Конкурсно – розважальна програма « Валентинів день»
Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати,картинки.
Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.
Захід починається з виконання пісні О. Пономарьова «Серце».
Виходять ведучі
Вед. 1. Мудрець повідав істину людині:
«Кохання й миле серце – річ одна,
Як душі мудрі з розумом єдині,
Отак і їх ніщо не роз'єдна.»
Вед.2. Доброго дня , дорогі друзі! Вітаємо всіх, всіхзакоханих!
Конкурсно – розважальна програма « Валентинів день»
Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати,картинки.
Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.
Захід починається з виконання пісні О. Пономарьова «Серце».
Виходять ведучі
Вед. 1. Мудрець повідав істину людині:
«Кохання й миле серце – річ одна,
Як душі мудрі з розумом єдині,
Отак і їх ніщо не роз’єдна.»
Вед.2. Доброго дня , дорогі друзі! Вітаємо всіх, всіх закоханих!
Вед.1. Уже 17 століть поспіль закохані всього світу відзначають найромантичніше свято року - День св. Валентина. Цей день називають днем закоханих.
Вед.2. Цього дня навіть повітря сповнене коханням. Амури поспішають поєднати пари, почуття яких перевірені часом і допомагають зустрітися половинкам, які загубилися серед юрби.
Вед.1. Любов’ю «хворіли» в усі епохи. Тому про неї так багато написано. Але повторень немає, бо неповторні самі люди і кожна особа велична.
Вед.2. Сьогодні на нашому вечорі ми сподіваємося обрати найніжнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, тобто ідеальну пару.
Вед.1. Ми вдячні всім, хто завітав до нас на вечір. Бо саме ви, дорогі друзі, своєю підтримку та гучними аплодисментами допоможе нашій парі як найкраще себе показати.
Вед.2. Кожна з пар отримає нині почесний титул. Розподілити їх доручено шановному журі…
Вед. 1. Отже зустрічайте наше компетентне журі
…………………………………………………………………..
Вед.2. А тепер, зараз, давайте разом зустрінемо під гучні оплески наші пари…
(Представлення кожної пари)
Пари виходять під музику
Вед.1. Пара №1…………………………. ………………………………………
Вед.2. Пара №2…………………………………………………………………
Вед.1. Пара №3…………………………………………………………………..
Вед.2. Пара №4…………………………………………………………………….
Вед.1: Отже, шановні учасники і вболівальники, сьогодні нам належить пройти через ряд випробувань, які покажуть, що в нашій школі навчаються справжні леді та джентльмени.
Вед.2: І по закінченю з усіх гідних учасників буде обрана пара-переможець, Валентин і Валентина нашого свята.
Вед.1 Оголошуємо перший конкурс «Компліменти».
Вед.2: Кожній парі дається 10 секунд, щоб сказати якнайбільше компліментів один одному.
Вед.1: Говорити хлопець і дівчина повинні по одному компліменту по черзі, дивлячись в очі. Повторюватись не можна.
Вед.2: Як тільки час спливає, ми говоримо «Стоп!», і черга переходить до наступної команди.
Вед.1: Перемагає та пара, яка зможе придумати найбільше компліментів.: Конкурс оцінюється за п’ятибальною системою.
Вед.2 Дякуємо командам за відповіді. Просимо журі оголосити результати.
Вед.1 А ми переходимо до другого конкурсу « Упізнай пару»
Вед.2 У кожної пари є аркуш на якому написано імена , ви повині написати пару свого літературного, казкового персонажа або історичної постаті.
Вед.1 На це завдання вам дається 1 хвилина. Час пішов.
Вед. 2 Молодці, ви швидко впорались із своїми завданями. Будь – ласка передайте свої аркуші журі, щоб вони перевірили їх. Та пара яка написала якомога більше правильних відповідей, отримує 5 балів……
Вед.1 А ми продовжуємо поки наше журі буде перевіряти ваші роботи, ми переходимо до наступного конкурсу.
Вед.2 Він називаєть « Арочка». В ритмі веселої танцювальної музики пари проходять під натягнутою ниткою, палкою, головна умова не доторкнутись до даного предмету, який з кожним разом буде опускатись, все нижче і нижче.
Вед. 1 Шановне журі оголосіть результати за 2 конкурси та загальну суму за 3.
Вед.2А ми переходимо до наступного конкурсу, який має назву «Попелюшка». Наші учасники зараз побувають на місці героїв однойменної казки, а саме виконають ролі Попелюшки та Принца.
Вед.1: Дами сідають на стільці, які стоять півколом. Кавалери, поставте, будь-ласка, стільці для своїх дам. Дівчата я попрошу вас розутись. Я плескаю в долоні, а ви кидайде взуття в центр кола. Тільки не дуже далеко, а то і глядачів пораните і черевичок не знайдете.
Вед.2 Нашим Принцам ми зав’язуюємо очі , а я перемішую взуття. За моїм сигналом хлопці шукають взуття своїх «Попелюшок». Повертаються і взувають їх.І наприкінці знімають з очей пов’язку.Підглядати в жодному разі не можна. За нечесну гру з учасників будуть зніматись зароблені бали.
Вед.1 Молодці, шановне журі підводьте результати.
Вед.2 Скільки сьогодні компліментів прозвучало! Та які приємні.Але, буває так, що одні і ті самі слова іноді висловлюють та передають зовсім різні почуття.
Вед.1: Абсолютно вірно. Це залежить від інтонації голосу та виразу.
І тому наступний наш конкурс, конкурс Акторської майстерності.
Вед.2: Кожна команда отримує фрази, які потрібно проговорити з заданими почуттями, якнайглибше передаючи свої емоції.А поки команди готуються і репетирують ми з вами, шановні глядачі, відправимось на побачення.
Вед.1.І побачення у нас буде не просте, а прогулянка по місту в екіпажі, запряженому четвіркою гарних вороних коней.
Ми з вами будемо їхати по асфальтованій дорозі ось так....(по черзі клацаємо пальцями рук), а по піску так...(тремо долоню об долоню), потрапимо під дощ.....(плескаємо руками по колінах), вскочимо у ямку колесом...робимо рухи обома руками, неначе потрапляємо у яму. При цьому вигукуємо «Уууух»), проїдемо повз «Макдональдс»…(піднімаємо праву руку і вигукуємо «Вільна каса!»), ще ми будемо повертати вліво...(складаємо долоні «човником» і повертаємо наліво) і вправо... ...(складаємо долоні «човником» і повертаємо направо). А перехожі вітатимуть нас вигуками «Бажаєм щастя».
Вед.2: Наша прогулянка закінчилась, а команди готові позмагатися у конкурсі акторської майстерності.
Вед1.: Виконання завдання оцінюється за п’ятибальною системою. Тож починаємо.
Вед.2: Просимо журі оголосити набрані командами бали.
Вед.1 Наш наступний конкурс має назву « Солодка парочка», а бо його ще по іншому можна назвати «разом ми усе зможемо». Попрошу наші пари взятись за руки, я повина їх звязати . Інші руки у вас вільні. Перед вами солоденькі смаколики, ви повині ії опочистити, та зїсти. Виграє пара, котра першою виконає це завдання.
Вед.2 Прошу виставити бали нашому журі.
Вед. 1. А наступний наш конкурс №7 має назву «Подарунок».
Вед. 2. Ви, як справжній джентльмен, обов'язково повинні піднести своїй дамі подарунок. Але від краси своєї подруги у вас відібрало мову, і тому вам належить пояснити їй, що ви хочете подарувати, використовуючи лише жести. А що саме ви будете дарувати, вирішить жереб. ( заготовлений перелік подарунків)
Вед.1 Надаємо слово журі.
Вед.2. Ідеальна пара повинна бути ідеальною в усьому, в тому числі і в інтелектуальних заняттях, іграх. Зараз перевіримо, хто з юнаків і хто з дівчат блисне своїм незвичайним розумом, здивує нас знаннями в різних областях - Конкурс №8 «Ерудит».
Вед.1.Умови прості. На лівій стороні сцени стають хлопчики, на правій - дівчата. Це не означає, що хлопці будуть змагатися з дівчатами! Просто ми зараз по черзі будемо задавати питання спочатку хлопцям, а потім дівчатам. Хто дає правильну відповідь, той робить крок вперед, до своєї пари. В кнці, якої ж пари виявиться найменша відстань один від одного, та пара і отримає найбільшу кількість балів.
(Ведучі розставляють учасників потрібні місця, хлопців навпроти дівчат)
Вед.2.Ми задаємо питання або хлопцям, або дівчаткам - по черзі. Всі пятеро дають свої варіанти відповіді. Відповідати на це питання потрібно тільки, або так, або ні.
Той, хто відповість правильно,робить крок вперед. Отже, питання до хлопців:
Вед.1 І останній Конкурс №9 має назву «Стріли амура». Цей конкурс є не тільки останнім а й вирішальним для кожної пари, адже він може змінити хід гри взагалі, аутсайдери можуть стати несподівано лідерами нашого заходу.
Вед.2. Отже, зараз кожна пара по черзі підходить до наших сердець, їх всього 5 і в них приховані 10 балів. Але ми не знаємо в якому з цих сердець вони знаходяться, можливо в одному із цих сердець лежить відразу всі 10 балів, а можливо, що в одному серці 5б. в іншому 2б, а в трьох наступних по 1б.
Вед.1. Ну що ж це був наш останній конкурс. І зараз просимо журі підбити підсумки.
Вед.2. Ну нарешті, наше компетентне журі, підрахували бали і ми, зможимо дізнатися хто ж ця ідеальна пара. Тож надаємо слово журі.
(оголошення результатів, нагородження учасників).
Номiнації:
1. Ідеальна пара цього вечора, або Валентин і Валентина стають…………
2. Най кмітливіша пара…………….………………………………………………
3. Пара глядацьких симпатій
4. Най талановитіша пара
5. Най ерудованіша пара.
Вед.2. Кохати — то не треба поруч бути,
Гуляти разом в срібно зорі ночі
Кохати — це ніде і ніколи не забути
В цілому світі наймиліші очі.
Вед.1. Любов – не кара, але й не гра.
Вона не квітка, що зів’яне швидко.
Любов – це дар. І Бог сам вибира,
Хто заслужив оце пізнати диво!
Вед.2. І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька, любов до рідної землі, любов одне до одного. Чекайте світлого частого кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею.
Вед.1. А ми запрошуємо вас на святкову дискотеку!