Мета: дослідити тематику та проблематику твору; аналізувати ключові моменти; розвивати критичне мислення; виховувати толерантне ставлення до оточуючих, відповідальність за майбутнє людства.
Компетентності: загальнокультурна грамотність, емоційно-цінннісна, літературознавча, інформаційно-цифрова, соціальна та громадянська.
Тип уроку: урок формування знань і навичок.
Обладнання: підручник, постери.
Хід уроку
І Організаційний момент
ІІ Актуалізація опорних знань.
Бесіда
"Хто ми, як не наші книжки, і якщо гинуть книжки, безслідно зникаємо і ми."
Проаналізуйте цей вислів Бредбері.
Чому безслідно можемо зникнути і ми?
ІІІ Підготовка учнів до засвоєння нових знань.
Художній час роману – майбутнє. Комп’ютери, телефони, теле-і радіоапаратура не можуть замінити звичайного спілкування між людьми. Люди перестають розуміти одне одного. Кожен живе сам по собі. Вони забувають про дружбу, підтримку, любов.
Держава підтримує такий стан речей. Головним ворогом стають книги, які розповідають про реальне життя. З ними починають боротьбу: за наказом влади їх спалюють. А тих, хто їх рятує, переховує оголошують теж ворогами.
ІV Творча робота.
Зверніть увагу на постери, дайте відповіді на наступні питання:
Яким ви уявляєте майбутнє Землі через 100, 500, 1000 років?
Яке враження на вас справив твір?
Чи хотіли б ви бути на місці одного з героїв?
|
|
|