Формування лексичних навичок на уроках англійської мови

Про матеріал
Формування лексичних , граматичних та комунікативних навичок на уроках англійської мови
Перегляд файлу

imageФормування лексичних, граматичних та мовленнєвих навичок на уроках англійської мови у молодших школярів

Просянський ліцей

Вчитель Лучко Тетяна Олексіївна

image


image


Найважливішим    етапом                              вивчення       ІМ                                     у          школі                                     є

imageзастосування комунікативно-орієнтованого підходу саме у початковій ланці. В початковій школі закладаються основи володіння іноземною мовою: формуються початки фонетичних, лексичних, граматичних та

орфографічних навичок та вмінь аудіювання, говоріння, читання та письма.

imageГоловною метою навчання іноземної мови, відповідно до Державного стандарту, є оволодіння учнями основами іншомовного спілкування, у процесі якого здійснюється освіта, виховання і розвиток особистості.

Вивчення англійської мови  корисно всім дітям, незалежно від їх стартових здібностей, оскільки воно:

*       стимулює мовленнєвий і загальний розвиток дітей і підвищує загальноосвітню цінність початкового навчання, як фундаменту загальної освіти;

*       imageстворює сприятливу вихідну базу для оволодіння англійською мовою, а також для подальшого навчання мови;

*       залучає дітей до культури інших народів, формуючи тим самим загальнолюдську свідомість;

*       має безумовно позитивний вплив на розвиток психічних функцій дитини: її пам'яті, уваги, мислення, сприйняття, уяви;

*       забезпечує можливість більш раннього завершення вивчення першої мови і підключення другої

image

image image image image image image image image

Все це ставить перед вчителями іноземної, зокрема англійської, мови важливе та відповідальне завдання навчити своїх учнів іншомовному спілкуванню та забезпечити максимальну активізацію комунікативної діяльності учнів на уроці. Вивчити іноземну мову – це передусім означає навчитися нею говорити, спілкуватися, використовуючи її в усній і письмовій формі. Говорити іноземною – складне вміння людини самостійно користуватися мовним матеріалом (звуками, словами, словосполученнями, граматичними структурами) у спілкуванні відповідно до мовленнєвої ситуації. На відміну від інших предметів, іноземна мова – ціла галузь, яка розкриває перед учнями скарбницю іншомовної культури,

image

« Гра – це іскра, що розпалює вогонь кмітливості та допитливості» О.В.

Сухомлинський

imageimageu Велику роль у формуванні навичок спілкуванні відіграють різноманітні прийоми ігрових технологій, які особливо актуальні у початковій школі та 56-х класах середньої школи.

ТЕХНОЛОГІЇ СПІВРОБІТНИЦТВА


u  imageРобота в парах (без змін та зі зміною мовленнєвих партнерів) та в малих групах або командах з наступним підведенням

підсумків роботи кожної пари (групи)

u  imageimageРобота в малих групах дає змогу учням набути навичок, необхідних для спілкування і співпраці.


image


image


Урок-гра

Використання ігрових форм проведення уроків уже досить давно увійшло в повсякденну практику вчителів іноземної мови. Формування    потрібних навичок у ході гри є обов’язковим компонентом розвитку школярів.


imageSnowball” – одна з найпоширеніших видів лексичної гри. Гра покликана активізувати словниковий запас учнів за вивченою темою, добре тренує пам’ять«Познайом мене зі своїми друзями»і сприяє

Гра «Їстівне – неїстівне»

Мета: активізація лексики з різних тем.

Учні стають у коло. Кожен повинен відрекомендувати сусіда праворуч і ліворуч: розвитку„His name is..." „Her name is...". уваги Тема: Учень та його оточення.

image

Гра проводиться з м’ячем. Учитель або учень кидає м’яча іншому учневі, називаючи певне слово. Якщо слово означає їстівний предмет, дитина ловить м’яча, якщо ж неїстівний – відкидає його.

Missing vowels” - легка у підготовці і проведенні, цікава гра на відпрацювання вивчених лексичних одиниць. Завдання можна записати як на дошці так і використовуючи роздаткові картки Завдання учнів вставити у слова пропущені голосні літери.

Вгадай задуманий предмет»

imageУчень виходить із класу. Діти задумують предмет. Учень входить до класу і запитує:

„Is it a book?« Клас хором відповідає: „Yes (no). It's (not) a book"

Учню  дозволяють поставити   не більше трьох запитань.    Якщо після  третього запитання він не вгадав предмет, діти називають його хором.

image
Урок-мандрівка має задовольняти вимоги, що висуваються до ігор-мандрівок: пересування гравців у просторі; оформлення території відповідно до змісту гри; повідомлення учням пізнавальної інформації у захоплюючій формі; чітке формулювання завдань на кожній зупинці впродовж гри; вироблення шкали оцінювання виконання гравцями завдань; оформлення карти-схеми, на якій позначено маршрут учасників гри. Такі уроки Урок-семінар

Такий урок зазвичай полягає в обговоренні повідомлень, рефератів,  доповідей, виконання    учнями  самостійно або під керівництвом учителя

image

Ці уроки сприяють розвитку смислового запам’ятовування    та передбачає поглиблене вивчення     певної   теми, систематизацію та узагальнення наявних знань в учнів.image

image


Heзакінчені речення

imageЦей прийом часто поєднується з «Мікрофоном» і дає можливість ґрунтовніше працювати над формою висловлення власних ідей, порівнювати їх з іншими. Робота за такою методикою дає присутнім змогу долати стереотипи, вільніше висловлюватися щодо запропонованих тем, відпрацьовувати вміння говорити коротко, але по суті й переконливо.

London is… Each country has its own… There are many… The highest mountain… My dream is…

To live a healthy life means… Three things I can`t live without …


image

imageШироко використовую на своїх уроках музику, записи дитячих пісень, музичні ігри та інші аудіо-курси, виконані носіями мови. Вірші, пісні, музичні ігри підбираю так, щоб, співаючи, можна було виконувати різні дії та рухи і тим самим запам'ятовувати слова-дії. Практикую аудіювання пісень з використанням графічної та малюнкової опори, різноманітних іграшок та предметів, що викликає зацікавленість до уроку і предмета.

Існує         безліч      шляхів      розвитку          комунікативної

imageкомпетентності, пропоновані різними методистами та психологами. Щоб сформувати в учнів комунікативну компетенцію поза мовного оточення, недостатньо наситити урок англійської мови комунікативними вправами.

Важливо             надати     учням  можливість                          мислити,

вирішувати якість проблеми, які породжують думки, міркувати англійською мовою над шляхами вирішення цих проблем так, щоб у центрі уваги була його думка.

На уроках англійської мови для розвитку комунікативної компетенції учнів розроблені прийоми по блоках:

–Прийом з навчальної лексики;

     imageПрийом з навчання читання;

     Прийом з навчання грамматики;

image–Прийом з навчання говоріння; – Прийом групової діяльності.

image
Отже, оскільки мова залишається єдиною універсальною базою мислення, знання іноземної мови слід розглядати з погляду вдосконалення інтелектуальних здібностей (пам’яті, уяви, критичного, логічного, креативного мислення).


image

pdf
Додав(-ла)
Лучко Тетяна
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
16 березня 2023
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку