Презентація вчителя до міжпредметного проекту " Енергодар - це ми " для учнів 11- го класів.

Про матеріал

Презентація вчителя до міжпредметного проекту « Енергодар – це ми ». Проект - двомовний, в ньому приймають участь учні школи, що вивчають поглиблено англійську мову з 1-го класу та французьку з 5-го як другу іноземну. Проект поєднує в собі декілька елементів Intel, Квеста, закінчується традиційним Конкурсом веселих та кмітливих.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Енергодар – це ми…» Проект з англійської та французької мови, міжпредметний, для учнів 10-11класів. Вчитель: Лобова Людмила Вікторівна, вчитель французької мови

Номер слайду 2

Мета проекту. Формувати у учасників проекту почуття любові до своєї Батьківщини, свого рідного міста Енергодара, особистісні риси громадянина України, почуття відповідальності кожного за її майбутнє. Ознайомити учнів більш детально з історією рідного міста. Сформувати стійку мотивацію до вивчення іноземних мов через застосовування на практиці здобутих знань з англійської та французької мов, інформатики, історії рідного краю. Розвивати уміння працювати в команді, приймати колективне рішення, відповідальність, здатність реально оцінювати свої можливості . Формувати у учнів інформаційно-комунікаційні навички та вміння. Вдосконалювати мовленнєві та мовні навички учнів, ؙвміння систематизувати великий об’єм інформації.

Номер слайду 3

Ключове питання: Чому ми прагнемо знати історію свого міста?

Номер слайду 4

Тематичні питання: Чому наше місто має таку чудову назву?На честь яких відомих людей або подій названі вулиці Енергодара?Як долі ваших родин пов᾽язані з історією рідного міста?

Номер слайду 5

Опис проекту. Проект- двомовний, в ньому приймають участь учні школи, що вивчають поглиблено англійську мову з 1-го класу та французьку з 5-го як другу іноземну. Проект поєднує в собі декілька елементів Intel, квеста, закінчується традиційним Конкурсом веселих та кмітливих. Протягом 5 тижнів учні виконують 5 завдань: візитку команди, презентацію, відеосюжет, фотоконкурс, замітку. Для реалізації зв’язку було обрано соціальну мережу “VKontakte” (Група 11-а). Етапи: формування 3 груп кількістю 9-10 чоловік, реєстрація команд, ознайомлення із правилами проекту: метою, критеріями виконання та оцінювання, формою, термінами виконання завдань. Проект спрямований на розвиток учнівської самоорганізації, дослідницько-пошукової роботи, складання реальних умов для використання двох іноземних мов і: говоріння, письма, діалогічного, монологічне мовлення. Замітка, опис. И відповідають европейському рівню B1.

Номер слайду 6

Опис проекту10 -11класи. Evil Genuises. Genies méchants. Washington. Radio. Active Radio. Actifs5 тижнів

Номер слайду 7

Що робимо?Знайомимся з ключовим питанням.(складаємо план роботи, вступне анкетування)Шукаємо інформацію.(банк ресурсів, фото;опорні конспект)Проводимо дослідження.(створюємо презентації, відеосюжети, фотогалерею)

Номер слайду 8

Що робимо?Узагальнюємо результати. (випустити інформаційний бюлетень по результатах роботи над проектом) Завершуємо і підводимо підсумки.(готуємось до КВК)КВККВК

Номер слайду 9

5 завдання : 09-15.022 завдання: 21-27.01 Терміни реалізації проекту. Січень – лютий 2016 рік3 завдання:28.01-08.021завдання18.01-20.014 завдання:28.01-01.02

Номер слайду 10

Учасники будуть виконувати завдання:

Номер слайду 11

Граматичний аукцион. Відеофільм. Музичний Візитка. Признання в коханніСтежками рідного міста…Готуємось до КВК.

Номер слайду 12

Матеріально – технічне забезпечення Microsoft office, Excel, Word, Publisher, Power Point. Використане апаратне забезпечення: Персональний комп'ютер Фотоапарат / мобільний телефон Відеокамера Використане програмне забезпечення: Браузер Інтернет-сервіси Текстовий редактор

Номер слайду 13

Очікувані результати. УЧНІ НАВЧАТЬСЯ: СПІВПРАЦЮВАТИ В К

pptx
Додано
24 січня 2018
Переглядів
1405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку