Формування та рохвиток компетентностей учнів на уроках французької мови. Фокус на методі проектів.

Про матеріал
В поміч учителям, які хочуть застоувати метод проектів на уроці іноземної мови, французької мови.
Перегляд файлу

 Сосновцева Ірина Михайлівна

Кредо: “En forgeant on devient le forgéron”

Маю дві вищі освіти

За фахом працюю з 2000 року

 Викладаю в КЗ “ЗОШ 10” 15 років

У 2015 році з учнями відвідали Європарламент у Страсбурзі

Є лауреат  конкурсу “Учитель року  - 2018" Навчалась в Женевському університеті у 2019 році Люблю організовувати подорожі для себе та своїх учнів.

imageЗ 2014 року захоплююсь лижним спортом, з 2017 року гірськими походами. Зараз навчаюсь на курсі Method Writing, пишу художні тексти. Сподіваюсь, в майбутньому, об’єднати їх у книгу.

Хочу     поділитися   досвідом вивчення   матеріалу     через створення проєктів.

image

Поняття компетенції і компетентності

Компетенція:

Здатність використовувати    знання, вміння    та    навички    для досягнення конкретних результатів у певній галузі.

imageКомпетентн сть: стан особистост , що об'єднує знання, вм ння та уявлення, необх дн для реал зац ї певної д яльност чи вир шення конкретних завдань.

image

image

Комунікативно-діяльнісний підхід

imageНавчання    повинно   бути    спрямоване на   розвиток комунікативних навичок та здатності учнів до взаємодії в різних ситуаціях життя. Цей підхід активно залучає учнів до навчального процесу, сприяє розвитку творчості, критичного мислення та вміння ефективно спілкуватися.

Компетентності, які розвиваються за допомогою комунікативнодіяльнісного підходу:

Мовленнєва компетентність Соціокультурна компетентність:

Інформаційна компетентність

Критичне мислення та проблемне мислення

Соціальна та емоційна компетентність

Комунікативно-діяльнісний підхід активно залучає учнів до взаємодії та спілкування, що своєю чергою сприяє комплексному розвитку різних аспектів особистості, її компетенцій.

Чому саме метод проєктів?

imageПроєктний метод    навчання є    ефективним    підходом, оскільки він активно залучає учнів у реальні, практичні ситуації, де вони можуть застосовувати свої знання та навички.

 Ось деякі переваги проєктного методу навчання:

Активна участь;

Розвиток навичок співпраці:

 Контекстуалізація знань:

Стимулювання творчості:

Самостійність та відповідальність:

Збільшення інтересу до навчання:

Застосування мультимедіа

Проєктний метод може бути особливо ефективним в сучасному освітньому середовищі, де важливо розвивати комплексні навички, такі як критичне мислення, творчість та співпраця.

image

image

image

image

1               етап -1 урок в темі:

imageОзнайомлення з темою: перегляд відео про планування подорожі. Перевірка загального розуміння контенту відео Актуалізація лексики: напрямки подорожей/ країни/ континенти/ відповідна граматика

Стимулювання інтересу до теми проєкту — дати учням змогу висловитися про омріяні напрямки подорожей Постановка проблеми : обрати напрямок та спланувати подорож

Визначення продукту проєкту: розробити програму подорожі та презентувати французькою мовою. Створити презентацію\ відео \ колаж

image

2               етап: Які напрямки пошуку?

2 урок  в темі

Робота з відео і визначення про що потрібно подумати туристу:

image Документи для відвідування обраної країни

Тип житла: готель/ квартира/кемпінг

Транспорт та квитки

Програма подорожі

Транспортні засоби всередині

країни

Пакування валізи

image

2 етап: Як об’єднати в групи?

Корисно перемішувати учнів для роботи в групах.

Щоб отримати   різну кількість   груп    можна використовувати різні теми. Наприклад:

чотири групи об’єднуємо за порами року, океанами чи сторонами світу

  Але іноді учителю потрібно щоб в кожній групі був сильний та /або мотивований учень

imageЩоб не вдаватися до призначень можна застосувати двох етапне об’єднання: відбір по назвах пори року серед сильних учнів. І потім  об’єднання решти класу за назвами місяців

3 етап: ЯК РОЗПОВІСТИ? 3 урок в темі  

Опрацювання лексики /дієслів/граматики   по кожному тематичному розділу

Лексика стосовно документів, контролю документів :

     un passeport/une carte d’identité/une vaccination/ un 

certificat médical/un confinement

imageЛексика стосовно транспорту : prendre une voiture/ monter/descendre un wagon/louer une voiture Лексика до розділу план подорожі : un itinéraire /une curiosité /un patrimoine/

Граматика : Future proche/Future simple/ Présent

image

image

image

image

6                етап: Рефлексія - 4 урок в темі

imageІгрові прийоми для оцінки проєктів це  цікавий спосіб, який захоплює і мотивує оцінити участь учнів в проєкті:

Створіть систему винагород/призів/ медалек за кожен пройдений етап проєкту.Е

 Наприкінці проєкту можливо зіграти в одну з таких ігор:

 “Експертне казино”,

 “Зіркове журі”,

 “Іноваційний аукціон”

image

image

pdf
Додано
23 січня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку