ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ“УМІННЯ ВЧИТИСЯ”Підготувала вчилель початкових класів. Огер Н. В.
Номер слайду 2
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКА ШКОЛИІННОВАТОРОСОБИСТІСТЬПАТРІОТСпілкування рідною/Державною мовою. СпілкуванняІноземнимимовами. Математична компетентність основні компетентності у природничих науках і технологіяхІніціативність І підприємливістьІнформаційно-цифрова компетентність. Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентностіОбізнаність та самовираження у сфері культури2
Номер слайду 3
Об’єкт дослідження – процес формування в учнів початкової школи ключової компетентності вміння вчитися. Предмет дослідження – зміст, форми і методи формування в учнів початкової школи вміння вчитися як ключової компетентності. Мета дослідження – вивчити теоретичні питання та узагальнити практичний досвід формування в учнів початкової школи уміння вчитися. Завдання дослідження – :1) на основі аналізу науково-методичної літератури з теми дослідження охарактеризувати наукові підходи до визначення суті вміння вчитися в учнів початкової школи;2) розкрити основні чинники, що сприяють повноцінному формуванню уміння вчитися;3) проаналізувати та узагальнити практичний досвід формування в учнів початковоїшколи вміння вчитися як ключової компетентності3
Номер слайду 4
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ‒ підхід, що ґрунтується на становленні учня як суб’єкта життєдіяльності завдяки сформованості ієрархізованої системи ключових, загальнопредметних і предметних компетентностей 4 КОМПЕТЕНТНІСТЬ ‒ «здатність до опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, організації власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі» («Державний стандарт початкової загальної освіти», 2018).
Номер слайду 5
ІЄРАРХІЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ5
Номер слайду 6
УМІННЯ ВЧИТИСЯ ‒ це ключова компетентність, що розуміється з позицій особистісно-діяльнісного підходу в єдності мотиваційного, когнітивного, особистісно-діяльнісного і рефлексивно-корекційного компонентів, до кожного з яких належать знання, уміння, навички, цінності та ставлення особистості, що забезпечує її здатність до навчання впродовж життя.6