Гра - змагання з інформитики "Інформитичні перегони"

Про матеріал
виховний захід, який сприятиме підвищенню рівня знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Гра – змагання «Інформатичні перегони»

   

Круг.png      

 

 

 

 

 

Нолик.pngЕдиничка.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела

Горбачова Ю.В.


Мета: підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Вступне слово вчителя:

Добрий день, шановні друзі, вчителі, гості! Сьогодні ми зібралися для проведення  конкурсу цікавої інформатики «Інформатичні перегони». Друзі! Ви маєте змогу показати свої знання з інформатики. Інформатика — чарівний і захоплюючий світ метаморфоз.

З’явилася інформатика давненько –

За декілька тисячоліть

Та рухалася помаленьку

Тепер — ракетою летить.

Золоті правила поведінки у  сьогоднішній грі :

   Бути:

Позитивними.    Тут і зараз.

Точними.    Точність - увічливість королів.

Толерантними.   Толерантність - це повага до самого себе.

Зібраними.   Оскільки найдорогоцінніше, що є у нас, - це час.

Девізом нашого заходу пропоную взяти слова американського політика Теодора Рузвельта: «Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є».

Сьогодні ми проведемо конкурс цікавої інформатики. Сьогодні у нас «Інформатичні перегони».

Етапи гри

І. Відбірковий тур – Аукціон знань.

Головна умова  :

Думати – колективно,

 Діяти – оперативно,

Сперечатись- доказово.

Це для всіх обов`язково

Приймають участь всі учні.   8 учнів, які дали найбільшу кількість правильних  відповідей стають учасниками другого туру.

Питання є серйозні,

А є і жартівливі.

Тож будьте всі уважні,

Бадьорі та кмітливі!

Excel.pngПерший тур. (1 бал за кожну правильну відповідь)

  1. Word.pngМатеринська...(плата)
  2. Компакт  -...(диск)
  3. WEB-...(сторінка)
  4. Текстовий...(редактор)
  5. Publisher.pngOpera.pngПіратська...(копія)
  6. Робочий...(стіл)
  7. Операційна... (система)
  8. Папка.pngПрикладна... (програма)
  9. Диск.pngСистемний... (блок)
  10. Графічний ... (редактор)
  11. Електронна... (пошта)
  12. Панель... (управління)
  13. Оперативна... (пам’ять)
  14. Жорсткий... (диск)
  15. Всесвітнє павутиння... (Інтернет)

16.Назвіть найдавніший обчислювальний прилад. (Пальці)

17.Відгадайте загадку: «Худе, всі ребра видно, а рахувати може»  (Рахівниця)

18.У якій програмі з пакету Microsoft Office  можна виконувати обрахунки, створювати діаграми? (Excel)

19.Назвіть найменшу одиницю вимірювання інформації. (Біт)

20.Яка програма призначена для створення електронних презентацій?   (MS PowerPoint)

21.Який пристрій введення є самим древнім в комп’ютері, його прабабусею була друкарська машинка? (клавіатура)

22.Який пристрій комп’ютера допоможе вам зв’язатися зі всім світом? (модем)

23.Пристрій комп’ютера може читати з аркуша картинки і тексти?  (сканер)

24.Де в комп’ютері зберігатися все, що він знає? (у пам’яті)

25.Який пристрій комп’ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)

26.Без якого пристрою виводу комп’ютер не може працювати? (без монітора)

27.Де живуть пікселі? (там, де є зображення, на екрані)

28.Хто допоможе поговорити з комп’ютером? (мікрофон)

29.Комп’ютер, який можна узяти в дорогу? (ноутбук)

30.Будинок, де живе процесор? (системний блок)

Отже, до другого туру виходять 8 учасників…Вітаємо їх.

Відеопауза «Будова ноутбука»

 ІІ тур –Розминка.

Приймають участь 8 учнів – переможці першого туру. За правильні відповідь отримують «смайлики».  Один «смайлик» - один бал.  За підсумками другого туру гру залишають два учні, які набрали найменшу кількість балів.

ВІКТОРИНА

1. Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,      

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

 Він багато чого може

І завжди нам допоможе! (Комп’ютер )

2. Ця всесвітня мережа

Стільки знає – просто жах!    

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати.(Інтернет)

3.  Хто хоче щось запамятати –

В блокнот свій може записати.    

Компютер теж немов блокнот –

Не має з памяттю турбот.

А як називають компютер – блокнот? (Ноут-бук)

4.  З ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.   

 Хто за компютером працює,

  До нього теж давно вже звик.

  Скажіть, про що іде тут мова –

  Назвіть одне англійське слово. (Windows)

5.  У їдальні, в ресторані     

Зразу це побачиш ти.    

І в компютері це також

Легко можемо знайти.

 Про що йде мова? (Меню)

6.  Якщо треба знову й знову     

Вести з компютером розмову,

Є помічник – «тваринка»  в нас,

Що допоможе нам всяк час. (Миша)

7.  Міцний диск, дуже яскравий,     

Містить він кіно цікаве. ( Лазерний диск )

 8. Він покаже все на світі:

Що малюють, пишуть діти,

Грають як і що співають,

 І як пошту відправляють.      

Все, що є відображає,

Без нього ПК немає! (Монітор)

keyboard.png9.Сотня клавіш, різні знаки     

Спершу учні – небораки,

А тепер: раз – два і готово

Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все –...(Клавіатура).

10.В блоці цім живе процесор

 Помічник він, не агресор

 В ньому щось гуде, співає

 Одним оком нам моргає.

 Головний він недаремно,

 А зовуть його...(Системним)

 Отже, до третього туру виходять 6 учасників…Вітаємо їх.

ІІІ тур – гра Дешифровщик

За підсумками третього туру гру залишають два учні, які найдовше виконували завдання.  

К

Л

Д

И

С

К

В

А

Я

Н

І

В

І

К

І

Д

О

А

А

О

П

В

С

Ш

Т

У

Р

А

М

И

 

Релаксація

- Якщо ви переконані у необхідності збереження власного здоровя,

                                сплесніть у долоні.

- Якщо ви робите перерви кожні 15 хвилин, коли працюєте за компютером,

                                сплесніть у долоні над головою.

- Якщо ви не кладете буді які предмети на складові компютера,

                                      підморгніть.

- Якщо ви не торкаєтеся розємів з’єднувальних кабелів ввімкненою техніка,

                                 затуліть праве око долонею.

- Якщо ви не переміщуєте ввімкнені складові комп’ютерної техніки,

                                  змахніть руками.

- Якщо ви переконані, що не можна вживати їжу за компютером,

                                   простягніть обидві руки своїм сусідам.

- Розгляньте це як вияв єдності у прагненні зберегти наше здоровя.

 Відеопауза «ТОП - 5 найцікавіших фактів про комп’ютери»

Отже, до четвертого туру виходять 4 учасників…Вітаємо їх.

ІV тур – Конкурс «Ребуси»

За підсумками четвертого туру гру залишають два учні, які найдовше виконували завдання.Необхідно відгадати ребуси, в яких зашифровані терміни з курсу інформатики ( ВІДЕО  СИСТЕМА ЗВУК  ПРОЦЕС)

 

:Описание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00c.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00d.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00b.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00a.jpg

 

 

 

ЗГра з глядачами «Пантоміма»

Показати без звуків, лише за допомогою жестів і міміки.

Клавіатура. Монітор.  Планшет. Колонки. Джойстик. Миша. Сканер. Вірус. Інтернет.              Дисковод.              Відеокамера. Смартфон. Принтер.               Флешка. Диск.              

Відеопауза «Реальні професії майбутнього»

Отже, до фіналу виходять 2 учасники…Вітаємо їх.

V тур –    Найрозумніший

У фіналі беруть участь два учасники.  Конкурс «Перекладачі» . Перекладіть з  мови інформатиків загальноприйняті вислови.

Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.

(Дарованому коню в зуби не дивляться.)

Всякий кабель своє гніздо любить.

(Всяка птиця своє гніздо любить.)

Не все WINDOWS, що висить.

(Не все золото, що блищить.)

Провідник до файлу доведе.

(Язик до Києва доведе.)

Не ідентифікатор красить файл, а файл — ідентифікатор.

(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)

Що з Корзини видалене, то пропало.

(Що з возу впало, то пропало.)

Все скомпонується — програма буде.

(Все перемелеться — мука буде.)

Антивірусна програма — запорука здоров'я комп'ютера.

(Чистота — запорука здоров'я.)

Кожен web-дизайнер свій сайт хвалить.

(Кожен кулик своє болото хвалить.)

Вірусів боятися — в Інтернет не ходити.

(Вовків боятися — в ліс не ходити.)

Вінчестер — дзеркало душі користувача.

(Очі — дзеркало душі.)

Підведення підсумків. Нагородження переможця.

Починали ми свій захід словами Теодора Рузвельта, тож дозвольте і його словами прокоментувати результати:« У битвах життя не завжди перемагає найсильніший і найрозумніший. Але рано чи пізно перемагає той, хто вважав себе здатним на перемогу».

Звичайно, це ж на кожнім кроці й повсякчас.

Гаджети підстерігають нас.

 І щоб не вскочити в халепу,

Й не соромитись незнанням,

Частіше треба заглядати в підручник інформатики —

Шукатйте відповіді там.

Відеопауза «Цікаві факти про інформатику»

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Агеєва, І.Д. Цікаві матеріали з інформатики та математики. Методичний посібник / І.Д. Агеєва. - М.: ТЦ Сфера, 2006. - 240 с.
  2. Березовський В.С., Потієнко В.О., Завадський І.О. Основи комп’ютерної графіки. Навчальний посібник. - Київ, видавнича група BHV, 2009.- 398с.
  3. Зубрилін А.А. Цікаві завдання на уроках інформатики / А.А. Зубрилін // Інформатика в школі: Додаток до журналу "Інформатика і освіта" 2004.

- № 5. - С. 1-94.

  1. Інформатика. Програми для профільного навчання та до профільної підготовки. Збірник навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів – Київ, видавнича група BHV, 2009.- 399 с.
  2. Intel. Навчання для майбутнього. – К.: Видавнича група BHV, 2004.- 416 с.
  3. Комп’ютер у школі та сім’ї. Науково-методичний журнал. № 2(98), 2012
  4. Морзе Н.В. Методика навчання інформатики.(Частина 1-2). Методичний посібник. – Київ, «Навчальна книга», 2004

Джерела Internet:

http://www.turbobit.net/wkplvn7x8hs0/nestandartni_uroki_informatiki.rar.html - нестандартні уроки інформатики

http://teacherjournal.com.ua/shkola/informatika/1539-qnestandartn-uroki-shlyax-do-uspxuq.html - учительський журнал

http://vvpk.at.ua/publ/cikavinki/cikavi_rebusi_z_informatiki/4-1-0-58 - Віртуальна електронна бібліотека Володимир-Волинського педагогічного коледжу імені А.Ю.Кримського

http://informaticon.narod.ru/pages/vchitel_3.htmlсайт для вчителя інформатик

http://www.google.com.ua/search?tbm=isch&hl=ru&source=hp&biw=1118&bih=752&q=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8C%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80&gbv=2&oq=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_l=img.1.0.0l10.3647.13121.0.14896.6.5.1.0.0.0.138.491.4j1.5.0...0.0.y__ieWNBk4U – малюнки комп’ютерів.


К Л Д И С К

В А Я Н І В

І К І Д О А

А О П В С Ш

Т У Р А М И

 

 

 

К Л Д И С К

В А Я Н І В

І К І Д О А

А О П В С Ш

Т У Р А М И

К Л Д И С К

В А Я Н І В

І К І Д О А

А О П В С Ш

Т У Р А М И

 

 

 

К Л Д И С К

В А Я Н І В

І К І Д О А

А О П В С Ш

Т У Р А М И

К Л Д И С К

В А Я Н І В

І К І Д О А

А О П В С Ш

Т У Р А М И

 

 

 

К Л Д И С К

В А Я Н І В

І К І Д О А

А О П В С Ш

Т У Р А М И

 


 

:Описание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00c.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00d.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00b.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00a.jpg

 

 

 

 

 

 

 

:Описание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00c.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00d.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00b.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00a.jpg

 

 

 

 

 

 

 

:Описание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00c.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00d.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00b.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00a.jpg

 

 

 

 

 

 

 

:Описание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00c.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00d.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00b.jpgОписание: https://fc.naurok.com.ua/000gi6-6c4a/00a.jpg

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
14 вересня 2019
Переглядів
1242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку