного навчання учнів.

Доброго дня, шановні колеги та батьки! Сьогодні я хочу з вами поділитися інформацією про формувальне оцінювання, яке стало важливою складовою частиною навчального процесу в Новій українській школі для учнів 5-6 класів.

  1. Що таке формувальне оцінювання?
  • Це процес збору, аналізу та використання інформації про навчальні досягнення учнів для покращення навчального процесу.
  1. Особливості формувального оцінювання в НУШ:
  • Акцент на розвиток критичного мислення та творчих навичок.
  • Залучення учнів до самооцінювання та саморегуляції.
  • Використання різноманітних форм індивідуальної та групової роботи.
  1. Значення формувального оцінювання для навчання учнів:
  • Допомагає вчителям краще розуміти потреби та можливості кожного учня.
  • Сприяє постійному покращенню методів навчання та організації уроків.
  • Розвиває у учнів вміння самостійно вирішувати проблеми та аналізувати інформацію.
  1. Індивідуалізація навчання:
  • Формувальне оцінювання сприяє врахуванню індивідуальних особливостей кожного учня.
  • Вчителі можуть створювати індивідуальні навчальні шляхи та завдання, що відповідають потребам кожного учня.
  1. Залучення до навчання:
  • Учні більше мотивовані до навчання, коли вони беруть участь у формувальному оцінюванні.
  • Їхня активна участь у процесі оцінювання сприяє підвищенню їхнього інтересу до предмету та саморозвитку.
  1. Розвиток критичного мислення та творчих здібностей:
  • Формувальне оцінювання сприяє розвитку критичного мислення, аналітичних та творчих здібностей учнів.
  • Вони навчаються самостійно мислити, аргументувати свої думки та шукати нестандартні рішення.
  1. Збільшення відповідальності за власне навчання:
  • Учні стають більш відповідальними за свої навчальні досягнення, оскільки їхня участь у формувальному оцінюванні вимагає більшої саморегуляції та самостійності.

Формувальне оцінювання в Новій українській школі сприяє не лише отриманню оцінок, але й розвитку особистості кожного учня. Цей підхід дозволяє кожному учневі розвиватися у власному темпі та досягати максимального потенціалу. Формувальне оцінювання в Новій українській школі сприяє всебічному розвитку учнів, створюючи умови для їхнього успіху та самореалізації.