18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Формування культури толерантності в класному колективі

Про матеріал

Сьогоднішній класний керівник повинен враховувати сучасні вимоги до результату освіти, знаходити нові ефективні форми, способи і прийоми роботи з дітьми, визначати пріоритетні цільові орієнтири. Саме про це йде мова у презентації.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОПИС ДОСВIДУкласного керiвника 9-Г класу. СШ№63 м. Марiуполя. Шкуринської Т.І.

Номер слайду 2

Формування культури толерантностi в класному колективi. Мета Створення виховного середовища як сучасного простору освітньої соціалізації учнів, зорієнтованого, насамперед, на розвиток толерантної особистості учнів для досягнення ними власного ідеалу, забезпечення життєвого успіху (гармонія індивідуального та суспільного). Основний принцип моєї роботи: “Спочатку – любити, потім - навчати”

Номер слайду 3

Результати діагностики. Тип темпераменту Тип поведінки. Здатність учнів до Значення рівняадаптації в певній ситуації толерантності учнів

Номер слайду 4

Форми взаємодії учасників виховного процесу:

Номер слайду 5

Принципи моєї роботи: Дитина є суб'єкт свого розвитку. Кожна дитина хоче бути найкращою. Виховує спільна та індивідуальна діяльність. Виховує тільки той педагог, якого діти поважають.

Номер слайду 6

Функції класного керівника: Класний керівник - це…Криейтор – створює власну програму розвитку учнівського колективу. Продюсер – створює умови для організації змістовного дозвілля. Тьютор – створює умови для засвоєння учнями знань, розвитку здібностей. Психолог – будує активну роботу з урахуванням психологічних особливостей учнів. Модератор – керівник виховного процесу роботи з батьками. Референт – представник інтересів класного колективу. Креатор – формує креативний простір класного керівника. Коректор – забезпечує педагогічний супровід дітей з різними типами поведінки.

Номер слайду 7

Атрибутика:

Номер слайду 8

Виховна система“Крок за кроком”

Номер слайду 9

Модель виховної системи: «Я-Я».«Я і світ».«Я і моє здоров’я».«Я і моя родина»«Я частинка природи»«Я - громадянин»«Я і школа»ДИТИНА

Номер слайду 10

Форми роботи з класним колективом: Індивідуальні: Бесіди. Розмови. Консультації Обмін думкамиІндивідуальна допомога у конкретній роботіСпільний пошук вирішення проблеми, завдання

Номер слайду 11

Форми роботи з класним колективом: Групові: Рада справ. Творчі групи. Органи самоврядування. Мікрогрупи

Номер слайду 12

Форми роботи з класним колективом: Колективні: Справи. Конкурси, спортивні змагання. Концерти, вистави, агітбригади. Походи Ток-шоу. Диспути, дискусії

Номер слайду 13

Рівень розвитку колективу:5 клас – М’яка глина6 клас – Мерехтливий маяк7 клас – Червоні вітрила Аналіз психологічного клімату

Номер слайду 14

Результативність:

Номер слайду 15

pptx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку