Гра- квест "Як ми дбаємо про здоров"я"

Про матеріал

Дана розробка створена з метою формування у дітей поняття про життя як найбільшої цінності, про здоров'я – як найважливішу умову щасливого життя; щоб розвивати почуття особистої гідності; вчити поважати інших людей;

Перегляд файлу

 

Гра - квест

для молодших школярів

«Як ми дбаємо про здоров’я »

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Лящівського НВК

Матяш Надія Іванівна

 

 

2017р.

Мета:  формувати у дітей поняття про  життя як  найбільшої цінності,  про здоров’я – як  найважливішу умову щасливого життя; розвивати почуття особистої  гідності; вчити поважати інших людей;

створити на тренінгу дружню атмосферу;  розвивати  навички  комунікації  і  групової  роботи;

виховувати в учнів терпиме ставлення  до інших, їхніх звичок, поглядів, толерантне ставлення до інших людей, готовність їм  допомагати;

закріпи в  учнів поняття щодо здорового способу життя, довести пріоритети здоров’я серед інших цінностей людини та негативний вплив шкідливих звичок на самопочуття дитини; формувати  в учнів  прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей та орієнтації на здоровий спосіб життя; розвивати товариські здібності, вдосконалювати навики роботи в групах.

Хід гри:

І. Вступне слово –привітання .

- Добрий день, дорогі друзі. Сьогодні ми з вами проведемо гру квест, присвячену здоровому способу життя.

Адже  життя – це найцінніше , що має людина. Як ранок розпочинає день, так дитинство розпочинає життя. Ми любимо життя за те, що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам з друзями, що рідні і близькі дарують нам свою любов і турботу, що кожного дня ми взнаємо щось нове про світ, який нас оточує. А для того , щоб всі плани здійснювалися треба бути здоровими. Кожна людина має певне здоров´я і звички. Звички, що сприяють зміцненню здоров´я, називають корисними, а звички, що завдають здоров´ю шкоди, називають шкідливими.

- А що ви знаєте про ці звички і як дбаєте про власне здоров’я, ви покажете свої знання і вміння у ході гри.

- Ви готові?

- Тоді розпочнемо. І для початку нам треба розділитися на дві команди методом «сліпого» жеребкування. (кожен учасник дістає з мішечка малюнок грушки або яблучка, таким чином утворюються команда «Яблучка» та команда «Грушки»)

Обидві команди отримують маршрутні листи і по команді вирушають у подорож по станціях.

ІІ. Старт.

СТАНЦІЯ «Здоров'ятко»

ЗАВДАННЯ. 1. Назвати 4 види активного і 4 види пасивного відпочинку (за кожен правильно названий вид 1 бал)

2. Назвати 5 шкідливих і 5 корисних звичок.

(за кожну правильно названу звичку 1 бал)

СТАНЦІЯ «Спортивна»

ЗАВДАННЯ: Назвати і показати усією командою 5 вправ ранкової гімнастики.  (за кожну правильно названу  і показану вправу 1 бал)

СТАНЦІЯ «Ребусна»

ЗАВДАННЯ: Розгадати ребуси. (про здоров’я, овочі та фрукти )

(кількість правильно розгаданих ребусів – стільки і балів)

СТАНЦІЯ «Загадкова»

ЗАВДАННЯ: відгадати загадки (за 2 хв  хто більше відгадає)

(скільки правильно відгаданих загадок, стільки й балів)


Загадки про здоров'я


  1. Щоб здоров'я добре мати

Слід про нього змалку… (дбати)

Кожний ранок обливатись

 

  1. І зарядкою… (займатись)

У дворі щодня     (гуляти).

 

3.Повноцінно їсти й… (спати)

Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати… (фрукти)

Будете це все робити –

Перестанете… (хворіти)

 

  1. Запитав орел в шуліки:

– Де дістати можна ліки?

Цей будинок недалеко,

Називається ... (аптека)

***

  1. Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує –

Призначає процедури

І таблетки і мікстури? (Лікар)

 

  1. Він для кожної людини,

Ліки має й вітаміни,

Прочита рецепт уважно,

Що і як робить підкаже. (Аптекар)

***

  1. Кажуть, щоб хвороб не знати,

Треба всім мене вживати.

Може, ви мене й з’їсте,

Тільки сльози проллєте. (Цибуля)

 

  1. Що то за голова,

Що лиш зуби й борода? (Часник)

***

  1. Без цукру я завжди скучаю,

Тож швидше дайте мені чаю!

Я ж – вітамінів вам сто тон!

Усі впізнали? Я... (лимон)

 

  1. Мене, біленьке, наливали,

Пили поживні мінерали

Маленькі дітки й кіт Мурко.

Всім на здоров’я — ... ( молоко)

 

  1. Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт —

Об’єднало слово… (спорт)

 

  1. Щоб не був кволий, млявий, Не лежав під ковдрою, Не хворів і був в порядку, Роби кожен день...

                                                   (Зарядку)

 

 

ПРО ОВОЧІ ТА ФРУКТИ

  1. В нас деревина така у дворі,

Фрукт цей з дитинства дають дітворі,

Корисне, доступне та дуже смачне,

Багате залізом та поживне.

                                                     (Яблуко)

  1. В діжці ми їх засолили,

А тоді всю зиму їли.

Солоненькі та хрумкі

У пупирцях _ _ _ _ _ _(Огірки)

 

  1. Як миша хвостик довгий маю,

Та я з города не тікаю.

З мене зробити кожен рад

Корисний та смачний салат.

                                                     (Редиска)

  1. Сонечко маленьке,

Кисло –солоденьке.

На частинки поділю

Своїх друзів пригощу.

Здогадалися, що це?

Корисне, з вітаміном ”С”?

                                                (Апельсин)

 

  1. На кущах росте низенько

Оця ягідка кисленька.

Рвеш, так не подряпай ручки,

Бо на тих кущах колючки.

                                           (Аґрус)

  1. Ця жовтогаряча пані

В бархатистому жупані.

І солодка, і пригожа

На компот й варення гожа.

                                   (Абрикоса)

 

  1. Лист різний із оксамита,

Соком ягідка налита.

А для хворої дитини

Кращі ліки – чай з _ _ _ _ _ (Малини)

 

  1. Багато ягід на гілках,

Їх взимку любить кожний птах.

Не з’їсть ту ягідку людина,

Гірка й несмачна _ _ _ _ _ (Горобина)

 

 

  1. Він такий гіркий один.

На городі виріс _ _ _ _.(Хрін)

 

  1. Він овальну форму має,

На городі виростає.

Ґадзині його консервують,

І рагу смачне готують.

Цей фіалковий пан –

Тонкошкурий _ _ _ _ _ _ _ (Баклажан)

 

  1. Я тримаю у долоні

Намистиночки червоні.

Ягідка ця кислувата,

На кущі їх так багато!

                                              (Порічка)

 

  1. Борщ із нього варить ненька,

В нього шкурочка тоненька,

Солодкуватий він на смак,

Фіолетовий _ _ _ _ _.

                                                  (Буряк)

  1. Помаранчева і гарна,

У землі сиджу не марно:

Соковита, солоденька,

Вже я стала чималенька.

Собою пригощу дитину.

Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ (Морквину)

 

  1. Ця широколистна пані

На землі і на паркані.

У стрючки, як у торби

Заховала всі скарби.

                                                  (Квасоля)

  1. У землі вона зростає

І брунатний колір має.

Її смажуть і печуть,

Її варять і товчуть.

Овоч цей всі люблять дуже,

Як же він зоветься, друже?

                                                 (Картопля)

 

  1. В сукні зеленій стоїть на городі,

Дуже дивуються всі її вроді.

Коси довгі, зуби білі,

Хто ж це є в самому ділі?

                                              (Кукурудза)

 

  1. Цього фрукту по шматку

В чай добавлю для смаку.

Запашистий та кисленький,

Наче сонечко жовтенький.

                                                    (Лимон)

 

  1. Зелений чуб, червоний бік,

Смачний із нього чавлять сік.

Ґадзині варять з ним борщі,

Росте в городі на кущі.

                                                   (Помідор)

 

  1. Він солодкий, соковитий,

Сонцем півдня він налитий,

Не росте цей фрукт у нас

Товчтошкурий _ _ _ _ _ _.(Ананас)

 

  1. На смак чудова, жовта, медова,

Їсть її малий Павлуша.

Здогадались, що це? _ _ _ _ _.(Груша)

 

  1. Солоденька, червоненька

Оця ягідка маленька.

Має кісточку тверду.

З’їм її, коли знайду.

                                     (Вишня)

  1. Той, хто їсть його, той знає –

Всіх мікробів він вбиває.

Овоч цей корисний дуже,

Та від нього сльоз калюжа.

                                                 (Цибуля)

  1. Під ногами у саду

Стиглу ягідку знайду.

Треба низько нахилиться,

Щоб зірвати _ _ _ _ _ _ _ _(Полуницю

 


 

СТАНЦІЯ «Літературна»


ЗАВДАННЯ. 1. Скласти сенкан про здоров’я.  (оцінка найбільша 5 балів.)

  1. Закінчити прислів’я. (скільки правильних відповідей, стільки і балів)

Прислів'я і приказки про здоров'я

  1. Без здоров'я немає ………   (щастя).
  2.        Доки здоров'я служить, то людина ………. (не тужить).
  3.        У кого що болить, той про те й…….. (гомонить).
  4.        Хворому і мед……. ( гіркий.)
  5.        Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — …….  (доки молодий).
  6.        Доки здоров'я служить, то чоловік не ……. (тужить).
  7.        Здоров’я не купиш, хвороби  ……. (не продаси).
  8.        Здоров’я всьому ……. (голова).
  9.        Бережи сукню знову, а здоров'я ……..( змолоду).
  10. Тримай голову в холоді, живіт у голоді, а ноги…… ( в теплі).
  11. Рухайся більше, проживеш …….. (довше).
  12. Затхле повітря і брудна вода — для здоров'я …….(біда).
  13. І старим і молодим шкідливий……. ( тютюновий дим).
  14. Недосипаєш — здоров'я …….(втрачаєш.)
  15. Після обіду полеж, після вечері …… (походи.)
  16. Солодко їсти та пити — по лікарях……. ( ходити).
  17. У стоячій воді всяка нечисть……. ( заводиться).
  18. Гірким лікують, солодким………. ( калічать).
  19. Ранок зустрічай зарядкою, вечір проводжай…( прогулянкою.)
  20. Здоров’я – найдорожчий ……..( скарб).

 

ІІІ. Фініш.

Підрахунок балів, підбиття підсумків, оголошення переможців.

 (кожна команда отримує гостинці – команда «Яблучко» - по яблучку, команда «Грушка» - по грушці.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Дуже дякую за цікавий матеріал.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевякова Юлія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Хряпіна Таміла
    Дякую, гарний матерыал до уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Дзісь Олександр Михайлович
    Дякую за розробку! Дуже актуальна та прийшлася в нагоді!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
28 лютого 2018
Переглядів
24126
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку