Година спілкування на тему " Розпорядок дня"

Про матеріал
Дана розробка невелика за обсягом. Про те має хороше наповнення і структуру. Сама година побудована логічно та має змістовний звязок. Досить ефективна та легка у підготовці. Розрахована на молодший шкільний вік.
Перегляд файлу

                                              Година спілкування на тему:

 

images.jpg

Мета:          освітня — допомогти учням скласти розпорядок дня; вчи-

ти учнів цінувати кожну хвилину часу.

виховна — формувати вміння та навички самостійно пла­нувати свій час.

Обладнання:    плакат «Розпорядок дня».

Хід години спілкування

1. Слово вчителя.

Як ми використовуємо свій час? Давайте проаналізуємо разом. Часто час гається через лінощі. Коли ви беретеся,виконувати до­машнє завдання, ваша увага час від часу розвіюється через утому, необхідність переключитися з предмета на предмет, зрозуміти кон­кретні завдання. За рік ви виконуєте близько 5 тисяч завдань з усіх предметів і втрачаєте близько 5 тисяч хвилин. За цей час можна прочитати приблизно 2—2,5 тис. сторінок художньої літератури. Це зовсім не мало. Гайнувати щонайменше часу допоможе розпо­рядок дня.

2. Робота в групах.

Давайте розділимося на групи по 3—5 учнів і підготуємо реко­мендації, як найкраще організувати свій час удома, в школі, відпо­чити, не забути про самопідготовку тощо.

(Після опрацювання в групах матеріал узагальнюється і запи­сується.)

Можливий розпорядок дня (а коментарем)

Підйом, зарядка, водні процедури (700— 730)

Вставайте одразу, як прокинулися. В іншому разі вас охоплять лінощі і в'ялість. Перед тим як робити зарядку, необхідно відчи­нити кватирку. Зарядку краще виконати під музику. А потім добре прийняти душ.

Сніданок (730—8°°)

Уранці необхідно снідати добре, бо попереду цілий день. їжте повільно, користуйтесь столовими приборами. Приберіть зі столу, помийте посуд.

Дорога до школи (800—818)

Дорогою до школи ідіть повільно, дотримуйтеся правил дорож­нього руху.

Заняття у школі (818—1430) ,

У клас приходьте заздалегідь, перегляньте підручники, згадайте домашнє завдання. Під час уроку слухайте відповіді своїх одноклас­ників, будьте готові проаналізувати власні знання. Основні поло­ження з пояснень матеріалу учителем занотовуйте (для себе). Незро­зуміле слово або вислів запищіть, щоб потім з'ясувати його зміст. Відповідаючи перед класом, користуйтеся такими правилами:

1.  Говоріть просто і зрозуміло.

2.  Закінчуйте відповідь стислим узагальненням.

3.  На зауваження і доповнення товаришів не реагуйте занадто бурхливо.         ^

4.  Пам'ятайте: відповідь перед класом: — це форма розвитку ваших ораторських умінь.

Повернення зі школи (1430—1500)

Перш ніж піти із класу, наведіть порядок аа робочому місті. До­рогою додому намагайтеся йти швидко, дихайте на повні груди. Обід (15°°—1530)

Якщо мама накриває на стіл, допоможіть їй. Поївши, приберіть після себе зі столу.

Вільна година (1580—1700)

Цей час варто використати для того, щоб прибрати квартиру, до­помогти батькам, поспілкуватися з друзями, зайнятися спортом. Самопідготовка (1700—2000)

Розкладіть на столі все необхідне для виконання уроків. Вирішіть, з якого предмета почнете виконання уроків. Стежте за поставою. Одяг має бути вільний, температура в кімнаті не більше за 18° С.

Вечеря (2029—2020)                                         

Вільна година (2020—2200)

Цей час можна використовувати на свій, розсуд, але не забудьте перед сном ще раз повторяти складний матеріал і погуляти на сві­жому повітрі не менше за ЗО хвилин.

Підготовка до сну. Вечірній туалет (22°°—2215)

3. Інсценізація режиму дня учнями під музичний супровід.

До інсценізації можна залучити групу дітей, кожень учень може
показувати окремий етап розпорядку дня або ж усі учні разом по-
казують, як потрібно умиватися, чистити зуби, робити зарядку,
снідати тощо.                                              ,

Особливо подобається дітям, коли під час інсценізації пропону­ються два варіанти — правильний і неправильний. Наприклад ви­конання домашніх завдань можна показати у двох сценках-мініа-тюрах. У першій — дитина ретельно готує робоче місце, зберігає правильну поставу, сидячи за робочим столом, тощо. У другій — учень поряд із підручниками ставить чашку кави, іграшкову ма­шину, сидить зігнутий. Діти-глядачі мають відгадати, який із по­казаних варіантів е правильним.

4. Підбиття підсумків години спілкування.

Учитель дякує активним учасникам заходу. Пропонує як підсу­мок провести конкурс на кращий малюнок за темою «Мій режим дня».


 

docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку