Full Blast Plus for Ukraine 5 (3,5 години)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмету англійської мови, підручник Full Blast.Воно цікаве тим , що має ще і домашні завдання, отож вчителям набагато легше буде заповнювати класні журнали (особливо електронні). Залишайте свої відгуки, якщо Вам буде цікаво то я розроблю КТП і на ІІ семестр.
Перегляд файлу

 

5 - й клас

3,5 години у неділю

Підручник

Full Blast Plus for Ukraine 5 клас НУШ

Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти

(з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 144 с.

І – семестр: 56

ІІ – семестр :

Усього за навч. рік: годин

І – семестр                               ІІ – семестр

Тем –                                   Тем –

ТО –                                      ТО –

Д./р. –                                      Д./р. –

 

 

№ з/п

Дата

уроку

Тема

Робота з підручником

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Примітка

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

1.

04.09

Hello

Привіт. Нумо знайомитись!

SB, pp. 4-5

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Numbers (1-100)

The verb ‘to be’(affirmative)

WB pp. 4-5,

ex. A, B, C

2.

05.09

What`s your name?

Як тебе звати?

Worksheet

Прослуховування діалогу

Парна робота: надання відповідей на запитання

Name, good, bad, hungry, thirsty, sad, happy

What`s your name?

How are you?

Завдання на картках

 

 

 

3.

07.09

Що я вже знаю про школу?

SB, p. 6

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в усній формі

School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book

What’s this? What’s that?

WB p. 5,

ex. D, E

4.

11.09

It`s my family.

Це моя сім’я

 

SB, p. 7

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 6,

ex. F, G

5.

12.09

Classroom language

Спілкування в класі

SB, p. 8

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Classroom language, Colours

Imperative affirmative/

Negative

 

 

 

 

WB p. 7

ex. H,I

6.

14.09

Module 1

Who are you? Хто ти?

SB, p. 9-10

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish

 

Where are you from?

– I’m from…

WB p. 8,

ex. A, B, C

7.

15.09

Where are you?

Де ти?

 

SB, p. 11

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

Possessive adjectives (my, your, our)

WB p. 9,

ex. D, E, F

8.

18.09

Professions

Професії

SB, p. 12

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Professions: actor/actress, shop assistant,secretary,  doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police

officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

WB p. 10,

ex. A, B

9.

19.09

He’s a chef .

Він кухар

 

SB, p. 13

Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

Написання розповіді про родину

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)

WB p. 11, ex. C, D, E

10.

21.09

Day and night

День і ніч

 

SB, p. 14

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

WB p. 12,

ex. A, B

11.

25.09

Котра година?

 

SB, p. 15

Читання та інсценування діалогу

Робота в парах:

guessing game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 12,

ex. C

12.

26.09

Meet the band

Знайомтеся з групою

 

SB, p. 16

Читання тексту та виконання завдання (matching)

 

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums

Present Simple (affirmative)

WB p. 13,

ex. A, B

13.

28.09

Музичні вподобання

 

SB, p. 17

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What…? Who…?

WB p. 13,

ex. C

14.

29.09

I’m a student

Я –учень

 

SB, p. 18

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

WB p. 14, ex. A, B, C

15.

02.10

Моя візитка

 

SB, p. 19

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

 

WB p. 15,

ex. D, E

16.

03.10

Round-up

Підсумки

 

SB, p. 20

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання та доповнення речень

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G

17.

04.10

Test 1

Діагностувальна робота №1

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

18.

09.10

Culture Page1 Things to do in Kyiv. Що робити в Києві

p. 113

 

 

 

 

 

Проєктна робота

19.

10.10

CLIL page1 Maths

p. 115

 

 

 

 

 

Проєктна робота    Do a class survey!

20.

12.10

Module 2

All about me 

Все про мене.

SB, p. 21

Читання діалогу- коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

WB p. 18, ex. A, B, C

21.

13.10

My things

Мої речі

SB, p. 23

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі:

memory game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

 

WB p. 19,

ex. D, E

22.

16.10

My clothes    

Мій одяг

 

SB, p. 24

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Надання відповідей на запитання

Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt

Plural Forms (introduction)

WB p. 20,

ex. A, B

23.

17.10

My clothes. Grammar

Мій одяг. Граматика.

SB, p. 25

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання тексту щодо власного одягу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.

Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

These/those, plural forms

 

WB p. 21, ex. C, D, E

24.

18.10

My pet

Мій домашній улюбленець

SB, p. 26

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction)

WB p. 22,

ex. A, B

25.

30.10

My pet

Мій домашній улюбленець

 

SB, p. 27

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Робота в парах, гра ‘Guessing Game’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?

WB p. 23, ex. C, D, E

26.

31.10

You’re a star

Ти –зірка

 

SB, p. 28

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)

 

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

The verb ‘can’

 

WB p. 24,

ex. A, B

27.

02.11

Я вправний у цьому.

 

SB, p. 29

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групах: проведення

дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

 

WB p. 24,

ex. C

28.

03.11

My best friend

Мій найкращий друг

SB, p. 30

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах:

guessing game

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

 

WB p. 25,

ex. A, B

29.

06.11

Візитівка друга

 

SB, p. 31

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: надання відповідей на питання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

 

WB p. 25,

ex. C

30.

07.11

Round-up

Підсумки

 

SB, p. 32

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 26, ex. A, B, C, D

31.

09.11

Culture Page2

Music from around the world

Музика з різних куточків світу

 

SB, pp. 33-34

Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

Груповий спів пісні

Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc.

 

 

WB p. 27, ex. E, F, G

32.

13.11

Test 2

Діагностувальна робота №2

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

33.

14.11

Module 3

It’s my life

Це моє життя.

SB, p. 36

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання

(true/false)

 

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to

bed

Present Simple (affirmative)

WB p. 28,

ex. A, B

34.

16.11

Day in day out

День у день

SB, p. 37

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Prepositions of time

WB p. 29, ex. C, D, E

35.

17.11

Do you like sports?

Ти полюбляєш спорт?

SB, p. 38

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Інсценування діалогу

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative)

WB p. 30, ex. A, B, C

36.

20.11

Я люблю/не люблю цей спорт

SB, p. 39

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

 

WB p. 31,

ex. D, E

37.

21.11

Time out

Поза школою

SB, p. 40

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out

with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

WB p. 32,

ex. A, B

38.

23.11

Плани на тиждень

SB, p. 41

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

 

WB p. 32,

ex. C, D

39.

27.11

Around the house

Вдома.

SB, p. 42

Читання тексту

‘Housework Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 33,

ex. A, B

40.

28.11

Домашні справи

SB, p. 43

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never).

WB p. 34

ex. C, D

41.

30.11

My favourite day

Мій улюблений день

SB, p. 44

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 35,

ex. A, B

42.

01.12

My favourite day of the week

Мій улюблений день тижня

SB, p. 45

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис свого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

 

WB p. 35

ex. C

43.

04.12

Round-up

Підсумки

SB, p. 46

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

 

WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G

44.

05.12

Test 3

Діагностувальна робота №3

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

45.

07.12

CLIL lesson2 Science Magnets

p. 114

 

 

 

 

 

Проєктна робота           Do an experiment

46.

11.12

Module 4

Where I live

Там, де я живу.

SB, pp. 47-48

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групова дискусія щодо місцепроживання

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs

 

WB p. 38, ex. A, B, С

47.

12.12

Home sweet home

Милий дім

SB, p. 49

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

There is/ there are

 

WB p. 39, ex. D, E, F

48.

14.12

Where is it?

Де це?

SB, p. 50

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в групі: опис малюнків

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

Prepositions of place

WB p. 40,

ex. A, B

49.

15.12

В моїй кімнаті

 

SB, p. 51

Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Definite and indefinite articles

 

WB p. 41, ex. C, D, E, F

50.

18.12

My neighbourhood

Мій район

SB, p. 52

Читання діалогів та виконання завдання

Інсценування діалогів

Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

WB p. 42, ex. A, B, C

51.

19.12

My neighbourhood

Мій район

SB, p. 53

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: ставити питання та відповідати на

них

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Personal Pronouns: subject and object pronouns

WB p. 43, ex. D, E, F

52.

21.12

Places to visit

Цікаві місця

SB, p. 54

Читання коротких текстів та виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum.

 

The verb ‘must’introduction.

 

WB p. 44,

ex. A, B

53.

25.12

Places to visit. Grammar

Цікаві місця. Контроль письма

SB, p. 55

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Опис місця у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами.

The verb ‘must’

 

WB p. 44,

ex. C

54.

26.12

My house

Мій дім

Контроль говоріння

SB, p. 56

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Ordinal numerals

WB p. 45,

ex. A, B

55.

28.12

My adrdess

Моя адреса

Контроль розуміння на слух

SB, p. 57

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис власного житла в

письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 45,

ex. C, D

56.

29.12

Round-up

Підсумки

 

Контроль читання

SB, p. 58

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

WB p. 46, ex. A, B, C, D

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Баденко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Скакун Оксана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Vasilitseva Olha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (1-й рік навчання) 5 клас (Пахомова Т. Г.)
Додано
5 жовтня 2023
Переглядів
2480
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку