Сьогоднішній класний керівник повинен враховувати сучасні вимоги до результату освіти, знаходити нові ефективні форми, способи і прийоми роботи з дітьми, визначати пріоритетні цільові орієнтири. Саме про це йде мова у презентації.
Формування культури толерантностi в класному колективi. Мета Створення виховного середовища як сучасного простору освітньої соціалізації учнів, зорієнтованого, насамперед, на розвиток толерантної особистості учнів для досягнення ними власного ідеалу, забезпечення життєвого успіху (гармонія індивідуального та суспільного). Основний принцип моєї роботи: “Спочатку – любити, потім - навчати”
Функції класного керівника: Класний керівник - це…Криейтор – створює власну програму розвитку учнівського колективу. Продюсер – створює умови для організації змістовного дозвілля. Тьютор – створює умови для засвоєння учнями знань, розвитку здібностей. Психолог – будує активну роботу з урахуванням психологічних особливостей учнів. Модератор – керівник виховного процесу роботи з батьками. Референт – представник інтересів класного колективу. Креатор – формує креативний простір класного керівника. Коректор – забезпечує педагогічний супровід дітей з різними типами поведінки.