Французька мова 8 клас Урок1-2 за підручником Чумак

Про матеріал
Розробка уроку створена за підручником Чумак та містить рекомендації щодо проведення уроку, переклад текстів та відповіді до завдань підручників 2016/2021 років.
Перегляд файлу

Розділ 1: Шкільне життя

Урок1-2: Початок нового навчального року. Шкільні предмети. Організація роботи учня. Навчальний процес у школах Франції

Мета: Ознайомитися з навчальним процесом у школах Франції та порівняти її з Україною.

                                           Хід уроку:

І)Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення:

1)Привітання та вітання учнів з новим навчальним роком.

2) Знайомство з новим підручником та додатками до нього.

3) Мовленнєва розминка:

Учні відповідають на запитання учителя.

ІІ)Основна частина уроку:

  1.    Відкрийте підручник на сторінці 4-5:

1.1) Прочитайте разом з дітьми цілі 1-го розділу,

1.2)Попросіть учнів відсканувати QR-код та підготуйтеся до прослуховування діалогу,

1.3)Виконайте вправу1 та визначте, які речення правдиві, брехливі або взагалі не були вказаними у діалозі,

1.4)Вправи 2-3 рекомендую виконати  усно, або письмово дивлячись на ваш вибір.

  

 2) Проаналізуйте розмову двох підлітків та скажіть, який/які предмет(-и) є найулюбленішим(-и).

                                              (Урок1)

3)Вивчення нової лексики

                 Слова

              Переклад

   Mathématiques

                Математика

        Histoire

                  Історія

         Écriture

                   Письмо

          Physique

                  Фізика

           Biologie

                  Біологія

           Géographie

                Географія

             Musique

                  Музика

 

Примітка: учні можуть перевірити власну вимову користуючись корисним покликанням у додатку.

Після вивчення лексики рекомендую прочитати вправу 12(сторінка10),пропоную переклад цього вірша.

                                    Математика

Сорок дітей у кімнаті,

Дошка і трикутник на ній,

Велике коло, нерішуче і глухе.

Його центр б'ється, як барабан.

Листи без слів і батьківщини

У болісному очікуванні.

Твердий парапет трапеції,

Голос то здіймається, то стихає,

А розлючена проблема

Крутить і кусає за хвіст.

Роззявляється паща кута.

Це собака? Вовчиця?

І всі фігури на землі,

Всі комахи, що розбирають

І переробляють свій мурашник

Під гордими поглядами хлопців.

 4) Ознайомлення з граматичним  матеріалом.

Linterrogation directe : trois manières de poser une question

Пригадайте з курсу 7-го класу типи речень та їх будову за потреби можете скористатися корисним покликанням в додатку.

Виконайте вправу 4 на сторінці 6

А)Розподіліть речення у три стовпці

Зразок:

           affіrmatives (.)

interrogatives (?)

exclamatives (!)

 

 

 

Б) Складіть 3 різних питання:

- Інтонаційне питання

- Питання з тим, що

- Питання з інверсією

В) Закінчи правило…

                                                     (Урок2)

  1.    Відкрийте сторінку 8 подивіться на розклад уроків у 8 класі та порівняйте його з вашим(усно)
  2.    Вправа 7 дайте відповіді на запитання
  3.    Вправа10(досліджуємо)
  1. Подивіться на таблицю

Скажіть скільки класів у коледжі(школі),а скільки у ліцеї?

  1. Дайте відповіді на запитання
  2. Скажіть, які речення правдиві, а які брехливі.
  1.    Сторінка 9 прочитайте діалоги та перекладіть їх

Переклад:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ)Заключна частина:

  1.    Перевірка засвоєного матеріалу у вигляді вправи(сторінка 7 вправа 6 усно)
  2.    Повідомлення домашнього завдання:

Урок1.

  1.    Сторінка 6 вправа 5(письмово)
  2.    Пройдіть тестування за граматичною темою(за бажанням вчителя)
  3.    Зрозумійте правила та прочитайте їх за корисним покликанням

Урок2.

  1.    Вправа9 та вправа13(письмово)
  2.    Складіть порівняльну таблицю розкладів уроків школи України та Франції

 

 

docx
Додано
25 квітня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку