Формувальне оцінювання в 5-6 класах НУШ

Про матеріал
Пояснити сутність та особливості формувального оцінювання в контексті Нової української школи та визначити його значення для успішного навчання учнів.
Перегляд файлу

Тема: Формувальне оцінювання в 5-6 класах НУШ

Мета виступу: Пояснити сутність та особливості формувального оцінювання в контексті Нової української школи та визначити його значення для успішного навчання учнів.

Доброго дня, шановні колеги та батьки! Сьогодні я хочу з вами поділитися інформацією про формувальне оцінювання, яке стало важливою складовою частиною навчального процесу в Новій українській школі для учнів 5-6 класів.

  1. Що таке формувальне оцінювання?
  • Це процес збору, аналізу та використання інформації про навчальні досягнення учнів для покращення навчального процесу.
  1. Особливості формувального оцінювання в НУШ:
  • Акцент на розвиток критичного мислення та творчих навичок.
  • Залучення учнів до самооцінювання та саморегуляції.
  • Використання різноманітних форм індивідуальної та групової роботи.
  1. Значення формувального оцінювання для навчання учнів:
  • Допомагає вчителям краще розуміти потреби та можливості кожного учня.
  • Сприяє постійному покращенню методів навчання та організації уроків.
  • Розвиває у учнів вміння самостійно вирішувати проблеми та аналізувати інформацію.
  1. Індивідуалізація навчання:
  • Формувальне оцінювання сприяє врахуванню індивідуальних особливостей кожного учня.
  • Вчителі можуть створювати індивідуальні навчальні шляхи та завдання, що відповідають потребам кожного учня.
  1. Залучення до навчання:
  • Учні більше мотивовані до навчання, коли вони беруть участь у формувальному оцінюванні.
  • Їхня активна участь у процесі оцінювання сприяє підвищенню їхнього інтересу до предмету та саморозвитку.
  1. Розвиток критичного мислення та творчих здібностей:
  • Формувальне оцінювання сприяє розвитку критичного мислення, аналітичних та творчих здібностей учнів.
  • Вони навчаються самостійно мислити, аргументувати свої думки та шукати нестандартні рішення.
  1. Збільшення відповідальності за власне навчання:
  • Учні стають більш відповідальними за свої навчальні досягнення, оскільки їхня участь у формувальному оцінюванні вимагає більшої саморегуляції та самостійності.

Формувальне оцінювання в Новій українській школі сприяє не лише отриманню оцінок, але й розвитку особистості кожного учня. Цей підхід дозволяє кожному учневі розвиватися у власному темпі та досягати максимального потенціалу. Формувальне оцінювання в Новій українській школі сприяє всебічному розвитку учнів, створюючи умови для їхнього успіху та самореалізації.

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
1077
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку