Формування уявлень про геометричні фігур у дітей старшого дошкільного віку

Про матеріал
Мета заняття Ознайомити дітей з основними геометричними фігурами: коло, квадрат, трикутник, прямокутник. Розвивати вміння розпізнавати та називати геометричні фігури. Формувати уявлення про властивості фігур (кількість сторін, кути). Стимулювати творче мислення через практичні завдання. Обладнання Роздатковий матеріал. Комплекти рахівниць. Геометричні фігури з картону (великі та маленькі). Малюнки з зображеннями геометричних фігур. Конструктор або блоки різних форм. Кольорові олівці та папір для малювання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування уявлень про геометричні фігур у дітей старшого дошкільного віку Підготувала Романова Альонастудентка 212 групи, дошкільна освіта. Бериславського ФПК ім. В. Ф. Беньковського ХДУ2024 рік

Номер слайду 2

Мета заняття. Ознайомити дітей з основними геометричними фігурами: коло, квадрат, трикутник, прямокутник. Розвивати вміння розпізнавати та називати геометричні фігури. Формувати уявлення про властивості фігур (кількість сторін, кути). Стимулювати творче мислення через практичні завдання. Обладнання. Роздатковий матеріал. Комплекти рахівниць. Геометричні фігури з картону (великі та маленькі). Малюнки з зображеннями геометричних фігур. Конструктор або блоки різних форм. Кольорові олівці та папір для малювання.

Номер слайду 3

Ознайомлення з геометричними фігурами. Вихователь показує картки з фігурами та розповідаєпро кожну з них. Діти повторюють назви фігур та їхні властивості.

Номер слайду 4

Гра "Фігури в побуті"Діти виходять на прогулянку і шукають предмети, що нагадують геометричні фігури (наприклад, круглі камінці, квадратні плитки).

Номер слайду 5

Творче завдання. Діти малюють свої улюблені геометричні фігури та створюють з них колаж.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Отже, заняття з формування уявлень про геометричні фігури є важливим етапом у розвитку дітей старшого дошкільного віку. Використання ігор та творчих завдань робить процес навчання цікавим і захоплюючим, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу.

Номер слайду 8

Дякую за увагу