Тема уроку: Фрукти і овочі.
Обладнання уроку: Зошит, підручник, тематичні картки із зображенням фруктів та овочів, плакат із зображенням овочів та фруктів , картки для самостійної роботи.
Тип уроку: УРОК - ГРА
Хід уроку
1 .Організаційний момент
1 .Привітання
Т: Good morning!
Nice to see you!
How are you?
Ps:
Повідомлення теми та мети уроку.
Т:Сьогодні ми з вами вивчимо нові слова до теми “Овочі та фрукти”; навчимося вести бесіду із застосуванням цих слів; вивчимо правильно застосовувати артиклі а / an та виразно читатимемо вірш “Apples”.
1. Подання лексичного матеріалу.
Учитель вводить назви фруктів і овочів, використовуючи картки з малюнками фруктів і овочів.
Т: Look! These are fruits and vegetables. This is a banana/ an apple ,a cucumber, a cabbage, a carrot, an onion, a tomato, a lemon, an orange (показую малюнки).
2.Відпрацювання нової лексики.
2.1. Приготування фруктового салату та овочевого салату.
And now look at the pictures on the board. Here you can see 2 plates, 2 groups of words: vegetable salad and fruit salad
What fruits and vegetables can we see here?
(Викликаю по черзі дітей і даю їм завдання, прочитавши слово на картці треба розташувати його в правильну тарілочку .
E.g: Point to the cucumber. What colour is it?
P: The cucumber is green.
vegetable salad fruit salad
2.2. Діалогічне мовлення. Гра “What fruits/ vegetables do you like?”
T: what is your favourite fruit/vegetable?
Pl. My favourite fruit/vegetable is….
2.3 Гра “ Clap, if I am right”
T: А тепер я буду називати слова. Якщо почуєте назву фрукта або овоча, ви маєте плеснути у долоні: pen, desk, cucumber, school, cabbage, box, children, carrot, onion, family, tomato, mother, sister, apple, cat, dog, banana, kite, lemon, orange.
2.4 Гра “ What am I?”
Teacher: За описом ви маєте відгадати, про який фрукт чи овоч йдеться мова:
Teacher: 1. It is green and long.
Pupils: Cucumber.
Teacher: 2. It is round and green.
Pupils: Cabbage.
Teacher: 3 .It is round and red.
Pupils: Apple.
Teacher: 4. It is round and yellow.
Pupils: Lemon.
Teacher: 5. It is long and orange.
Pupils: Carrot.
2.5 Гра “ Make up the words”.
(На дошці написані у 2 колонки слів (початок та кінець).Учні повинні знайти , які ж слова подано та назвати їх).
Le |
nana |
Cab |
bage |
Po |
ple |
Ba |
tato |
Ар |
mon |
To |
mato |
З.Фізкультхвилинка
Звучить музика “Clap your hands” і діти разом із учителем виконують рухи.
ЗАПАМ’ЯТАЙ!
|
|
Т: Let’s read Ex. 2 on page 79. Read the words one by оnе.(Учні по черзі зачитують слова)
(Звертаю увагу учнів на використання артиклів перед словами, які починаються з голосного та приголосного звуків).
Т:А And now look at the pictures on the board. Here you can see 2 baskets, 2 groups of words: a\ an.
What fruits and vegetables can we see here?
(Викликаю по черзі дітей і даю їм завдання, прочитавши слово на картці треба розташувати його в правильну корзинку.)
Apple, banana, orange, cherry, melon, apricot, onion, potato, carrot, plum, lemon, kiwi, tomato, cabbage, peas, cucumber |
a |
an |
|
|
3. Reading. читання з метою отримання необхідної інформації з тексту.
Т:
Учні читають текст.
T: read the text about kids and their favourite food and tick off the correct answer.
Angelina |
My favourite food is pizza. I can make pizza. My dad says my pizzas are very good. I don´t like tomato. So there´s no tomato on my pizzas. My favourite fruit is apple. And I like peas. I like drinking coca-cola. |
Nikita |
I don´t like vegetables. But I eat potatoes. Potato is my favourite vegetable. I like chips and crisps. I eat crisps at school. I drink milk, but I don´t cola. |
Max |
I like burgers: hamburgers, sandwiches, cheeseburgers..... . And I like fish. I don´t like carrots and potatoes. My favourite fruit is lemon. And my favourite drink? Well, I like orange juice and water. I dont like milk. |
Vika |
I like tomatoes and cucumbers. I always have tomatoes on my pizza. We have cucumbers in our garden. I don´t like chicken or fish, My favourite fruits are banana and kiwi. I like to drink milk and yogurt. |
Т: Tick off the correct answer!
Children |
peas |
apple |
kiwi |
Potato |
banana |
Carrot |
lemon |
tomato |
cucumber |
Angelina |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nikita |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Читання вірша “Apples”
T: Repeat after me! (Учні повторюють вірш за вчителем)
T-Ps:
Apples are sour
Apples are sweet.
Apples are juicy
And nice to eat.
T: Who can read the rhyme himself?( Учні читають вірш самі).
III. Заключна частина уроку.
І. Домашнє завдання.
1.робочий зошит
II. Підведення підсумків уроку.
Т: Чого нового ви сьогодні навчилися? Що вам найбільше сподобалося робити? Які завдання були найскладнішими?
1