Формувальне оцінювання в дії.

Про матеріал
Навіщо потрібне формувальне оцінювання, переваги та мета формувального оцінювання. Техніки формувального оцінювання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання в дії: Що? Де? Як? (від теорії до практики)

Номер слайду 2

Для чого ми здійснюємо оцінювання?Визначення сильних сторін дитини. Визначення дітей, яким потрібно більше підтримки. Сприяння успішності дитини. Формування навичок самонавчання та співробітництва. Розвиток саморефлексії у дітей. Спостереження за процесом навчання. Розуміння змісту і методів навчання. Зворотній зв’язок. Краще розуміння дитини вчителем, батьками, адміністрацією

Номер слайду 3

ДОБАВИТЬ НИЖНИЙ КОЛОНТИТУЛ3

Номер слайду 4

З перших днів шкільного життя, — писав Василь Сухомлинський, — на тернистому шляху навчання перед дитиною з'являється ідол — оцінка. До одного він добрий, милостивий, до іншого — жорстокий, безжалісний, невмолимий. Чому це так, чому цей ідол за одного заступається, захищає, а другого тиранить — дітям не зрозуміло. Адже не може дитина зрозуміти залежність оцінки від своєї праці, від особистих зусиль — цього їй ще не збагнути. Вона намагається задовольнити або — в гіршому випадку — обдурити ідола і поступово звикає вчитися не для особистої радості, а для оцінки. Я далекий від того, щоб взагалі вилучати оцінку з шкільного життя. Ні, без оцінки не обійтись. Але вона повинна прийти тоді, коли дитина вже розумітиме залежність якості своєї розумової праці від особистих зусиль, затрачених на навчання. Український педагог, публіцист, письменник, поет. Заслужений вчитель, кандидат педагогічних наук (1955).28.09.1918 р02.09.1970 р

Номер слайду 5

ДОБАВИТЬ НИЖНИЙ КОЛОНТИТУЛ5

Номер слайду 6

Переваги формувального оцінювання Для вчителя. Чітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому випадку та організувати, відповідно до цього, свою роботу;Зробити учня суб’єктом освітньої та оцінювальної діяльності Для учня. Вчитися на помилках;Зрозуміти, що є важливим, а що другорядним;Зрозуміти, в яких видах діяльності є успіхи;Визначити, чого вони не вміють робити

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Мета застосування формувального оцінювання. Формувати позитивну самооцінку дитини, мотивувати, надихати. Діагностувати сфери покращення, які вже відбулисяІдентифікувати слабкі місця, зони росту, над якими варто попрацювати. Виміряти емоційну атмосферу класу. Моніторити процес навчання;спостерігати за навчальним поступом класу. Оцінити поступ кожної дитини (поточний/підсумковий)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Техніки формувального оцінювання

Номер слайду 14

Техніки формувального оцінювання

Номер слайду 15

5 - П

Номер слайду 16

Розділ: Пізнаємо світ науки. Тема: Що таке фізичні величини?Крок1. Крок2. Фізичні величини – це характеристики навколишніх об’єктів. Крок3. Для чого вивчати фізичні величини?Крок4. Щоб виміряти масу продуктів у магазині. Треба знати час, щоб не запізнюватись. Виміряти меблі, щоб підходили до розміру кімнати. Вимірювати температуру повітря, щоб відповідно одягнутись. Крок5. Пізнати світ науки означає вивчити з різних сторін все, що нас оточує. Без фізичних величин вивчення природничих наук не можливо.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Чотири дороги. Учні обирають дорогу відповідно до рівня своїх компетентностей, знань з теми:-грунтова дорога («Забагато пилу, не бачу, куди прямую, допоможіть»);-бруківка («Іду рівно, але забагато вибоїн»);-шосе («Почуваюсь упевнено, але часом маю пригальмовувати»);-автобан («Подорожую самостійно і можу допомогти іншим").

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Дякую за увагу!Найвище мистецтво, яким володіє вчитель,- це вміння пробудити радість від творчого прояву і отримання знань./Альберт Енштейн/

pptx
Додав(-ла)
Біла Оксана
Додано
11 серпня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку