19 травня о 18:00Вебінар: Організація підсумкового повторення з предметів гуманітарного циклу наприкінці навчального року

Фрагмент уроку Досліджуємо кути"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе учителю у цікавій та доступній формі ознайомити здобувачів освіти з різними видами кутів.
Перегляд файлу

                       Математика 2 клас Світлана   Скворцова 

 Тема:    Одержуємо прямий кут. Додаємо і віднімаємо числа з переходом через      розряд у межах 100 (продовження)

                                          ( фрагмент уроку)

Мета:  актуалізувати уявлення про кут, уміння креслити кути; показати спосіб утворення прямого кута; вчити розпізнавати прямі кути, креслити прямі кути в зошиті в клітинку; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; поповнювати словниковий запас учнів; стимулювати інтерес до вивчення математики.

ІІ  Основна частина

    1. Відгадайте загадку

        По хаті галасав,

        Всі смітнинки зібрав,

        А коли нагулявся -

       В куточку сховався.   ( Віник)                       

               C:\Users\Руденко\Desktop\venik-500x500.jpg                            

    2. Вступна бесіда

Чи розумієте ви що таке "куток"?

Чи є у нашій класній кімнаті кутки?

Як ви думаєте - чому ці місця  мають таку назву?

Чи звертали ви увагу як вони  утворені? ( дві  протилежні стіни сходяться у одному місці)

Форму якої фігури має підлога у  нашому класі? ( форму  прямокутника)

3. Робота з геометричним матеріалом     C:\Users\Руденко\Desktop\6b9d3c21e16e94e6b1b9c2e309fe503b.jpg

Назвіть геометричні фігури, які ви знаєте? (  учні відповідають і одночасно викладають на парті фігури зі своїх наборів)

( учитель прикріплює до дошки малюнки фігур)

Пригадайте: що таке кут?

Придивіться ось до цих двох фігур ( прямокутник і чотирикутник з різними кутами).     

C:\Users\Руденко\Desktop\zagadki-pro-geometricheskie-figury.png         C:\Users\Руденко\Desktop\66856.400.jpg

Назвіть спільні ознаки.( 4 кути , 4 сторони).

Які відмінності є  у фігур? З верніть увагу на кути. ( вони різні)

    3. Вивчення нового матеріалу

а) повідомлення завдань уроку

б)  утворення прямого кута  з аркуша паперу ( способом згинання)

в) робота з косинцем -  моделлю прямого кута ( з допомогою  учителя діти переконуються, що утворені кути є прямими)

    4. Інтерактивна вправа " Кошик ідей"

             1.   Допоможіть Бджілці дослідити кути

а) викладання прямого кута із лічильних паличок    C:\Users\Руденко\Desktop\images.jpg

б)  моделювання кутів - більшого та меншого за прямий ( лічильні палички)

             2.  Слухання вірша про кути

                                              КУТИ

Милий сонячний промінчик

На лужку гуляв

І отам побіля річки

Друга пострічав.

Стали вони розважатись,

У веселі ігри гратись.

А з ромашкою ось тут

Утворили прямий кут.

Налетів тут вітерець -

І наш верхній промінець

Трішки вправо похилився-

Кут враз гострий утворився.

Пам"ятай, що кут такий

Завжди менший за  прямий.

Так тривали їх забави.

Вітерець - пустун ласкавий

Все гойдав квітку ромашку,

Ніби гілочка ту пташку.

Вліво промінь похилився -

Кут тупий тут враз з"явився.

Придивися він який:

Завжди більший за прямий.

Друзі весело так грали

 І  всі кути запам"ятали.

C:\Users\Руденко\Desktop\image049_85.jpg

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 березня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку