ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ-СЛУЖБОВЦІВПетрушкіна Л. В., майстер виробничого навчання 1 категоріїДержавний навчальний заклад «Одеський центр професійно технічної освіти»2022 рік
Номер слайду 2
Розвиток світового, і зокрема, європейського освітнього простору, вимагає від професійних закладів освіти реакції на процеси, що відбуваються в провідних країнах світу.
Номер слайду 3
Важливою умовою досягнення успіхів в будь-якому виді діяльності вважається спеціалізація працівників, хоча сам процес спеціалізації може зазнавати суттєвих змін. Спеціалізація сприяє не тільки розвитку виробничих сил, науки, культури, але й відповідає різноманітності завдатків і здібностей людини, її індивідуальним нахилам до того чи іншого виду діяльності.
Номер слайду 4
Під час вибору закладу професійної освіти для подальшого навчання молодь особливу увагу звертає на перспективи свого професійного зростання. Ось чому в Державному навчальному закладі «Одеський центр професійно-технічної освіти» для цього створюються найсприятливіші умови.
Номер слайду 5
Адміністрація та педагогічний колектив ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти» сприяє формуванню позитивного іміджу навчального закладу в суспільстві завдяки таким заходам: бере на себе відповідальність за реалізацію поставлених професійних, економічних та соціальних цілей; цінує свою ділову репутацію, відчуває свою відповідальність та прагне підвищувати якість освітніх послуг; прагне до постійного розвитку та самовдосконалення; сповідує принцип навчання впродовж життя; сприяє створенню атмосфери довіри, доброзичливості; орієнтований на підтримку та співробітництво; зберігає традиційні національні цінності; поважає, дотримується та примножує свої традиції.
Номер слайду 6
8 ключових компетенцій: Спілкування рідною мовоюспілкування на іноземних мовахматематична компетентність та базові компетенції в науці і технологіяхнавички ініціативи та підприємництвауміння вчитисясоціальні та громадянські компетенціїЦифрові компетентностікультурна самосвідомість і самовираження
Номер слайду 7
Transitional Page. Transitional Page. Без тісної співпраці педагогічного колективу та роботодавців неможливо якісно підготувати робітника, який стане фахівцем своєї справи. Розуміючи це, адміністрація ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної» докладає чимало зусиль щодо організації якісної виробничої практики для здобувачів освіти, що сприяє не тільки кращому набуттю професійних навичок, а й підвищенню авторитету як закладу сфери послуг, оновленню матеріально-технічної бази.
Номер слайду 8
Вже декілька років здобувачі освіти ДНЗ ОЦ ПТО проходять виробниче навчання на підприємствах. Дуальність як методологічна характеристика професійної освіти передбачає узгоджену взаємодію освітньої та виробничої сфери з підготовки кваліфікованих кадрів в рамках організаційно-відмінних форм навчання.
Номер слайду 9
Наша мета: підготувати кваліфікованого службовця, здатного не просто працювати із сучасним обладнанням і бути комунікабельним, бути мобільним, вміти перебудовуватися в швидко мінливих виробничих умовах. Спеціальні знання і професійні навички набуваються на робочому місці. Тож у сучасному світі професійну освіту треба орієнтувати на компетентностний підхід, що відповідає ринковій економіці.
Номер слайду 10
Ми організовуємо дистанційне навчання для всіх здобувачів освіти: які залишили свої домівки, рятуючись від небезпеки, залишились на території рідної країни та які перетнули міжнародний кордон.
Номер слайду 11
Відбудова держави та вступ до Євросоюзу Україна має поєднати процеси повоєнної відбудови та вступу до Європейського Союзу, щоб у результаті отримати спрямовану в майбутнє нову країну. Успішна реалізація державної політики європейської інтеграції можлива лише за умови її стабільної підтримки більшістю українського суспільства. Подальші темпи процесу інтеграції України до європейських структур в руках народу України, його бажанні та праці. Не треба чекати дива. Треба системно і наполегливо працювати, спираючись на реалії сьогодення.
Номер слайду 12
Відбудова України - це загальнонаціональне завдання. Активними суб'єктами освітньої політики мають стати всі громадяни України, структури державної влади, органи місцевого самоврядування, професійно-педагогічне співтовариство, наукові, культурні, комерційні фірми та суспільні інститути. Проте на шляху до цього необхідно вирішити чимало проблем, які назріли протягом війни.