Використання інтерактивних технологій і офлайн сервісів на уроках та вдома. Зокрема пропоную розглянути сервіс, який знаходиться на сайті LearningArrs.org.
Методи гейміфікації прагнуть залучити природні людські інстинкти: конкуренція, досягнення, статус, самовираження, альтруїзм, вирішення задач.
В основі стратегії гейміфікації лежить винагородження за виконані завдання. Можуть бути різні типи заохочень: бали, відзнаки або рівні, індикатор прогресу і видача виконавцю віртуальної валюти.
Конкуренція — це ще один елемент, який можна використати при гейміфікації. Надати можливість всім працівникам бачити нагороди інших, або виплачувати бонуси лідерам і таким чином стимулювати інших виконувати завдання.
Для того, щоб мотивувати учнів свого класу закріплювати матеріал в нетрадиційній формі домашніх завдань, я використовую сучасний метод гейміфікацію. А конкретно – вправи та завдання на сайті Learning.Apps.
Для початку потрібно зареєструватися на сайті.
Далі зареєструвати на сайті свій клас або класи.
Для цього достатньо скласти список класу, після чого Ви отримаєте логін та пароль на кожного учня окремо.
Логін, пароль та адресу сайту я роздала всім своїм учням або батькам, з рекомендаціями зареєструватися на сайті.
Коли учні авторизуються, будуть мати можливість в ігровій формі розв’язувати задачі, обчислювати приклади , робити різноманітні вправи з усіх навчальних предметів, які я приготувала для кожного класу окремо.
Шаблони для вправ та готові вправи в величезній кількості вже є на сайті, а також є можливість самому складати вправи для свого класу. По виконанні вправи, як заохочення діти отримують можливість перегляду мультфільму, чи прослуховування веселої пісня.
Головною, що найбільше зацікавило мене, є можливість контролю роботи учнів. Вкладка Статистика класу відкриває список учнів з результатами роботи, показує, хто розв’язав роботу, хто в якій вправі допустив помилку, а хто навіть не розпочинав роботу.
Майже всі учні класу, з задоволенням використовують сервіс, тому я рекомендую сайт Learnings.Apps