Розділ 2. Цивілізації Стародавнього Сходу(Очікувані результати навчання)) |
ГІО-1:встановлює одночасність, тривалість подій, явищ, процесів у державах Давнього Сходу (у межах тем розділу з допомогою вчителя); установлює послідовність подій на лінії часу в межах теми; описує перебіг історичних подій та визначає тяглість в історичному процесі;ГІО-2:визначає на карті територіальні межі, важливі територіальні зміни держав Давнього Сходу (у межах розділу); співвідносить дані карт із розповіддю учителя та текстом підручника; виявляє чинники, що впливають на заняття людей, спосіб господарства, соціальний устрій;ГІО-3:визначає ознаки, що пов’язують документи, артефакти (музейні об’єкти) та ілюстративний матеріал з історією Давнього Сходу (у межах розділу); визначає призначення влади в суспільстві та державі, зв’язок між владою і державою, ілюструє прикладами з минулого й сьогодення; послідовно викладає інформацію про спосіб життя населення, організацію суспільства та влади, духовний світ людей Давнього Сходу. |
|||||||||
Дата і П.І. учнів |
12.10 |
16.10 |
19.10 |
30.10 |
02.11 |
06.11 |
09.11 |
13.11 |
|
Темат. |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ ІІ. Цивілізації Стародавнього Сходу(Очікувані результати навчання)) |
ГІО-1: розташовує події з історії стародавніх цивілізацій у хронологічній послідовності, укладає хронологічну таблицю по темах Стародавній Китай та Індія; ГІО-2:виявляє чинники, що впливають на заняття людей, спосіб господарства, соціальний устрій; визначає на карті положення географічних об’єктів, культурно-історичних пам’яток, місця історичних подій;співвідносить дані карт із розповіддю учителя та текстом підручника;ГІО-3:визначає ознаки, що пов’язують документи, артефакти (музейні об’єкти) та ілюстративний матеріал з історією Давнього Сходу (Китай та Індія); пояснює з допомогою вчителя зміст громадсько-політичних понять (зокрема, право/закон/держава/влада) на історичних прикладах; застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних дій та подій; порівнює поняття «право» і «закон» (з допомогою вчителя); оцінює право як регулятор суспільних відносин; досліджує, як погляди та потреби людей у минулому пов’язані з подіями їхнього життя, станом суспільства.
|
|||||||||
Дата і П.І. учнів. |
16.11. |
20.11. |
23.11. |
27.11. |
30.11. |
04.12. |
07.12. |
|
|
Темат. |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|