Тема: Формувальне оцінювання в 5-6 класах НУШ
Мета виступу: Пояснити сутність та особливості формувального оцінювання в контексті Нової української школи та визначити його значення для успішного навчання учнів.
Доброго дня, шановні колеги та батьки! Сьогодні я хочу з вами поділитися інформацією про формувальне оцінювання, яке стало важливою складовою частиною навчального процесу в Новій українській школі для учнів 5-6 класів.
-
Що таке формувальне оцінювання?
-
Це процес збору, аналізу та використання інформації про навчальні досягнення учнів для покращення навчального процесу.
-
Особливості формувального оцінювання в НУШ:
-
Акцент на розвиток критичного мислення та творчих навичок.
-
Залучення учнів до самооцінювання та саморегуляції.
-
Використання різноманітних форм індивідуальної та групової роботи.
-
Значення формувального оцінювання для навчання учнів:
-
Допомагає вчителям краще розуміти потреби та можливості кожного учня.
-
Сприяє постійному покращенню методів навчання та організації уроків.
-
Розвиває у учнів вміння самостійно вирішувати проблеми та аналізувати інформацію.
-
Індивідуалізація навчання:
-
Формувальне оцінювання сприяє врахуванню індивідуальних особливостей кожного учня.
-
Вчителі можуть створювати індивідуальні навчальні шляхи та завдання, що відповідають потребам кожного учня.
-
Залучення до навчання:
-
Учні більше мотивовані до навчання, коли вони беруть участь у формувальному оцінюванні.
-
Їхня активна участь у процесі оцінювання сприяє підвищенню їхнього інтересу до предмету та саморозвитку.
-
Розвиток критичного мислення та творчих здібностей:
-
Формувальне оцінювання сприяє розвитку критичного мислення, аналітичних та творчих здібностей учнів.
-
Вони навчаються самостійно мислити, аргументувати свої думки та шукати нестандартні рішення.
-
Збільшення відповідальності за власне навчання:
-
Учні стають більш відповідальними за свої навчальні досягнення, оскільки їхня участь у формувальному оцінюванні вимагає більшої саморегуляції та самостійності.
Формувальне оцінювання в Новій українській школі сприяє не лише отриманню оцінок, але й розвитку особистості кожного учня. Цей підхід дозволяє кожному учневі розвиватися у власному темпі та досягати максимального потенціалу. Формувальне оцінювання в Новій українській школі сприяє всебічному розвитку учнів, створюючи умови для їхнього успіху та самореалізації.