Година спілкування «Моя улюблена іграшка»

Про матеріал

Дана розробка сценарію години спілкування «Моя улюблена іграшка» пропонується для роботи вчителям початкових класів та вихователям для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Під час спілкування діти мають можливість ознайомитися та погратися із улюбленими іграшками своїх однокласників. Завдання вчителя: показати призначення іграшок, їх роль у розвитку дитини, значимість іграшки для самої дитини. Виховувати бережливе ставлення до іграшок, вчити цінувати працю тих, хто виготовив іграшки. Виховувати усвідомлення важливості дружніх стосунків із однолітками під час гри.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(для учнів початкової школи)

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

Криворвізької

Загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 48

Морозова Вікторія   Петрівна

http://rosinka.3dn.ru/1_veresnja_poezd.gif


Мета:

  • Ознайомити дітей з улюбленими іграшками своїх однокласників;
  •  показати призначення іграшок, їх роль у розвитку дитини, значимість іграшки для самої дитини;
  • розвивати мислення учнів, уяву, фантазію, усне мовлення;
  • виховувати бережливе ставлення до іграшок, вчити цінувати труд тих, хто виготовив іграшки;
  • виховувати усвідомлення важливості дружніх стосунків.

Обладнання:

  • Дитячі іграшки: машинки різного призначення, ляльки, ведмеді, зайчики, собачки, папужка, дракончик.
  • Вірші, розповіді, пісні про іграшки.
  • Іграшковий потяг.

http://hovrashok.com.ua/images/Jan/09/be4b4a1d4175af2efe3bd22db09e691b/mini_5.jpg

Хід години спілкування:

І. Органiзацiйний момент. 

Учні готують на партах свої улюблені іграшки.

II. Мотивацiя навчальної дiяльностi. Повідомлення теми години    спілкування.

  1. Вступна бесіда вчителя. Діти, сьогодні ми з вами відправимося у цікаву подорож до чарівної Країни Іграшок. Згодні? Тоді швидше займайте місце в нашому потязі. 

Чухи-чухи, поїзд мчиться.

Всі в вагонах, як годиться!

Потяг наш чудовий

Різнокольоровий!

Раніше до іграшок ставилися дуже шанобливо. Їх ніколи не залишали як-небудь, а зберігали в спеціальних кошиках або скринях. Мало того, іграшками не тільки грали, вони брали участь у багатьох обрядах: шанування померлих предків, поклоніння богам давнім, а також виступали оберегами. У наш час іграшки роблять на спеціальних фабриках. Це яскраві, сучасні іграшки, які вміють розмовляти, співати, стрибати, злітати, самостійно їздити. Їх виготовляють із самих різних матеріалів, яких? (Дерева, пластика, заліза, гуми, тканини, шкіри, паперу, глини, тіста).

  • Діти, уявіть, якщо б не було іграшок. (Відповіді дітей.). Іграшки прикрашають наше життя, роблять її цікавою і веселою. Іграшки нас навчають, розвивають, допомагають.
  • Як треба ставитися до іграшок? (Дбайливо, завжди ставити на місце).

 

  1. Кожний із учнів розповідає про свою іграшку, як вона з’явилась у нього, демонструє її можливості, презентує її (віршами, розповідями, піснями).

 

 

  1. Фізкультхвилинка     

Щось малеча зажурилась,                     

Мабуть трішечки втомилась                  

Щось робити, що робити?                     

Треба трохи відпочити.                           

Нумо дружно усі встанемо,                        

У віконечко поглянемо. (Діти стають навшпиньки).                

В небі хмароньки біленькі,                   

А ми дітоньки маленькі (Повороти голови).                           

Ось поставимо руки в боки,                                   

Пострибаємо навскоки.(Стрибки).                            

Вліво, вправо нахиліться (нахил в бік)                               

І навшпиньки підійміться.             

Руки в гору, руки вниз,             

Кругом себе повернись,                

(підняти й опустити руки, повернутись навколо себе).      

Кроки вперед зробіть швиденько                          

І присядьте всі тихенько.

 

  1. Вікторина «З якої казки ця іграшка?». (Демонстрація іграшок чи малюнків).
  1. Найкращий у світі мужчина, який дуже любить варення, має пропелер і живе на даху. (Карлсон)
  2. «Я по засіку метений, я на яйцях спечений». (Колобок)
  3.  «Півбока луплена, за три копи куплена». (Коза-дереза)
  4. «Куди ідем ми з П’ятачком? Це вже такий секрет!»  (Вінні-Пух і П’ятачок)
  5. «Приходь Журавлику, приходь лебедику, я для тебе, як для себе». (Лисичка і Журавель)
  6. «Діти, давайте  жити дружно». (Кіт Леопольд)
  7. «Ну, Зайчику, постривай!» (Вовк і Заєць)
  8. «Сядь на пеньок, з’їж пиріжок». (Маша і Ведмідь)
  9.  Хлопчик, який садив монетку для того, щоб виросло монетне дерево. (Буратіно)
  10.  Дівчинка, яка жила на пелюcтках квітки. (Дюймовочка)

 

ІІІ. Закрiплення та узагальнення знань учнів.

Вчитель. Ну що, діти, сподобалися вам розваги з іграшками?   

Дуже, дуже тут цікаво, гучно, весело, яскраво.

З іграшками добре грати, та не можна забувати,

Що не можна їх ламати, на частини розбирати.                          

-  А чи бувають такі випадки, що ви ламали іграшки? А якщо іграшка випадково зламалась, як ви будете діяти? ( Відповіді дітей).                         Ви ж нічого на ламали, все гарненько поскладали?                            

Іграшки тепер, малята, з вами завжди будуть грати.   

"Дзень-дзень", - дзвіночок кличе, закінчився наш урок.      

До побачення, малята, любі хлопчики й дівчата.

 

 Вчитель. Скінчилася наша мандрівка до Країни Іграшок. Займайте свої             місця у поїзді, беріть із собою свої улюблені іграшки.

Незвичний був сьогодні день, скільки музики, пісень,

Ігор теж було багато, але час кінчати свято.

Добре, весело у нас, але всім додому час!

  1. Рефлексія «Незакінчене речення».

 — Діти, ви розповіли сьогодні про свої улюблені іграшки. Кожний із вас задоволений принесеною іграшкою. Ваше завдання підвести підсумок нашої подорожі до Країни Іграшок.

 — Найбільше на годині спілкування мені сподобалося….

 — На занятті я дізнався…..

 — Тепер я обовязково….

ІV. Підсумок години спілкування.

Вчитель.  Іграшка, як створений дорослими для розвитку дітей предмет культури, має освітнє і виховне значення лише тоді, коли використовується за призначенням. Ви повинні розуміти іграшку, хотіти з нею творчо діяти. Щоб іграшка, як і гра, була супутником вашого дитинства.

- Як потрібно ставитися до іграшок?
- Іграшка - ваш друг і товариш, бережіть і любіть їх.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Внукова Лина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
7166
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку