The 4th forms '' Space colonisatoin. Mixed Clauses''
AIMS:
Ознайомити з назвами небесних об'єктів.
Поглиблювати знання учнів про космос та його об’єкти.
Розвивати здібності учнів до слухової та зорової диференціації.
Виховувати інтерес до явищ навколишнього світу.
Удосконалювати граматичні навички у Mixed Clauses
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Greeting 1.Привітання
T: Good m orning, children! How are you? Ps: Fine, thank you! T: Look outside! I t’s a wonderful day today! I t’s a beautiful day today! Let’s learn a song about it. Вивчення пісні. I t’s a wonderful day today! I t’s a beautiful day today! How are you? How are you? I t’s a wonderful day today! I t’s a wonderful day today! I t’s a beautiful day today! I’m fine! I ’m fine! I’m very, very well! I t’s a wonderful day today! Учні хором повторюють слова пісні за вчителем, потім разом співають.
Aim 2.Повідомлення теми та мети уроку
T: Today we will talk about space and its colonization, about the well-known Armstrong. You will also learn the rules of Mixed Clauses. But first, let's revisit the previous topic and check your homework.
Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.
Учні читають Relative clauses використовуючи who, which, where, whose.
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1)Say the names of the planets in our solar system.Listen and check.
2) Find the names of the planets on the card.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Presenting 1. Подання нового лексичного матеріалу. Вивчення нових слів.
1)Vocabulary:colonisation, leap, mankind, orbit, solar panel, generate, supplies,
resources, construct, colony, extract, harsh, atmosphere, carbon
dioxide, warm sth up, afford, final frontier, self-sufficient, centuries,
millenia, endless, exploration, overcome, wipe out, catastrophe,
meteor, nuclear war
Учні повторюють за вчителем нові слова.
2)Workbook Впр.1 ст.36
Presenting Grammar 2. Подання нового граматичного матеріалу: Mixed Clauses
1)Впр.6 ст.57
Вчитель пояснює типи змішаних речень
2)Впр.6 ст.57
Учні шукають приклади змішаних речень у тексті.
3)Впр.7 ст.57
Учні виконують вправу
Reading 3.Подання тексту для читання.
Впр. 2 ст.56
Practising Vocabulary 4. Активізація лексичного матеріалу теми.
Workbook Впр.2 ст.36
Playtime 5. Вивчення пісні.
https://www.youtube.com/watch?v=PCxjuDePdCI
Учні хором читають за вчителем слова пісні, потім разом з учителем співають цю пісню.
III. заключна частина уроку
Homework
Workbook Впр.3,5 ст.36
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку
"Microphone" exercise
I found out...
I liked...
I have to work on..
Was it hard or easy for me...