Формування компетентностей учнів на уроках французької мови за допомогою методу проектів

Про матеріал
Як розвивати компетентності учнів на уроках французької мови? Як це робити в цікавий спосіб? Як залучити всіх учнів до роботи? Проєктна діяльність на уроці, це рішення. Проєктна діяльність на уроці французької мови дозволяє вирішити багато учительських питань, щодо уроку. А головне — вам і вашим учням сподобається так вивчати тему!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сосновцева Ірина Михайлівна. Дві вищі освіти. В освіті працюю з 2000 року. Викладаю в 10 школі 15 років2015 році з учнями відвідували Європарламент у СтрасбурзіЛауреат Учитель року 2018 Навчалась в Женевському університеті у 2019 роціЛюблю ор ганізовувати подорожі. З класом постійноподорожували. З 2014 року захоплююсь лижами, з 2017 гірськими походами. Зараз навчаюсь в method writing, пишу тексти. Сподіваюсьвони стануть книгою. Розробляла тему ігрових методів навчання. Хочу поділитися досвідом вивчення матеріалу через створення проєктів.

Номер слайду 2

Пректної діяльностіна уроках. Французької мови. Автор: Сосновцева Ірина Михайл і вна. Формування і розвиток компетенційучнів засобами

Номер слайду 3

Компетенція: Здатність використовувати знання, вмі ння та навички для досягнення конкретних результаті в у певній області . Компетентн сть: стан особистост , щооб' єднує знання, вм ння та уявлення,необх дн для реал зац ї певної д яльност чи вир шення конкретних завдань. Поняття компетенції

Номер слайду 4

Компетенції вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною таіноземними мовами, математична компетентність, компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, інноваційність, екологічна компетентність, інформаційно- комунікаційнакомпетентність, навчання впродовж життя, громадянські та соціальні компетентності, культурна компетентність, підприємливість і фінансова грамотність.

Номер слайду 5

Сприйняття культурного контексту. Мовне самовираження 0 产Галузеві компетентностіМовна галузь. Граматичн компетенц їЛексичн компетенц їФонетичн компетенц їМовн навички в р зних ситуац яхt. Комун кативн компетенц ї

Номер слайду 6

Комунікативно-діяльнісний підхід. Навчання повинно бути спрямоване на розвиток комуні кативних навичок та здатності учні в до взаємодії в р ізних ситуаціях життя . Це й п ідхід активно залучає учні в до навчального процесу, сприяє розвитку творчості, критичного мислення та вмі ння ефективно спілкуватися . Компетентності, які розвиваються за допомогою комуні кативно- д іяльнісного підходу: Мовленнєва компетентність Соціокультурна компетентність: Інформаційна компетентність Критичне мислення та проблемне мислення Соціальна та емоційна компетентність. Комуні кативно-д іяльнісний п ідхід активно залучає учні в до взаємодії та спілкування, що своєю чергою сприяє комплексному розвитку різних аспекті в особ истості, її компетенцій .

Номер слайду 7

Чому саме метод проектів?Проєктний метод навчання є ефективним п ідходом, оскільки в і н активно залучає учні в у реальні, практичні ситуації, де вони можуть застосовувати свої знання танавички . Ось деякі переваги проєктного методу навчання: Активна участь; Розвиток навичок спі впраці : Контекстуалізація знань: Стимулювання творчості : Самостійн ість та відповідальність: Збільшення і нтересу до навчання: Застосування мультимедіа. Проєктний метод може бути особливо ефективним в сучасному освітньому середовищі, де важливо розвивати комплексні навички, такі як критичне мислення, творчість та спі впраця .

Номер слайду 8

Види проектів. ТВОРЧІДОСЛІДНИЦЬКІІГРОВІ\РОЛЬОВІІНФОРМАЦІЙНОПОШУКОВІПРАКТИЧНІ

Номер слайду 9

Етапи підготовки і реалізації проекту1 Організаційний2 Підготовчий3 Проектна робота4 Оформлення5 Презентація6 Рефлексія

Номер слайду 10

Y Тема: ПОДОРОЖТема проєкту: JE PREPARE LE VOYAGE

Номер слайду 11

Ознайомлення з темою Стимулювання і нтересу до теми проєкту Постановка проблеми та усвідомлення задумупроєкту Визначення продукту проєкту1 етап: Як організувати?Перший етап, організаційний, включає:

Номер слайду 12

Ознайомлення з темою: перегляд відео про планування подорожі . Переві рка загального розумі ння контенту відео· Актуалізація лексики: напрямки подорожей/ країни/ континенти/ відповідна граматика· Стимулювання і нтересу до теми проєкту — дати учнямзмогу висловитися про омріяні напрямки подорожей· Постановка проблеми : об рати напрямок та сплануватиподорож Визначення продукту проєкту: розроб ити програму подорожі та презентувати ф ранцузькою мовою . Створити презентаці ю\ відео \ колаж1 етап -1 урок в темі:

Номер слайду 13

Визначення напрямкі в п ідготовки подорожі Визначення джерел Об’єднання учні в у групи . Розподілення завдань між учасниками групи2 етап: Як підготувати?Другий етап, п ідготовчий, передбачає:

Номер слайду 14

Робота з відео і визначення про щопотрібно подумати туристу: Документи для відвідування об раної країни. Тип житла: готель/ квартира/кемпі нг. Транспорт та квитки. Програма подорожіТранспортні засоб и всередині2 етап: Які напрямки пошуку?країни. Пакування валізи2 урок в теміY

Номер слайду 15

Джерела для опрацювання Сайти: авіа компаній, залізничого таавто транспорту Сайти для пошуку і бронювання житла: booking .com/air b nb Tripadvisor Тревел-блогери2 етап: НАВІГАЦІЯ В ІНТЕРНЕТІ

Номер слайду 16

2 етап: Як об’єднати в групи?Корисно перемішувати учнів для роботи в групах. Щоб отримати різну кількість груп можнавикористовувати різні теми. Наприклад:чотири групи об’єднуємо за порами року, океанами чи сторонами світу. Але і ноді учителю потрібно щоб в кожній групі був сильний та \або мотивований учень. Щоб не вдаватися до призначень можна застосувати двох етапне об’єднання: відбір по назвах пори року серед сильних учнів. І потім об’єднання решти класу за назвами місяців

Номер слайду 17

3 етап: ЯК РОЗПОВІСТИ? 3 урок в теміОпрацювання лексики /дієслі в/граматики по кожному тематичному розділу· Лексика стосовно документі в, контролю документі в :un passeport/une carte d’identité/une vaccination/ un certificat médical/un confinement. Лексика до розділу план подорожі : un it iné raire /une curiosité /un patri moi ne/Лексика стосовно транспорту : prendre une voiture/ monter/descend re un wagon/louer une voiture. Граматика : Future proche/Future simple/ Présent

Номер слайду 18

3 етап: ЯК РОЗПОВІСТИ?Завдання між 3 та 4 уроками в теміУчні здійснюють пошукову роботу та оформлюють і нформаці ю в тексти в ідповідно до свого завдання . Також готується візуальне оформлення . Учитель допомагає та корегує тексти за потребою

Номер слайду 19

4 етап: Як оформити?Е

Номер слайду 20

5 етап: Як презентувати?4 урок в теміЕ

Номер слайду 21

Vous pouvez vous rendre à Budapest depuisn'importequelaéroportd'Ukraine ;leplusprochede nous est Zaporozhye. Compagnies aériennes : Flyua, Wizz air,Eurowings …Le coût de l'hébergement dans les optionsd'hébergement à Budapest commence à partir de 5 $, au total il y a 2339 hôtels dans cette ville. Vous pouvez également réserver un héber ement à Budapest à proximité de sites touristiques tels que : Parlement hongrois, St. La Basilique Saint- Étienne et la Grande Synagogue. Réduire ladescription5 етап: Як презентувати?

Номер слайду 22

6 етап: Рефлексія - 4 урок в теміІгрові прийоми для оці нки проекті в це ц і кавий, мотивуючий і захоплюючий спосіб оці нити участь учні в в проекті : Створіть систему винагород\призі в\ медалек за кожен пройд. Еений етап проекту . Наприкі нці проекту можливо зі грати в одну з таких і гор:“Експертне казино”,“З і ркове журі”,“Іноваційний аукціон”

Номер слайду 23

ЯКІ КОМПЕТЕНЦІЇ РОЗВИВАЄ ЦЕЙ ПРОЕКТ?Інформаційна. Комуні кативна. Організаційна та фінансова Культурна к. Е омпетенція. Мовленнєва компетенція Творчість. Спі впраця в групі

Номер слайду 24

Merci pou. Еr votre atention

pptx
Додано
2 березня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку