Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів.

Про матеріал
Матеріал розкриває особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів; формує ключові та предметні компетентності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}“Тонкі запитання”“Товсті запитання” Що таке метаболізм?Чи вважаєте ви, що метаболізму – основа існування організмів?З яких процесів складається обмін речовин?У чому різниця між пластичними та енергетичним обміном?Коли витрачається більше енергії: під час анаболізму чи катаболізму?Що спільного у хемотрофів та фототрофів?Де відбувається кисневий етап катаболізму?Уявіть, що тварини здатні до фотосинтезу. Які зміни в їхньому метаболізму мали б відбутись?Яка енергія утворюється на першому етапі катаболізму?Запропонуйте схему обміну речовин у рослин. Перевірка домашнього завдання. Вправа “Товсті та тонкі запитання”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

07.11.19 Тема: Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів

Номер слайду 4

“Треба знати дещо про все, але все про дещо ”(Клімент Тімірязєв)

Номер слайду 5

Особливості обміну речовин в автотрофних організмів. АВТОТРОФИФОТОТРОФИХЕМОТРОФИ

Номер слайду 6

Особливості обміну речовин в гетеротрофних організмів. Енергетичний обмін:І. підготовчий етап;ІІ. безкисневий (анаеробний) етап;ІІІ. кисневий етап.

Номер слайду 7

Схема енергетичного обміну. Складні вуглеводи (глікоген(С6 Н10 О6)п)Вуглекислий газ СО2 Прості вуглеводи (глюкоза. С6 Н12 О6)Піроавиноградна кислота С3 Н4 О3 Вода Н2 О36 АТФ2 АТФ

Номер слайду 8

“Ти – мені, я - тобі”

Номер слайду 9

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ§ 20 опрацювати. Відповісти на питання в кінці параграфа(усно)

Номер слайду 10

ПІДСУМОК УРОКУ“Чотири думки”1. “Важких предметів немає, але є безодня речей, яких ми просто не знаємо, і ще більше таких, які знаємо погано, незв´язно уривками, навіть помилково. І ці-то неправдиві відомості ще більше нас зупиняють і збивають, ніж ті, яких ми зовсім не знаємо” (І. О. Герцен)2. “Справжнє знання – знання речей, а не слів” (Монтаг´ю Мері) .3. “Важлива не кількість знань, а їхня якість. Можна знати дуже багато, не знаючи найпотрібнішого (Лев Толстой)”.4. “Наука – це спорт, гімнастика розуму, що приносить мені задоволення ” (Альберт Ейнштейн)

pptx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку