5 - й клас
3,5 години у неділю
Підручник
Full Blast Plus for Ukraine 5 клас НУШ
Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти
(з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 144 с.
І – семестр: 56
ІІ – семестр :
Усього за навч. рік: годин
І – семестр ІІ – семестр
Тем – Тем –
ТО – ТО –
Д./р. – Д./р. –
№ з/п |
Дата уроку |
Тема |
Робота з підручником |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Примітка |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||
1. |
04.09 |
Hello Привіт. Нумо знайомитись! |
SB, pp. 4-5 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100) |
The verb ‘to be’(affirmative) |
|
WB pp. 4-5, ex. A, B, C |
2. |
05.09 |
What`s your name? Як тебе звати? |
Worksheet |
Прослуховування діалогу |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Name, good, bad, hungry, thirsty, sad, happy |
What`s your name? How are you? |
|
Завдання на картках
|
3. |
07.09 |
Що я вже знаю про школу? |
SB, p. 6 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book |
What’s this? What’s that? |
|
WB p. 5, ex. D, E |
4. |
11.09 |
It`s my family. Це моя сім’я
|
SB, p. 7 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
WB p. 6, ex. F, G |
5. |
12.09 |
Classroom language Спілкування в класі |
SB, p. 8 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Classroom language, Colours |
Imperative affirmative/ Negative
|
|
WB p. 7 ex. H,I |
6. |
14.09 |
Module 1 Who are you? Хто ти? |
SB, p. 9-10 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish
|
Where are you from? – I’m from… |
|
WB p. 8, ex. A, B, C |
7. |
15.09 |
Where are you? Де ти?
|
SB, p. 11 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
|
WB p. 9, ex. D, E, F |
8. |
18.09 |
Professions Професії |
SB, p. 12 |
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 10, ex. A, B |
9. |
19.09 |
He’s a chef . Він кухар
|
SB, p. 13 |
Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
Написання розповіді про родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘to be’ (negative/questions) |
|
WB p. 11, ex. C, D, E |
10. |
21.09 |
Day and night День і ніч
|
SB, p. 14 |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
|
WB p. 12, ex. A, B |
11. |
25.09 |
Котра година?
|
SB, p. 15 |
Читання та інсценування діалогу |
Робота в парах: guessing game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 12, ex. C |
12. |
26.09 |
Meet the band Знайомтеся з групою
|
SB, p. 16 |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
|
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Present Simple (affirmative) |
|
WB p. 13, ex. A, B |
13. |
28.09 |
Музичні вподобання
|
SB, p. 17 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What…? Who…? |
|
WB p. 13, ex. C |
14. |
29.09 |
I’m a student Я –учень
|
SB, p. 18 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 14, ex. A, B, C |
15. |
02.10 |
Моя візитка
|
SB, p. 19 |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation |
|
WB p. 15, ex. D, E |
16. |
03.10 |
Round-up Підсумки
|
SB, p. 20 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання та доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G |
17. |
04.10 |
Test 1 Діагностувальна робота №1 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
18. |
09.10 |
Culture Page1 Things to do in Kyiv. Що робити в Києві |
p. 113
|
|
|
|
|
|
Проєктна робота |
19. |
10.10 |
CLIL page1 Maths |
p. 115 |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do a class survey! |
20. |
12.10 |
Module 2 All about me Все про мене. |
SB, p. 21 |
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
|
WB p. 18, ex. A, B, C |
21. |
13.10 |
My things Мої речі |
SB, p. 23 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 19, ex. D, E |
22. |
16.10 |
My clothes Мій одяг
|
SB, p. 24 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Надання відповідей на запитання |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt |
Plural Forms (introduction) |
|
WB p. 20, ex. A, B |
23. |
17.10 |
My clothes. Grammar Мій одяг. Граматика. |
SB, p. 25 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання тексту щодо власного одягу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття. Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
These/those, plural forms |
|
WB p. 21, ex. C, D, E |
24. |
18.10 |
My pet Мій домашній улюбленець |
SB, p. 26 |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) |
|
WB p. 22, ex. A, B |
25. |
30.10 |
My pet Мій домашній улюбленець
|
SB, p. 27 |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Case – Whose…? |
|
WB p. 23, ex. C, D, E |
26. |
31.10 |
You’re a star Ти –зірка
|
SB, p. 28 |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
|
WB p. 24, ex. A, B |
27. |
02.11 |
Я вправний у цьому.
|
SB, p. 29 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
|
WB p. 24, ex. C |
28. |
03.11 |
My best friend Мій найкращий друг |
SB, p. 30 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 25, ex. A, B |
29. |
06.11 |
Візитівка друга
|
SB, p. 31 |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: надання відповідей на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
|
WB p. 25, ex. C |
30. |
07.11 |
Round-up Підсумки
|
SB, p. 32 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 26, ex. A, B, C, D |
31. |
09.11 |
Culture Page2 Music from around the world Музика з різних куточків світу
|
SB, pp. 33-34 |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions) |
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
WB p. 27, ex. E, F, G |
32. |
13.11 |
Test 2 Діагностувальна робота №2 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
33. |
14.11 |
Module 3 It’s my life Це моє життя. |
SB, p. 36 |
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
|
WB p. 28, ex. A, B |
34. |
16.11 |
Day in day out День у день |
SB, p. 37 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
|
WB p. 29, ex. C, D, E |
35. |
17.11 |
Do you like sports? Ти полюбляєш спорт? |
SB, p. 38 |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Інсценування діалогу |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) |
|
WB p. 30, ex. A, B, C |
36. |
20.11 |
Я люблю/не люблю цей спорт |
SB, p. 39 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
|
WB p. 31, ex. D, E |
37. |
21.11 |
Time out Поза школою |
SB, p. 40 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 32, ex. A, B |
38. |
23.11 |
Плани на тиждень |
SB, p. 41 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
|
WB p. 32, ex. C, D |
39. |
27.11 |
Around the house Вдома. |
SB, p. 42 |
Читання тексту ‘Housework Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 33, ex. A, B |
40. |
28.11 |
Домашні справи |
SB, p. 43 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
|
WB p. 34 ex. C, D |
41. |
30.11 |
My favourite day Мій улюблений день |
SB, p. 44 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 35, ex. A, B |
42. |
01.12 |
My favourite day of the week Мій улюблений день тижня |
SB, p. 45 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
|
WB p. 35 ex. C |
43. |
04.12 |
Round-up Підсумки |
SB, p. 46 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G |
44. |
05.12 |
Test 3 Діагностувальна робота №3 |
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
45. |
07.12 |
CLIL lesson2 Science Magnets |
p. 114 |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do an experiment |
46. |
11.12 |
Module 4 Where I live Там, де я живу. |
SB, pp. 47-48 |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групова дискусія щодо місцепроживання |
House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs |
|
|
WB p. 38, ex. A, B, С |
47. |
12.12 |
Home sweet home Милий дім |
SB, p. 49 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
There is/ there are |
|
WB p. 39, ex. D, E, F |
48. |
14.12 |
Where is it? Де це? |
SB, p. 50 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнків |
Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc |
Prepositions of place |
|
WB p. 40, ex. A, B |
49. |
15.12 |
В моїй кімнаті
|
SB, p. 51 |
Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Definite and indefinite articles |
|
WB p. 41, ex. C, D, E, F |
50. |
18.12 |
My neighbourhood Мій район |
SB, p. 52 |
Читання діалогів та виконання завдання |
Інсценування діалогів |
Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
WB p. 42, ex. A, B, C |
51. |
19.12 |
My neighbourhood Мій район |
SB, p. 53 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: ставити питання та відповідати на них |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Personal Pronouns: subject and object pronouns |
|
WB p. 43, ex. D, E, F |
52. |
21.12 |
Places to visit Цікаві місця |
SB, p. 54 |
Читання коротких текстів та виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. |
The verb ‘must’introduction. |
|
WB p. 44, ex. A, B |
53. |
25.12 |
Places to visit. Grammar Цікаві місця. Контроль письма |
SB, p. 55 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Опис місця у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами. |
The verb ‘must’ |
|
WB p. 44, ex. C |
54. |
26.12 |
My house Мій дім Контроль говоріння |
SB, p. 56 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Ordinal numerals |
|
WB p. 45, ex. A, B |
55. |
28.12 |
My adrdess Моя адреса Контроль розуміння на слух |
SB, p. 57 |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис власного житла в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 45, ex. C, D |
56. |
29.12 |
Round-up Підсумки
Контроль читання |
SB, p. 58 |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 46, ex. A, B, C, D |