Fruits and Vegetables. Article a/an

Про матеріал
Тема уроку: Фрукти і овочі. Мета уроку: Практична: 1. Ознайомити учнів з назвами фруктів та овочів; 2. Закріпити вивчені лексичні одиниці на практиці; 3. Ознайомити учнів із використанням артиклів а/аn та закріпити їх на письмі; 4. Навчити учнів отримувати необхідну інформацію з тексту; 5. Навчити учнів діалогічному спілкуванню за темою. Освітня: 1. Розширювати загальний кругозір учнів; 2. Стимулювати комунікативну-пізнавальну діяльність дітей; 3. Стимулювати бажання учнів спілкуватися англійською мовою. Виховна: 1. Виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування. Розвиваюча: 1. Вдосконалювати якість слухового сприймання; 2. розвивати готовність до участі в спілкуванні; 3. формувати культуру читання, письма, усного мовлення. Обладнання уроку: Зошит, підручник, тематичні картки із зображенням фруктів та овочів, плакат із зображенням овочів та фруктів , картки для самостійної роботи. Тип уроку: УРОК - ГРА
Перегляд файлу

Тема уроку: Фрукти і овочі.

Мета уроку:

Практична:

  1.   Ознайомити учнів з назвами фруктів та овочів;
  2.   Закріпити вивчені лексичні одиниці на практиці;
  3. Ознайомити учнів із використанням артиклів а/аn та закріпити їх на письмі;
  4.   Навчити учнів отримувати необхідну інформацію з тексту;
  5.   Навчити учнів діалогічному спілкуванню за темою.

Освітня:

  1. Розширювати загальний кругозір учнів;
  2. Стимулювати комунікативну-пізнавальну діяльність дітей;
  3. Стимулювати бажання учнів спілкуватися англійською мовою.

Виховна:

  1. Виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування.

Розвиваюча:

  1. Вдосконалювати якість слухового сприймання;
  2. розвивати готовність до участі в спілкуванні;
  3. формувати культуру читання, письма, усного мовлення.

 

Обладнання уроку: Зошит, підручник, тематичні картки із зображенням фруктів та овочів, плакат із зображенням овочів та фруктів , картки для самостійної роботи.

Тип уроку: УРОК - ГРА

Хід уроку

1 .Організаційний момент

1 .Привітання

Т: Good morning!

Nice to see you!

How are you?

Ps:

II. Основна частина уроку.

Повідомлення теми та мети уроку.

Т:Сьогодні ми з вами вивчимо нові слова до теми “Овочі та фрукти”; навчимося вести бесіду із застосуванням цих слів; вивчимо правильно застосовувати артиклі а / an та виразно читатимемо вірш “Apples”.

1. Подання лексичного матеріалу.

Учитель вводить назви фруктів і овочів, використовуючи картки з малюнками фруктів і овочів.

Т: Look! These are fruits and vegetables. This is  a banana/  an apple ,a cucumber, a cabbage, a carrot, an onion, a  tomato, a lemon, an  orange (показую малюнки).

2.Відпрацювання нової лексики.

2.1. Приготування фруктового салату та овочевого салату.

And now look at the pictures on the board. Here you can see 2 plates, 2 groups of words: vegetable salad and fruit salad

What fruits and vegetables can we see here?

(Викликаю по черзі дітей і даю їм завдання, прочитавши слово на картці треба розташувати його в правильну тарілочку .

E.g: Point to the cucumber. What colour is it?

P: The cucumber is green.

vegetable salad     fruit salad

IMG_256IMG_256

2.2.  Діалогічне мовлення. Гра “What fruits/ vegetables do you like?”

T:  what is your favourite fruit/vegetable?

Pl. My favourite fruit/vegetable is….

 

2.3 Гра “ Clap, if I am right”

T: А тепер я буду називати слова. Якщо почуєте назву фрукта або овоча, ви маєте плеснути у долоні: pen, desk, cucumber, school, cabbage, box, children, carrot, onion, family, tomato, mother, sister, apple, cat, dog, banana, kite, lemon, orange.

 

2.4 Гра “ What am I?”

Teacher: За описом ви маєте відгадати, про який фрукт чи овоч йдеться мова:

Teacher: 1. It is green and long.

Pupils: Cucumber.

Teacher: 2. It is round and green.

Pupils: Cabbage.

Teacher: 3 .It is round and red.

Pupils: Apple.

Teacher: 4. It is round and yellow.

Pupils: Lemon.

Teacher: 5. It is long and orange.

Pupils: Carrot.

2.5 Гра “ Make up the words”.

(На дошці написані у 2 колонки слів (початок та кінець).Учні повинні знайти , які ж слова подано та назвати їх).

Le

nana

Cab

bage

Po

ple

Ba

tato

Ар

mon

To

mato

 

З.Фізкультхвилинка

Звучить музика “Clap your hands” і діти разом із учителем виконують рухи.

  1. Представлення нової граматичної теми ( артиклі а/ an) .

ЗАПАМ’ЯТАЙ!

 

0005

  • Артикль а вживається перед іменниками в однині, що починаються з приголосної ( a banana)
  • Артикль аn вживається перед іменниками в однині. Що починаються з голосної.( an orange)

 

 

Т: Let’s read Ex. 2 on page 79. Read the words one by оnе.(Учні по черзі зачитують слова)

(Звертаю увагу учнів на використання артиклів перед словами, які починаються з голосного та приголосного звуків).

Т:А And now look at the pictures on the board. Here you can see 2 baskets, 2 groups of words: a\ an.

What fruits and vegetables can we see here?

(Викликаю по черзі дітей і даю їм завдання, прочитавши слово на картці треба розташувати його в правильну корзинку.)

Apple, banana, orange, cherry, melon, apricot, onion, potato, carrot, plum, lemon, kiwi, tomato, cabbage, peas, cucumber

 

a

an

6f8df9ad636df9c596a8373c9acf9bc4

6f8df9ad636df9c596a8373c9acf9bc4

 

 3. Reading. читання з метою отримання необхідної інформації з тексту.

  1.    Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

Т:

  1.     Етап читання.

Учні читають текст.

T: read the text about kids and their favourite food and tick off the correct answer.

kids_pizza (39)

Angelina

kids_pizza (54)My favourite food is pizza. I can make pizza. My dad says my pizzas are very good. I don´t like tomato. So there´s no tomato on my pizzas.   My favourite fruit is apple. And I like peas.

I like drinking coca-cola.

Nikita

chips-014I don´t like vegetables. But  I eat potatoes. Potato is my favourite vegetable. I like chips and crisps. I eat crisps at school. I drink  milk, but I don´t  cola.

Max

hamburger_019I like burgers: hamburgers, sandwiches, cheeseburgers..... . And I like fish. I don´t like carrots and potatoes. My favourite fruit is lemon. And my favourite drink? Well, I like orange juice and water. I dont like milk.

Vika

tomato-057I like tomatoes and cucumbers.  I always have tomatoes on my pizza.  We have cucumbers in our garden. I don´t like chicken or fish, My favourite fruits are banana and kiwi. I like to drink milk and yogurt.

  1.     Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Т: Tick off the correct answer!


Children

peas

apple

kiwi

Potato

banana

Carrot

lemon

tomato

cucumber

Angelina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nikita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Max

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vika

 

 

 

 

 

 

 

 

 


7. Читання вірша “Apples”

T: Repeat after me! (Учні повторюють вірш за вчителем)

T-Ps:

Apples are sour

Apples are sweet.

Apples are juicy

And nice to eat.

T: Who can read the rhyme himself?( Учні читають вірш самі).

III. Заключна частина уроку.

 І. Домашнє завдання.

1.робочий зошит

II. Підведення підсумків уроку.

Т: Чого нового ви сьогодні навчилися? Що вам найбільше сподобалося робити? Які завдання були найскладнішими?

 

 

1

 

docx
Додано
27 березня 2023
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку