Година спілкування "Коло друзів"

Про матеріал
Година спілкування для учнів 5-9 класів для згуртування учнівського колективу та створення дружньої атмосфери в класі.
Перегляд файлу

Коло друзів

 

Мета: формування у здобувачів освіти універсальних компетентностей:

1. особистісних (розвиток морально-етичних орієнтацій);

2. пізнавальних (удосконалення усного мовлення);

3. комунікативних (володіння діалогічним і монологічним мовленням).

 

Завдання:

1. Формування у школярів розуміння сутності  і значення дружби;

2. Виховання дружнього ставлення до інших людей;

3. Згуртування учнівського колективу.

4. Підвищення культури спілкування здобувачів освіти.

5.  Вироблення навичок працювати в команді.

Вік учнів: 5-11 клас

 

Перебіг заходу

 Слово вчителя. Не один рік ви щодня ходите до школи. За цей час ви не тільки вчилися, а і мали можливість більше дізнатися один про одного. Можливо, хтось знайшов собі нового друга або подругу. Кажуть, що дружба – це любов без крил, що справжня дружба зустрічається рідше, ніж справжнє кохання. Дружба – це  коштовність. Тому кожен із нас має не лише цінувати справжніх друзів, але і самому бути гарним другом.

  Сьогодні нашу зустріч ми присвятимо дружбі. Ви матимете можливість більше дізнатися один про одного і показати себе з нового боку.

 

1. Слово вчителя. А почнімо із вправи «Комплімент».

 Уважно подивіться на свого сусіда і скажіть йому комплімент, який починатиметься словами: «Сьогодні мені подобається в тобі…»

 

 

2. «І я!».

Слово вчителя. Зараз ви можете розповісти класу, що ви любите або вмієте. Для цього треба встати і сказати, що йому найкраще вдається. Усі, хто вміють те саме, встають і кажуть: «І я». Почну із себе: «Я найбільше люблю плавати у річці». … Зверніть увагу, які ви різні, але насправді, як багато між вами можна знайти спільного.

 

3. «Хто говорить?».

Слово вчителя. Ви побачили, які ви подібні, як багато між вами схожого, а крім того почули один одного. А тепер перевіримо, як ви знаєте голоси однокласників. Один виходить до дошки і стає спиною до класу. Хтось із учнів класу говорить: «Привіт!». Треба за голосом упізнати, хто привітався. Той, кого вгадали, виходить наступним до дошки вгадувати голоси однокласників.

 

4. «Увага розшук!»

Слово вчителя. Наступне завдання буде чимось схоже на попереднє: хтось із вас стає спиною до дошки, я показую рукою на одного із однокласників. Учню, який біля дошки, треба повернутися і поставити питання класу щодо прикмет загаданого однокласника. Клас може відповідати тільки «так» або «ні».

Треба якнайшвидше вгадати загаданого учня. Той, кого вгадали, виходить наступним до дошки вгадувати за прикметами однокласників.

 

5. «Передай іншому».

Слово вчителя. А зараз порухаймося. Іноді доводиться на уроці щось швидко передавати один одному. Зараз вам знадобляться ці вміння. Треба 10 учасників. Охочі стають у коло. Доки грає музика, потрібно з протилежних сторін передавати по колу дві ручки. Коли музика зупиняється, вибувають гравці, які тримають в руках ручки. Перемагають останні два гравці, які залишилися із ручками.

 

6. «Що за вчитель?»

Слово вчителя. А зараз дізнаємося, як ви знаєте своїх учителів. Я називатиму цікавий факт про вчителя, а вам треба сказати, хто це.

(Наприклад: у дитинстві мріяла стати космонавтом…).

 

7.  «Фотокор»(слайд)

Слово вчителя. Хто з вас любить фотографувати? Для наступного конкурсу потрібно 2 людини, які просто профі у фотографуванні. Ви маєте якнайшвидше виконати завдання, які я вам видам на аркушах.

Сфотографувати:

  1. Людину в окулярах.
  2. Людину зі світлим довгим волоссям.
  3. Людину із чорним волоссям і телефоном у руках.
  4. Людину із щоденником у руках.
  5. Людину у кросівках.

 

8. « Упізнай очі».(слайд)

Слово вчителя. Очі – дзеркало душі. А чи знаєте ви очі своїх однокласників. Угадайте однокласника за очима. (На слайдах демонструються очі 6 однокласників або роздуковуються на аркушах)

 

 9. «Сенкан».

Слово вчителя. Хто любить складати сенкани? Три учні мають скласти сенкан про наш клас. А ми потім визначимо, який був найкращим.

Перший рядок – тема (іменник).

Другий – опис теми (два прикметники).

Третій – називає дію, пов’язану з темою, складається з трьох дієслів.

Четвертий рядок – фраза, переважно з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.

Останній рядок – одне слово – синонім до слова(теми), ніби висновок вірша.

(8-В клас

веселий, розумний

учиться, грає, підтримує

наш клас найкращий  у школі

друзі)

 

10. « Питання-відповідь».

Слово вчителя.  (поки складаються сенкани) Ви любите списувати і шукати відповіді в інтернеті? Тоді зараз матимете можливість зайнятися улюбленою справою. Я читаю питання – ви витягаєте із конверта відповідь.

Питання

Відповіді

Ти дослухаєшся до порад батьків?

Коли сплю.

Коли ти плануєш стати відмінником?

Тільки цим і займаюся.

Ти любиш їсти у шкільній їдальні?

Про це краще скаже вчитель.

Ти прогулюєш уроки?

Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.

Чи ти вважаєш себе розумним?

Часом буває.

Ти хотів би перейти в інший клас?

Так. Ви читаєте мої думки!

Ти любиш дражнити інших?

Тільки тоді, коли дуже злюсь.

Тоді подобаються однокласники?

Тільки по понеділках.

Ти із нетерпінням чекаєш на канікули?

Мені це ні до чого.

Ти списуєш на уроках?

Мені  і так дуже весело живеться.

 

 

 

11. Підсумок зустрічі.

Слово вчителя.  Сьогодні ви стали на один крок ближчі один до одного. Хай ті емоції, які нині відчуваєте, супроводжують вас протягом усього навчального року. А навколо бачитимете не тільки однокласників, а і цікавих особистостей, товаришів.

Пам’ятаймо слова польського філософа XVIII ст. Ігнатія Красицького: «Вмій бути другом – знайдеш друга».

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Токар Тетяна Зіновіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
630
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку