Щоденник спостереження(Розділ 2). 6кл. Пометун. Досліджуємо історію та суспільство.

Про матеріал
Щоденник спостереження(Розділ 2). 6кл. Пометун. Досліджуємо історію та суспільство.
Перегляд файлу

Розділ 2. Цивілізації Стародавнього Сходу(Очікувані результати навчання))

ГІО-1:встановлює одночасність, тривалість подій, явищ, процесів у державах Давнього Сходу (у межах тем розділу з допомогою вчителя); установлює послідовність подій на лінії часу в межах теми; описує перебіг історичних подій та визначає тяглість в історичному процесі;ГІО-2:визначає на карті територіальні межі,  важливі територіальні зміни держав Давнього Сходу (у межах розділу); співвідносить дані карт із розповіддю учителя та текстом підручника; виявляє чинники, що впливають на заняття людей, спосіб господарства, соціальний устрій;ГІО-3:визначає ознаки, що пов’язують документи, артефакти (музейні об’єкти) та ілюстративний матеріал з історією Давнього Сходу (у межах розділу); визначає призначення влади в суспільстві та державі, зв’язок між владою і державою, ілюструє прикладами з минулого й сьогодення; послідовно викладає інформацію про спосіб життя населення, організацію суспільства та влади, духовний світ людей Давнього Сходу.

Дата і П.І. учнів

12.10

16.10

19.10

30.10

02.11

06.11

09.11

13.11

 

Темат.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ ІІ. Цивілізації Стародавнього Сходу(Очікувані результати навчання))

ГІО-1: розташовує події з історії стародавніх цивілізацій у хронологічній послідовності, укладає хронологічну таблицю по темах Стародавній Китай та Індія; ГІО-2:виявляє чинники, що впливають на заняття людей, спосіб господарства, соціальний устрій; визначає на карті положення географічних об’єктів, культурно-історичних пам’яток, місця історичних подій;співвідносить дані карт із розповіддю учителя та текстом підручника;ГІО-3:визначає ознаки, що пов’язують документи, артефакти (музейні об’єкти) та ілюстративний матеріал з історією Давнього Сходу (Китай та Індія); пояснює з допомогою вчителя зміст громадсько-політичних понять (зокрема, право/закон/держава/влада) на історичних прикладах; застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних дій та подій; порівнює поняття «право» і «закон» (з допомогою вчителя); оцінює право як регулятор суспільних відносин; досліджує, як погляди та потреби людей у минулому пов’язані з подіями їхнього життя, станом суспільства.

 

Дата і П.І. учнів.

16.11.

20.11.

23.11.

27.11.

30.11.

04.12.

07.12.

 

 

Темат.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 серпня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку