Щоденник спостереження(Вступ. Розділ 1). 6кл. Пометун. Досліджуємо історію та суспільство.
Вступ. Розділ. 1. Життя людей у первісні часи. |
ГІО-1: пояснює різницю між одиницями вимірювання історичного часу і співвідносить їх (рік – століття – тисячоліття); розташовує події в хронологічній послідовності, укладає хронологічну таблицю; установлює послідовність історичних подій за допомогою лінії часу; ГІО-2: знає назви та місце розташування двох-чотирьох стоянок первісних людей на території України; знає хронологічні й територіальні межі появи давніх людей на Землі, на теренах України; виявляє чинники, що впливають на заняття, спосіб ведення господарства, соціальний устрій (клімат, географічне розташування, доступ до природних ресурсів) первісних людей; розуміє значення для первісних людей винайдення та упровадження землеробства і скотарства, початок обробки металів, виникнення ремесел;співвідносить дані карти з іншими джерелами інформації про життя первісних людей (розповідь учителя, текст книжки тощо); виявляє в процесі пошуку інформації про життя первісних людей різні види історичних джерел, зокрема візуальні, артефакти; ГІО-3:формулює запитання щодо можливого впливу тих чи інших подій з історії первісних людей на життя суспільства, окремих груп людей; розрізняє відмінність між привласнювальним та відтворювальним господарством;формулює судження про своєрідність епохи стародавнього світу; висловлює власне ставлення щодо необхідності правил у людській спільноті |
|||||||||||||||||||||||||
(Очікувані результати навчання) |
||||||||||||||||||||||||||
Дата та П.І. учнів. |
04.09 |
07.09 |
11.09 |
14.09 |
18.09 |
21.09 |
25.09 |
28.09 |
02.10 |
05.10 |
09.10 |
тематичне |
||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Дата і П.І. учнів |
04.09 |
07.09 |
11.09 |
14.09 |
18.09 |
21.09 |
25.09 |
28.09 |
02.10 |
05.10 |
09.10 |
теметичне |
||||||||||||||
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
26. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
27. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
28. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
29. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||