Сучасні діти: які вони?Цифрове покоління цифрового світу. Підвищена чутливість до оцінок оточення. Висока швидкість сприйняття інформаціїНе сприймають ієрархіїБагатозадачні і глобальніПрагнення спілкування з однолітками
Номер слайду 3
Гейміфікації навчання-цевикористання елементів гри у навчальному процесі для залучення та мотивації учнів до досягнення навчальних цілей.
Номер слайду 4
1 Цільове спрямування 🎯Гейміфікація навчання повинна мати чіткі цілі та завдання для досягнення. Нагороди та досягнення 🏆Налагодження системи нагород та досягнень за успішність у навчанні спонукає учнів до активності. Здорова конкуренція 👥Створення можливості для участі у групових та індивідуальних конкурсах стимулює мотивацію до досягнень.23
Номер слайду 5
Методи та інструменти гейміфікації навчання. Очки та рівніБалівна система та просування по рівнях можуть стати мотивуючими факторами для учнів. Лідерборди. Відображення списку найуспішніших учасників надає можливість порівняння та піднімає конкурентність. Виклики та завдання. Надання цікавих та складних завдань заохочує учнів до активного залучення та розвитку.
Номер слайду 6
Переваги гейміфікації навчання. Збільшення мотиваціїГейміфікація стимулює бажання учнів вивчати матеріал та досягати навчальних цілей. Гейміфікація може сприяти розвитку різних навичок, включаючи творчість та співпрацю. Розвиток навичок. Підвищення зосередженостіГра цікавіша, що забезпечує зосередженість та збільшує час, проведений над навчанням.
Номер слайду 7
Приклади гейміфікації навчання. Thing Linkll. Eleven. Labs. Gamma. Word wall. Canva