Фотосинтетичні пігменти.Поняття про фотосинтетичні системи

Про матеріал
Цілі уроку: освітні: сформувати знання про фотосинтетичні пігменти, поняття фотосистеми та основні реакції світлової та темнової фаз фотосинтезу; • розвивальні: розвивати вміння користуватися біологічною термінологією; вміння застосовувати набуті знання на практиці; встановлювати міжпредметні зв’язки, пізнавальну активність; • Виховувати в учнів любов до предмета, емоційно- ціннісне ставлення до природи, до себе, до людей, уміння встановлювати гармонійні стосунки з природою на основі поваги до життя, як найвищої цінності.
Перегляд файлу







   Цілі уроку:

освітні: сформувати знання про фотосинтетичні пігменти, поняття фотосистеми та основні реакції світлової та темнової фаз фотосинтезу;

   розвивальні: розвивати вміння користуватися біологічною термінологією; вміння застосовувати набуті знання    на практиці;   встановлювати

міжпредметні зв’язки, пізнавальну активність;             

   Виховувати в учнів любов до предмета, емоційноціннісне ставлення до природи, до себе, до людей, уміння встановлювати гармонійні стосунки з природою на основі поваги до життя, як найвищої цінності.

Фотосистема -  – структурна

одиниця, що складається з

пігментів та інших молекул,     які беруть участь у процесах фотосинтезу    і містяться     у

Існує дві фотосистеми, які розділені просторово, але пов

язані механізмами перенесення

електронів

тилакоїдах хлоропластів. Кожна фотосистема містить активний комплекс      –

реакційний центр, що складається з

Фотосинтетичні пігментице пігменти рослин, які  поділяють на чотири групи: хлорофіли, каротиноїди, фікобіліни і флавоноїдні пігменти.

Вони  функціонують у вигляді хромопротеїнів, тобто пігментбілкових комплексів (ПБК). Серед ПБК розрізняють комплекси, здатні до поглинання світласвітлозбираючі комплекси (СЗК), і реакційні центри (РЦ), де відбувається перетворення енергії







Що ВАМ відомо про «штучний листок»???

В 1957 році американець Джозеф Кац демонструєштучний листок”, розміром з сірникову коробку: скло, метал, пластмаса, натуральний хлорофіл. При освітленні у листку виникав електричний струм.

Вчені вважають, що через 20-30 років може стати реальністю промислове виробництво хлорофілу і скляних листків (хлорофіл вже синтезовано штучно).
















pdf
До підручника
Біологія (профільний рівень) 10 клас (Межжерін С.В., Межжеріна Я.О., Коршевнюк Т.В.)
Додано
25 жовтня 2019
Переглядів
1543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку