Година спілкування у 8 класі.

Про матеріал

розглянути складові успіху, дати учням можливість впевнитися, що успіх залежить і від власних зусиль, і від співпраці з іншими; сприяти розвитку чітких життєвих орієнтирів.

Перегляд файлу

 «Кроки до успіху»

Година спілкування у 8 класі.

 

Мета:  продовжити розмову про сенс життя, розглянути складові успіху, дати учням можливість впевнитися, що успіх залежить і від власних зусиль, і від  співпраці з іншими; сприяти розвитку чітких життєвих орієнтирів.

 

Обладнання:  вислови про успіх, мультимедійна презентація, матеріали для роботи в групах (шаблони : промінці, черевички, смайлики; папір)

 

Методи і прийоми:  робота в групах, «гронування», метод проектів.

 

Хід заняття

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми і мети спілкування.

    Слово вчителя.

    Добрий день! Діти, ми сьогодні в черговий раз  зібралися, щоб поспілкуватися.  Ми  знову будемо говорити  про  те, що нас хвилює.  Не так давно ми з вами створювали модель  дружби у  класному колективі,  обговорювали права і обовязки гімназистів, укладали правила, які допоможуть покращити успішність.

Яку ж тему розглядатимемо сьогодні?  Сьогодні ми будемо говорити про успіх і про те, що треба зробити, аби відчувати себе успішною людиною.

Завдання: розглянути складові успіху;

                  Скласти «формулу успіху»;

                  Удосконалювати вміння працювати злагоджено.

Працювати будемо в групах. А це означає, що доведеться дотримуватися певних правил.(Правила роботи в групах). Перед вами пакет із завданнями, допоміжними матеріалами

 

ІІІ. Актуалізаційно – мотиваційний етап.

 

  1. Демонстрація слайдів Усміхнених, щасливих, успішних людей.
  2. Бесіда.

     – Що об’єднує людей, зображених на слайдах?(Усміхнені, щасливі, задоволені життям, гарні зовні, модно одягнені…

  1. Можна додати, що успішні. Що таке успіх?

Кожен його розуміє по- своєму

 

Мільйони людей у всьому світі мріють бути здоровими, багатими, коханими, шанованими, знаменитими, одним словом – успішними. Але з усього натовпу лише одиниці досягають своєї  мрії.  Чому так відбувається?

Дивний виграш в лотерею, заможні впливові  батьки чи природний талант…?

Послухаємо повідомлення – презентації, які готували наші журналісти, про досягнення знаменитих на весь світ людей  і поміркуємо, які складові їхнього успіху.

 

Презентації  про відомих успішних людей у світі.(10 хв.)

+  інтерв’ю з батьками, які досягли успіху у певній галузі діяльності.

  • То що ж таке успіх для кожного з нас?  Чому одним людям вдається себе реалізувати, а іншим ні? Чи існує універсальна формула успіху, якою може скористатися кожен?

 

Спробуємо дати відповіді на ці питання.

 

ІV. Основний зміст роботи

  1. Слово вчителя.

Ми обговорили з вами кроки до успіху тих людей, які досягли вже певних вершин у своєму житті. Але навколо нас просте, буденне життя і нас оточують наші однолітки, близькі, учителі.

Цікаво, а чи багато серед нас людей, які вважають себе успішними?

 

Виступ групи «соціологів»

Після проведеного соціального опитування серед однолітків, батьків, учителів ми зясували, що

Серед більшості  людей, які нас оточують, 77%, вважають себе частково або повністю успішними. І тільки 23% дали заперечну відповідь на це питання.

 

            2.  Кожен з вас, напевне, на даний момент може сказати про себе «Я не хвалюся, але…»

 і поділитися  з    нами своїми досягненнями

або ж пережив певні розчарування і вже знає, що може завадити успіху.

                Вправа «Я не хвалюся, але я …»

 

       3.«Гронування» 

Сонечко «Успіх» + промінчики: достаток, моральне задоволення, визнання, слава…

(Кожна група обирає і записує на промінчиках із пакета завдань свої складові успіху і представник прикріплює їх на дошку)

 

  1. Є одна давня китайська мудрість: «Шлях у тисячу миль починається з першого кроку».

Поміркуйте, що заважає зробити отой перший крок , який здатен перевернути життя.

(Кожна група на хмарці - заваді  із пакета завдань записує свої висновки і кріпить на дошці

( нерішучість,  закомплексованість, недостатня обізнаність з якихось питань, боязнь. тривожність…)

 

  1. Вправа «Вільний»

Уявіть, що ви випили чарівну мікстуру, яка на певний час,( скажімо, на тиждень) усуває всі ці перешкоди.

  • Що будете робити?
  • Як будете спілкуватися?
  • Яким буде ваше життя?
  • Як будете себе почувати?

(відповіді учні записують на окремих аркушах протягом 2-ох хвилин)

 

  1. Робота в групах «Складаємо Формулу успіху»

 А тепер подумайте, чи могли б ви зробити щось із того, що записали і без чарівної  мікстури.

Складіть формулу із тих якостей, які допомагають людині долати труднощі.

Озвучення.

             (До віри у власні сили + наполегливість + працелюбність + прагнення до результату + здатність

             доводити справу до кінця + творчий потенціал + взаємини з колективом)

 

       V. Рефлексія.

           У вас є зараз прекрасна можливість задуматися про майбутнє, визначити та осмислити важливі для себе цілі.  Для того, щоб матеріалізу-валися результати нашої роботи, пропоную кожному записати на черевичку ту  пораду  із переліку у ваших папках, яка потрібна саме вам для того, щоб зробити перший  крок на шляху до здійснення мрії.

          ( Учні обирають і записують лише одну пораду і озвучивши прикріплюють до дошки).

 

       VI. Підсумки. Очевидно, що складно досягти успіху, не оцінивши власних можливостей, не визначившись зі

                              своїми прагненнями, не аналізуючи діяльність. Тому на д/з пропоную заповнити бланки з

                              незакінченими реченнями, залучивши до цієї роботи батьків.

Бланк – смайлик: Я досяг ________________________________________________________________

                                Я прагну ______________________________________________________________

                                Я намагаюся _________________________________________________________

                               Я впевнений __________________________________________________________

 

І на завершення  подарунок від мене притча про соняшники.

 

        Репортер якось запитав у фермера, чи може той поділитися секретом своїх соняшників, які рік за роком вигравали всі конкурси за якістю. Фермер відповів, що весь секрет полягає в тому, що він роздає краще насіння для засіву своїм сусідам.

-- Навіщо ж роздавати кращі зерна сусідам, якщо вони постійно разом з вами беруть участь у тих же конкурсах  і  є  конкурентами?

-- Бачите, -- посміхнувся фермер, -- вітер та комахи розносять пилок  з моїх полів на поля сусідів і  навпаки. Якщо в сусідів будуть гірші сорти, ніж у мене, то незабаром і мої  посіви стануть погіршуватися. Якщо я вирощую хороші соняшники, я повинен подбати про сусідів і допомогти їм посіяти такі ж. А як уже кожен з них доглядатиме свої посіви – це вже інше питання.

Схоже відбувається і в житті людей. Той, хто хоче добре жити, повинен допомагати іншим жити теж добре. Адже чим краще живеться людям навколо, тим краще тобі самому. Ми всі взаємопов’язані у цьому світі.

 

 А всім присутнім хочу побажати здоров’я, взаєморозуміння та успіхів у житті.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку